hij laat niks van zich horen...

'k heb dus een heel leuk lief vriendje ( al meer dan 13 maand ) en ben helemaal gek van hem! Alleen de laatste tijd weet ik steeds minder vaak waar die is en wat ie doet. Gister heb ik hem bijv. heel even op msn gesproken, en de rest van de dag niks meer van hem gehoord. Vandaag heb ik hem nog helemaal niet gesproken, dus ik d8; ik sms hem! Geen bericht terug, tel wordt niet opgenomen…ik kan op het moment ook niet naar hem toe…
Het is nu al een tijdje zo, dus ik heb hem ook gewoon gevraagd waar die soms uithangt (moet kunnen in onze relatie vind ik) en toen kreeg ik een vaag antwoord, ik weet al niet eens meet wat ie zei… het ging nergens over iig…
& laatst ook, elke woensdag komt hij naar mijn school omdat hij dan eerder vrij is (hij zit op andere locatie) en dan komt ie pauze houden met mij. En de laatste x kwam ie niet opdagen! Natuurlijk verplicht ik hem niks… maar hij had ook wel even mogen zeggen dat ie niet langs zou komen… Zijn verklaring was dat ie naar zn oma moest (die woont vlak bij school). Toen ik hem vertelde dat ik dat niet tof vond begon ie vet veel sorry te zeggen enzo…

wat moet ik nu doen? Ik kan er niet zo goed tegen als ik hele weekenden niks van hem hoor, en dat ik dan niet weet waar ie is! Of stel ik me aan?

het lykt alsof hy niet meer zo geintereseert is. praat eens goed met hem

Sms hem : we moeten praten… en maak een afspraak met hem en vraag hem waarom hij zo doet. En als die vaag antwoord, dan vraag je gewoon door.

Want om hier nou te vragen wat er met hem zou zijn, dat kan hij alleen beantwoorden denk ik zo.

je stelt je niet aan hoar …
misschien moet je als hij wel een keer opneemt of als je um ziet … of gwn … ff naar zijn huis gaan … en vertellen wrm die zo afstandelijk doet enzozo …
succes!

xx

ja maar praten enzo heb ik al een paar x geprobeert! En dan zegt ie vooral heel vaak sorry. En hij heeft ook geen duidelijke verklaringen van waar die is geweest… :frowning_face:

je moet ook helemaal niet vragen waar hy uithing. je moet vragen waarom hy zo achterlijk doet en niks vn zich laat horen

Zeg dan dat je niks aan hebt dat die sorry zegt en dat je wilt weten waar die was en gewoon een beetje boos worden. Dat hij weet dat je het echt meent :stuck_out_tongue:

ghe okee :stuck_out_tongue: alleen ik kan zo slechtboos zijn xD

Nou :stuck_out_tongue:… jij voelt je er duidelijk gekwetst door, gewoon echt boos worden :O!

Gwn vragen; “Waarom laat je de laatste tijd niet zoveel van je horen?”
Je hebt echt het recht om dat te vragen hoor, als zijn vriendin…
Laat hem iig wel merken dat je het vreemd vind en je je gekwetst voelt. Want als het niet serieus overkomt geeft hij waarschijnlijk weer zo’n vaag antwoord en dat wil je niet.

Idd.

Gewoon eerlijk zijn tegen hem. Zeg tegen hem dat je jullie relatie heel serieus ziet want dat is het ook wel met 13 maanden en dat je het niet leuk vind dat hij niks van zich laat horen en dat als het zo moet dat je er geen zin meer in hebt. Heel veel succes!

Uhuh, je moet gewoon zeggen dat je het raar vindt dat hij zo vreemd reageert als jij alleen vraagt waar hij is geweest

[b]okee, het volgende probleem met hem!

als ik dat doe zegt ie dus de hele tijd sorry! Echt de hele tijd! En dan vergeef ik hem, en dan gebeurt het gewoon weer opnieuw! Praten helpt niet… maar ik wil hem niet kwijt![/b]

Kijk het nog een tijdje aan. Misschien heeft 'ie gewoon ruimte nodig. Als hij de hele tijd sorry zegt, zal er waarschijnlijk niet zoveel aan de hand zijn. Vraag hem desnoods of 'ie misschien ruimte nodig heeft.

Ik heb precies hetzelfde met mijn EX meegemaakt, geloof me het is niet echt goed nieuws. Ik heb precies hetzelfde gevoeld het voelt kut, je houdt van hem je wilt bij hem blijven je vergeeft hem snel. Je bent machteloos… Hij houdt vast wat achter als hij niet opneemt ofzo bel naar zijn thuis… ??

dat is echt z’n kut situatie slijm in ieder geval niet ,zeg dat je dat niet leuk vind of ja praat even goed over dat
iig succes

Zo ging het ook met me vriendje 2 weken lang, nu is het uit. :frowning_face:

Sorry dat ik het zo breng, maar het is niet echt positief nieuws.

Srry meid ma ik denk gwn dat hij je niet meer echt leuk vind tis duideluk. praat is mt hem en wees direct doe k ook altijd by myn vriend als k hem geheimzinning vindt doen. vraag of hij je nog wel uberhaupt leuk vind, want dn weet je waar je staat :wink: