Hij loopt je kamer in, en dan..

Stel je voor. Je neemt je vriendje/crush mee naar huis toe en laat hem je kamer zien. Hij loopt je kamer binnen, wat denk jij wat hij zal denken en waarover?

Voorbeeld: Je knuffel waarmee je nog slaapt, hij vind het denk ik kinderachtig of juist schattig.

Het enige wat mijn vriend van mijn kamer onthouden heeft zijn mijn posters van Justin Bieber maar dat kan ook niet anders met 71 posters :grinning_face_with_smiling_eyes: Dus volgens mij letten jongens daar niet zoooo op.

Mijn kamer is niet zo kinderachtig meer ! En ik denk dat als ik een knuffel had liggen dat hij het wel kinderagtig zou vinden :blush: .

Ik denk dat hij vind dat ik nodig mijn kamer op moet ruimen :’)

“wat een puinzooi…”

oh dat is echt laatste waar ik aan denk. Mijn kamer is van MIJ. Als hij er niet mee kan leven heeft hij pech :stuck_out_tongue: ik had eerst 12 jaar mijn kamer niet verbouwd. Dan kunnen mn lovers niet denken dat ik serieus nog met de poppen op de kast speel ofzo :stuck_out_tongue: En jongens kamers zijn ook niet perfect hoor. Mn ex had de kamer van zn zusje overgenomen. Toen had hij ook sterretjes lamp en knuffels op de vensterbank enzo. Het is maar een kamer. En als je je er onzeker over voelt maak je er een grapje over en klaar. Een jonge gaat daar echt niet mee zitten hoor :wink:

Dat ik een kleine kamer heb,

dat ik teveel kleren heb. overal in mijn kamer.

'ehm, es, moet je niet ‘s een keer opruimen… ?’ het is echt één puinzooi, ik geef het toe.

Elke keer weer als hij langskomt :’)

Dat ik veel foto’s heb en veel nijntje!

‘Oh man, ons huis gaat een stort zijn later’
We zijn allebei zo’n sloddervossen. :’)

Ik weet wel nog de eerste keer dat hij m’n kamer zag, dat zijn oog meteen viel op mijn goudvis (die dood is nu, rip Nemo) en dan vroeg hij zo overdreven enthousiast : IK WIL HEM VOEREEEN, WAAR IS HET VISSENETEN? :'D

Geen idee. Volgens mij dacht ie gewoon; OH EEN BED, IK TREK HAAR MEE EN GA DAAR OP LIGGEN KNUFFELEN =D

Serieus ik weet het gewoon niet meer… Of ja hij kan sowieso mijn kamer niet zomaar inlopen want ik slaap op de zolder. Maar goed ik weet wel nog dat ik zei dat het er een rotzooitje was omdat er nog allerlei spullen van mijn zus staan. Maar dat vond hij helemaal niet erg en ja het was toen toch alleen om met elkaar te gaan spelen, dus ik denk dat hij daar toen alleen maar oog voor had :’)

Hij maakte mn bed even voor me op, was ik vergeten haha!

Als je mijn kamer inkomt lijkt het net ‘onbewoond’ want alles is netjes en je zult geen haartje vinden.
Ik heb wel duizend knuffels, maar fuck hem dan, ik hou van mijn knuffels en die zullen altijd belangrijker dan hem zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

… zien we wel wat er gebeurd in dat rommelige kamer :wink:

Dan denkt die denk ik,

‘‘Wow wat klein, maar wel gezellig, wtf waarom heeft ze kaarsjes staan op de vensterbank?’’’

Ik denk dat ik het dan helemaal gezellig ga maken, en kaarsjes aan doe en zo :stuck_out_tongue: Haha