Hij laat me het niet uitmaken?

Ik heb dus al 7 maanden een lange afstand relatie met een jongen. Nou hebben we vaak ruzie gehad enzo. In het verleden heeft hij vaak meisjes schatje etc. Genoemd. Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dat die het niet meer zal doen. Een paar weken later moest ik op zijn facebook account, omdat een vriendin me heeft geblokkeerd en ik dus haar profiel wilde bekijken. Maar toen zag ik dat hij tegen een meisje zei dat hij wilde dat hij naast haar lag enzo. Ik werd hier heel pissig om en we kregen weer ruzie. Het ging een tijdje heel goed tot ik eergister tot laat wakker was omdat ik maar niet kon slapen, het was 3 uur in de nacht. Ik zag dat hij Online was en stuurde hem een bericht, hij reageerde telkens pas na 5 minuten en vertelde me hoeveel die van me houd. Ik vond het vaag dat hij nog tot zolaat Online is en laat reageert, dus heb ik met mijn domme hoofd zijn facebook geopend. Ik zag dat hij aan het sexten was met een ander meisje. Geloof me de berichten die hij haar stuurde, maakten me kapot. Hij vroeg haar foto’s van haar achterste en dat hij een stijve van der kreeg en dat hij haar wilt n*uken. Ondertussen verwijderde hij die berichten, maar ik las tegelijk mee dus zag alles en ook hoe hij had verwijderde. Ik heb het uitgemaakt maar hij is aan het smeken voor een andere kans en dat hij nu pas beseft wat ik waard ben. Hij blijft maar bellen en vertellen dat hij nooit meer iemand als mij zal vinden. Ik heb hem verteld dat ik geen gevoelens meer voor hem heb. Hij zei dat ik raar reageerde en dat hij dacht dat ik het niet erg zou vinden, omdat ik hem toch telkens vergeef. Vinden jullie dat ik Me aanstel? Ik weet echt niet wat ik moet.

Bedankt voor de reacties! Ik kan geen bericht plaatsen op dit topic, heel vreemd. Hij vertelt me wel hoeveel spijt hij wel niet heeft en dat het een domme beslissing was. Gister zei hij ook dat hij wilt dat ik er een week over nadenk voor ik het uitmaak, maar ik heb gewoon geen gevoelens meer voor hem. Blokkeren kan ik de komende 48 uur niet doen, omdat hij zichzelf heeft gedeblokkeerd op mijn acc. Ik hoop dat ik dapper genoeg ben om het hem duidelijk te maken dat het over is. Ugh wat irritant dst ik niet kan reageren en ja ik ga hem proberen te negeren. Hij is mijn eerste vriendje en daarom vind ik het extra moeilijk.

Ik vind niet dat je je aanstelt, ik zou zo’n jongen totaal niet vertrouwen. Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Ik vind dat je je zeker niet aanstelt! Hij is toch jouw vriendje, hij hoort geen interesse te hebben voor anderen! Het klinkt een beetje alsof hij je gebruikt als back-up, vooral met dat ‘Je vergeeft me toch telkens’. Dat slaat toch helemaal nergens op! Ik zou het inderdaad uitmaken, er zijn genoeg leuke jongens die wel om je geven!

Beste wat je had kunnen doen.

Het argument dat hij aanvoert dat hij het wel kon maken omdat je hem toch alles vergeeft, is precies waarom dit de beste keuze is. Blijkbaar kon hij zo over je heen lopen en denkt hij dat hij maar alles kan/kon maken.
Niet terugkrabbelen hoor, als hij graag aandacht van anderen wil en het niet bij jou kan houden, dan is het alleen maar goed voor hem dat hij weer vrijgezel is. Ik zou hem gewoon negeren nu, je bent duidelijk geweest.

Sorry, maar ik zou je echt dom vinden als je hem nu weer vergeeft.
Hij heeft je al 2x eerder dingen geflikt, en nu dit weer! Wat hij doet is gewoon een vorm van vreemdgaan.

Eens met alles wat hierboven is gezegd.

Lara Lara, over dat reageren: er zou onderaan je scherm een ‘snel beantwoorden’ vlak moeten zitten waar je je reactie in kunt zetten en anders kun je de roze button ‘reageer’ gebruiken.

Laten gaan deze jongen, hij heeft al meerdere dingen geflikt. Laat hem maar lekker voelen dat hij jou kwijt is geraakt. Je verdiend beter.

Hij dacht dat je het niet erg zou vinden omdat je hem toch telkens vergeeft? :flushed: Wat een idioot!

Nee, je stelt je niet aan… ik zou dit soort dingen absoluut niet accepteren en dat je het uitmaakt is echt de juiste beslissing. Negeer al zijn berichten en laat hem maar voelen wat hij heeft gedaan…

Ik heb het reageer vlakje eindelijk gevonden. Bedankt voor al jullie reacties! Gister heeft hij me gebeld, maar ik nam niet op. Toen stuurde hij me een berichtje met dat hij me iets belangrijks moet vertellen. Ik nam dus op en zei dat hij snel moet vertellen wat er is omdat ik geen tijd hiervoor heb. Het domste wat ik had kunnen doen, hij begon weer te slijmen en me lieve dingen te vertellen. Ik vertelde hem dat het echt over is en dat ik geen belangstelling meer heb, maar hij bleef maar bellen en bellen. Volgens mij kan ik hem vandaag weer blokkeren en ben ik van hem af. Het voelt ook niet goed om met hem te praten, omdat ik telkens weer die berichren voorbij zie flitsen. Ik waardeer jullie reacries enorm en heb er heel veel aan gehad! Ik begon bijna te denken dat ik verkeerd zat, omdat het niet helemaal ‘vreemdgaan’ is, maar toch zulke dingen hoor je alleen tegen je vriendin te zeggen. Ik voel me ook een beetje nutteloos, alsof ik gewoon altijd voor hem ben en hij me alles kan flikken. Hij is ook na dit alles zeker niet iemand waarmee ik mijn hele leven wil delen, wel jammer want ik hield van hem. Hij zegt ook dat hij van mij houdt en als dat niet zo was, hij niet zou smeken om een tweede kans. Ik vind het wel kinderachtig om elkaar te blokkeren, maar als hij niet wil begrijpen dat het over is, dan heb ik geen andere keus.

^Ik denk dat je daarmee ook het beste doet wat je kan doen. Knap dat je zo sterk in je schoenen staat, maar ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk gaat hij nu inzien dat hij eerst had moeten nadenken voor hij die dingen flikte en niet zo kinderachtig smoesjes meer verzint om je toch te kunnen spreken. Hou vol, en sterkte! Een break-up is nooit leuk, maar in dit geval denk ik wel het beste.

[quote author=NobodyKnows link=topic=400405.msg277387926#msg277387926 date=1456163767]
^Ik denk dat je daarmee ook het beste doet wat je kan doen. Knap dat je zo sterk in je schoenen staat, maar ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk gaat hij nu inzien dat hij eerst had moeten nadenken voor hij die dingen flikte en niet zo kinderachtig smoesjes meer verzint om je toch te kunnen spreken. Hou vol, en sterkte! Een break-up is nooit leuk, maar in dit geval denk ik wel het beste.
[/quote

Klopt, ik vind het ook helemaal niet leuk. Maar hij denkt dat hij me alles kan flikken, eerst dacht ik, het valt nog een keer te proberen. Maar hij blijft me maar keer op keer pijn doen en hij begon ook meisjes te belen ipv berichten te st

[quote author=Lara Lara link=topic=400405.msg277387970#msg277387970 date=1456165836]

Klopt, ik vind het ook helemaal niet leuk. Maar hij denkt dat hij me alles kan flikken, eerst dacht ik, het valt nog een keer te proberen. Maar hij blijft me maar keer op keer pijn doen en hij begon ook meisjes te belen ipv berichten te sturen, omdat hij weet dat ik het anders zal lezen. Ik heb hem op alles geblokkeerd en voel me best wel leeg :frowning_face:

Als iemand tips heeft hoe ik hier her best doorheen kan komen, hoor ik het graag!

(Niet alles gelezen)

Hij gaat nooit meer iemand anders vinden, zegt hij? Hij heeft toch een ander? Die chick van facebook?
Doei hoor, spulletjes ophalen, des noods zijn moeder inlichten (ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik zou van mijn minderjarige zoon wel willen weten wat hij doet), nummer en facebook blokkeren maar wel zo eerlijk zijn; niet meer op zijn facebook als het over is.

Gewoon lekker deleten uit je leven zo’n schoft.

@Lara, ik denk dat het voornamelijk veel tijd kost. Probeer dus wel vol te houden en prent jezelf in dat je helemaal gelijk hebt en in je recht staat. Je zult namelijk vast nog wel eens, als je hem mist, gaan twijfelen en misschien zelfs de neiging hebben om hem weer terug te nemen.
Maar na alles wat hij gedaan heeft weet je stiekem ook wel dat dat geen zin heeft. Als hij je echt zo leuk vond, dan was hij niet zo stom geweest en had hij zich meer volwassen gedragen.

Snap dat het heel leeg voelt hoor, opeens zonder hem. Maar je vertelt zelf al dat hij je op alle mogelijke manieren probeert te bedonderen, dus moet je er ook niet al te rouwig om zijn. Je verdient veel beter hoor!