Hij laat me maar niet met rust!

Wie zegt dat het geruststellend moet zijn? Ik vind dit ook een enge situatie, voor hoe erg hij dit in het extreem doet. Ik zou niet zeggen dat die jongen de potentie heeft om door te draaien, maar op je hoede zijn in zo’n situatie is heel verstandig.

@ califer

Ja dat is ook zo, ik denk dat hij niet ZO ver door zal draaien. zijn gevoel voor mij was door alle problemen ook al wat verminderd… maar voor hem neemt dat niet weg dat hij niet meer bij me wilde blijven. Hij probeerd me nu ook om te kopen met dingen enzo… smsjes blijven binnen stromen. maar zoals ik al zei: als het volgende week nog steeds zo is dan gaan we maatregelen nemen.

En ik ben ook wel bang, maar niet zó bang dat ik niet meer naar buiten durf te gaan. ben meer bang dat hij me gewoon over 2 weken nog steeds niet met rust laat en dat als hij me ziet lopen met iemand anders hij flipt. hij zal heus niet met een fles met zuur naar me toe komen gerend net zoals bij dat model gebeurde in amerika. Hij is niet gestoord ofzo he meiden. het komt misschien zo over omdat ik alleen de erg slechte kant nu beschrijf. wil alleen duidelijk maken dat hij echt heel, heel raar reageerd en dat dat niet door de beugel kan. hij zal me niet verminken hoor!

en mijn vraag was ook aan jullie:

wie hebben dit nog meer meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? ik zal vast niet de enige zijn… heb jullie advies hard nodig en vind het lief dat jullie zo goed reageren op mijn topic :slightly_smiling_face: het helpt echt en het lucht ook op!

Stalken kan strafbaar zijn toch?, dat dacht ik…

Ja dat klopt, maar dan moet het wel heel heftig zijn.
Hij heeft gisteren 1x voor me huis gezeten en heb hem toen gesmst dat als hij binnen 5 minuten niet weg zou gaan, mijn vader zijn ouders zou gaan bellen. toen is hij wel weg gegaan.

Ik bedoel meer met stalken nu dat hij me onwijs veel berichten smsjes emails en wat dan ook stuurt. ik denk (en hoop) dat het niet zover gaat komen dat hij me gaat achtervolgen…

Hmm, ik kan zeggen blijven negeren. Maar ik weet dat je er niks aan hebt… Als je het echt te gek vind worden moet je je vader indd laten bellen! Succes&Sterkte!

Misschien kan je met hem afspreken om over (bv) twee weken in het echt af te spreken en tot die tijd geen contact te hebben. En dan heel duidelijk maken dat ook als hij iets stuurt dat geen zin heeft, omdat jij het toch niet leest. Je moet het ook echt niet lezen, maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.

i know.
ik lees zijn berichten inmiddels ook niet eens meer…
veel te veel werk haha.

nee 2 maanden is stalken strafbaar

bel hem en scheld hem uit! grrrr.

naja, ik zou daarn iet tegenkunnen. Sterkte, zet je telefoon af en toe lekker uit en hopen dat het minder word :wink:.

ik denk toch dat het beste is als je hem helemaal negeert…
echt op alles negeert…
want dan geeft hij het ook wel een x op toch?
ik bedoel als je af en toe antwooord krijgt die zijn zin.
zal misschien wel ff duren, maar is denk wel het beste

ik zou hem 100% negeren.

ik weet niet of je een blackberry heb maar daarbij kan je een app downloaden om iemands nummer te blokeren krijg je die smsjes ook niet meer. Veder als die doorgaat en gaat dreigen zou ik geen aangifte doen maar een melding zodat ze op de hoogte zijn als die echt te ver gaat. En natuurlijk negeren

nee ik heb een samsung galaxy gio maar goed. we zien het allemaal wel weer…