Hij maakt me gek

Hoi,

ik zit met een nogal ingewikkelde situatie en moet het even kwijt.

Ik ben voor 6 maand in Zuid-Afrika, Kaapstad en heb me tinder aangeschaft om gemakkelijk contact te zoeken aangezien ik hier niemand kende. Nu heb ik 3 weken geleden een kerel leren kennen en gingen we zowat dagelijks ergens heen of gewoon relaxen op de bank, van het 1 kwam het ander en ja we zijn wel wat meer als gewoon vrienden. Nu is hij een maand weg, naar zijn geboortedorp aan de andere kant van Zuid-afrika en zie ik dat hij constant op tinder zit en hij mij pas na een uur iets antwoord via whatsapp (terwijl hij wel altijd begint te praten tegen mij). Nu we hebben niks officieel, want ik vertrek namelijk over een paar maand terug naar huis maar toch kan ik er niet tegen. Wat moet ik doen? reageren of het gewoon uit mijn hoofd zetten?

Ben je verliefd op hem? Of wil je een blijvende vriendschap met hem? En ga je dat volhouden als je weer terug gaat? Dat zijn dingen die jij even op een rijtje moet zetten, daar kunnen we geen antwoord op geven. En als je weet wat je wil, zou ik het er met hem over hebben. Succes!

Goh, moest hij wonen waar ik woon, meteen, maar een lange afstand relatie, ik weet niet of ik dat zie zitten. Het gaat gewoon om het feit dat ik op dit moment gewoon plezier wil maken en genieten van het moment, maar die momenten wil ik niet delen met joost weet wie.

Ik zou hem uit je hoofd zetten. Mannen zijn echt viezerikken soms en ik heb ook wel eens gehad dat de jongen met wie ik afsprak gewoon elke dag nog op tinder zat. Dan ben je voor hem gewoon tijdverdrijf.