Hij(L)

oke, het is een lang verhaal maar kprobeer het kort te houden;) Vrijdag ging ik uit met een paar vriendinnen. Daarvoor ging ik nog bij een vriend van mn broer indrinken met een groep. Later bij die discotheek waar we naartoe gingen, kwamen er een paar er niet in en die gingen dus even naar de kroeg. Toen liepen opeens T. (T is DIE jongen(L))en ik naast elkaar. ik moest naar binnen toe omdat ik in die disco met vriendinnen had afgesproken. hij zou naast me lopen omdat hij wel 15 was en ik niet, zodat ik toch binnen zou komen. hij hielp me dus naar binnen en hij ging weer naar buiten. Later kwam hij met mn broer en die vrienden. Elke keer als we elkaar tegen kwamen in die disco begonnen we te kletsen en lachte hij ook wel soms enzo. maar ik zag ook de hele tijd meisjes om hem heen hangen. ook aan het eind was er zo’n meisje wat ook bij het indrinken was (maar zij is nogal een slet, ze zoent en heeft sex met zo ongeveer elke jongen met een lul;)) en hij zat zo een beejte van ja ik heb hier en hier pijn enzo, zij zo van ja moet ik er een kusje opgeven? hij zo ja. hij wees dus eerst naar zn arm, daarna naar zn wang, naar zn mond, daarna weer naar zijn wang en weer naar zijn mond enzo. zij gaf dus elke keer ook een kusje, maar opzn mond was ook echt alleen een kusje, geen zoen ofso. Dus. Maar de rest van de avond echt heel gezellig tussen ons enzo. Maar ik weet dus niet of hij me leuk vindt. ik vind hem dus echt superleuk, en ik wil ook wel stappen zetten enzo. maar ik ben dus bang dat hij me alleen maar ziet als " het zusje van…"… misschien kunnen jullie me helpen?:’(

okee?

nee ik weet niet sorry upje!

Hij zit te sjansen met dat andere meisje en dan denk jij dat hij je leuk vindt alleen omdat je eventjes ‘naast hem liep’?

neenee, hij liep niet echt te flirten met haar, want de hele avond besteedde hij geen aandacht aan haar en ik liep niet “eventjes naast hem”, er was de hele avond wel iets;)

heeft sex met zo ongeveer elke jongen met een lul;)
Lijkt me logisch dat elke jongen een lul heeft.

Maar, ik zou eerst meer met hem proberen om te gaan (praten op msn/dergelijken) voordat je kan vaststellen of hij je ziet zitten.

dat wil ik ook wel enzo, maar hij is een vriend van mn broer, en ik ben dus echt bang dat ie me alleen maar ziet als “het zusje van”…

Daar kom je dus alleen achter als je meer met hem omgaat.

Geachte leden van Girlscene,

Ik ben een pyschologe op het gebied van flirten.
Aan dit klein tekst kan ik al ruiken dat het hier gaat om een flirt domein.
Meid, ik zou zeggen probeer die jongen zo snel mogelijk te vergeten.
Hij zal jou aandacht niet waarderen, maar misbruiken.

Groetjes

^ Ouch… :pensive:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Jongens hebben altijd een lul.

Euh, ik denk niet dat dit een jongen voor je is. Ik zou niet al te veel hopen.

LOLZ forget him. Hij vind je aardig, maar hij ziet je inderdaad als het zusje van. Hij liep met dat meisje te flirten door te zeggen OOCCHHH IK HEB ZO’N PIJN HIER etc etc. Laat hem zien wat ie mist. :slightly_smiling_face:

oke, misschien hebben jullie wel gelijk, maar vanmiddag liep ik langs hem op school. Hij keek eerst heel pissig, maar toen zag hij mij en begon ie opeens heel erg vrolijk te kijken en te lachen. Hij zei ook hoi. ja ik weet dat dat maar 1 woordje was, maar dat was genoeg voor mij om 5 minuten te trillen en half te hyperventileren en de hele dag een glimlach op mn gezicht te hebben(L)…

Maar je bent toch ook ‘het zusje van’ ?

Ik denk niet dat hij je leuk vindt, waarschijnlijk doet hij gewoon aardig omdat je het zusje van zijn broer bent. En ik denk ook niet dat hij een ander meisje overal kusjes laat geven (waar jij bij bent!) als hij iets met jou wil.

omdat ze het zusje van zijn broer is? wat n incest. :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha dat dacht ik ook meteen. ;p
maar ik weet niet of je hem goed kent, maar misschien eerst beter leren kennen dan?

ik heb besloten om wel te zien hoe het loopt, ik liep eerst de hele tijd te kijken of hij had gekrabbeld enzo, maar nu zie ik wel. ik ga gewoon een beetje met hem smsen en msnen. Mijn beste vriend waarschuwde al voor hem, hij vond T. nogal een player. Volgende week gaan we toevallig weer naar dezelfde plek, allebei uitgaan met vrienden dus ik zie wel wat er gebeurt;)