hij laat me zitten .

D. is een jongen die ik echt heel erg leuk vind (vond). Hij vond mij ook leuk , in ieder geval dat zei hij . Ik had met hem verkering in April, maar dat was niet helemaal goed gegaan . Nu wou hij weer met mij afspreken enzo . En ik heb in een week 6 keer met hem af gesproken en elke keer zei die op het laatste moment af .
En vanmiddag deed die het weer . Vanmiddag zei hij dat er iets met zijn moeder was en dat hij dat niet mocht vertellen . De andere keer had ie geen zin of was die te moe van de voetbal of moest ie zijn kamer opruimen en mocht ie niet weg . Vanmiddag was ik heel boos op hem geworden omdat ie weer niet kwam . Ik had hem gebeld en gezegt dat ik er klaar mee was en nu wil die het weer goedmaken .
En hij zegt dat die nooit meer tegen me zal liegen enzo . Maar ik wil hem heel graag vergeten maar ik vind hem nog steeds leuk ook al ben ik heel erg boos .
Mijn vriendin zegt dat ik hem moet vergeten .
Wat vinden jullie ? Vergeten of goedmaken en weer afspreken ?

Ik heb heel snel even een account aangemaakt om anoniem te blijven.

Vergeten.

Ik heb een soortgelijke situatie, en ik heb mezelf voorgenomen die zak gewoon te vergeten.
Ik denk dat het beter is als jij hetzelfde doet.
Sterkte. <3

Als je hem echt leuk vind, geef hem een laatste kans.

Ik zal nog een keer afspreken en als hij je dan laat vallen dan moet je hem vergeten. Ik heb eigelijk zo het gevoel dat er iets mis met hem is, iets thuis ofzo. Waarom spreekt die anders 6 keer met je af en daarna zegt die af.
Hij had allang nee kunnen zeggen en jou laten vallen.

vergeten.