Hij loog 9 maanden lang

Wow heftig, hij is je echt niet waard! Ik zou bij hem weggaan.

Je wilt toch niet verder met zo iemand :S

lieve meid, je verdient beter dan dit… niemand verdient zo iemand.
er zit dus niks anders op dan hem te dumpen, of er goed met hem over te praten, maar als je voor dat 2e kiest, weet dan wel dat sommige mensen noooit (!) veranderen.

Laat die zak lekker gaan.

ik zou echt weg bij hem gaan. als het een tijdje uit is zal je inzien dat dit veel beter voor je is en je je niet meer kut voelt :wink: tuurlijk is het moeilijk… maar hij is jou niet waard. succes in ieder geval!

bij hem weg gaan. hoe zie jij nu jullie toekomst voor je dan? jij zonder vrienden, boze ouders etc. en hij gaat er toch wel doodleuk mee door denk ik. hoe staat hij er zelf tegenover dan?

Echt heel erg voor je maar met zo’n iemand wil je toch niet verder?

Als hij je dit aandoet, zou ik hem laten gaan.
Ik zou m’n vriend persoonlijk niet meer kunnen vertrouwen al flik hij me zo iets…

Wat zou je als advies aan een vriendin geven als zij in jou situatie zat?

Ben benieuwd wat je gaat doen met deze ‘‘relatie’’ je kan het gewoon geen relatie noemen…

dumpen, als je later terug kijkt hierop, dan zal je trots zijn op jezelf dat je de moed ervoor had! Deze relatie blijft toch niet duren als je bij hem blijft of je wordt ongelukkig en als je dan terugkijkt krijg je spijt dat je hem niet eens goed hebt gezegd waar het op staat.

Dat je hier nog serieus over twijfelt.

Ik snap wel dat het zwaar is om uit te maken maar je moet dat wel echt doen.
Hij is onbetrouwbaar en jij verdient echt beter. Voor hetzelfde geld gaat hij nu op de vakantie ook weer vreemd. Met zulke gedachtes hoef je niet in een relatie rond te lopen.

Ik snap niet waarom je daarover nog moet twijfelen?
Ik zou echt bij hem weg gaan hij is het niet waard.

Ik denk dat je bang bent om bij hem weg te gaan omdat je gewoon aan hem gewend bent. Iemand die vreemd gaat en dan ook nog is zulke vreselijke dingen aan jou flikt, wil je echt niet in je leven hebben. Wat verwacht je van die jongen eigenlijk? Dat jullie na dit dood normaal weer vriendje vriendinnetje kunnen zijn, en dat hij dan ineens heel braaf gaat doen en nooit meer vreemd gaat? Je moet wel wat eigenwaarde hebben om te beseffen dat hij jou overduidelijk niet waard is!

Het eerste waar ik aan dacht was zwangerschap toen ik je topictitel las haha.

Maar OT:
Hij is al dat verdriet dat hij je aandoet echt niet waard dus laat hem gaan.

Hij is het je echt niet waard, Waarom twijfel je er nog over om hem te laten gaan?
Het is toch best wel duidelijk dat het niks kan worden?