Hij laat me stikken!

gesloten

Ik zou hem gewoon een smsje sturen met daarin de vraag waarom die niks meer van zich heeft laten horen.

Als hij dan nog niet reageert en je wilt niet overkomen alsof je achter hem aanloopt zal ik het even laten zitten en het gewoon vragen zodra hij weer reageert. :wink:

Volgende keer bellen, krijg je meteen antwoord :slightly_smiling_face:

met bellen heb je ook niet altijd meteen antwoord

maar ik zou even wachten
aangezien we allemaal weten dat jongens gewoon waardeloos zijn wat betreft smsen/ iets van zich laten horen.

Enne, hoelaat had jij gesmst? En hoelang wacht je nu al op een reactie? Want een half uur is niks namelijk!

haha. nee ik had hem 13:42 gsmst namelijk!
ik snap jongens echt niet.
ik bedoel als hij echt had gewilt, had hij toch wel gereageerd
of is dit een soort hard-to-get iets.

Ik zou gewoon afwachten en als die opeens wat anders smst begin je er weer over… Ik vind altijd dat een jongen achter jou aan moet gaan dus hij moet er wel een beetje wat voor doen & op deze manier kom je er ook achter of hij je wel leuk vind. Als hij die dates maar blijft negeren dan moet er iets achter zitten; een ander meisje? Gebruikt hij je? Het kan van alles zijn. Kijk meid, ik heb het genoeg meegemaakt. Voor je het weet speelt hij met JOU gevoelens.
Succes alvast!

Volgens mij wil hij gewoon niet afspreken.
Helemaal als hij normaal wel redelijk op tijd reageert op je smsjes, en op zulke momenten niet. Maar dat weet ik niet. Daarbij kan je het vaak ook al wel wat aan de jongen zelf merken? Wat voor type het is?
Kan zijn dat hij het bij zoenen wil houden, hij je aardig vindt, maar liever niet wil dat het wat serieuzer/meer wordt door afspreken.
Jongens zijn nooit te begrijpen voglens mij…

oke bedankt allemaal! (:
-
iemand anders nog?

Ik had dit ook eens met een jongen waarmee ik datete. Ik denk dat hij geen interesse meer heeft en afspraakjes probeert te ontwijken…

misschien heeft die jongen gewoon behoefte aan sex en daarom stuurt de zo’n dinges, maar als het dan puntje bij paaltje komt, wilt hij geen echte relatie? Maar kan evengoed zijn van niet dus laat je niet te veel beïnvloeden door girlscene en ga op je gevoel af , you go girl !

Mm.
Ik hoef ook niet gelijk een serieuze relatie. Ik bedoel een date hoef je toch ook niet gelijk te kopppelen aan een serieuze relatie. Ik ben gwn graag bij hem. Maar als hij indd opzoek is naar sex dan zou die toch juist wat met mij gaan doen om me dan vervolgens te laten stikken. Pff t is allemaal ingewikkeld. Misschien laat die nu wel helemaal niks meer van zich horen, dan voel ik me pas genaaid ;O

iemanddddddd? :frowning_face:
ik voel me echt rott

Waarschijnlijk is hij niet zo serieus bezig als jou, en vind hij jou meer een scharrel. (Sorry sorry dat ik dit zo zeg:P Maar zoiets denk ik)

Ik sms ook wel eens met een jongen, en dan op de flirterige tour, maar ik zoek daar vaak niks achter. Hoe doet hij in rl tegen je?