hij krijgt hem er niet in :s

oke ik weet niet of het gepast is maar ik schaam me er wel voor :blush:

mijn vriend en ik probeerde samen voor het eerst seks te hebben maar het probleem was: hij kreeg hem er niet in. we hebben het allebij wel tig keer geprobeert maar elke keer leek hij er wel uit te vallen zeg maar :blush: ook leek zijn penis niet recht omhoog te staan(zijn penis stond omhoog maar met een boog naar beneden, hij zei dat hij hem niet hoger kon krijgen), hij was wel geil zei hij dus daar zou het niet aan moeten liggen:S. op een gegeven moment begon ik gewoon te denken of ik het wel in het goeie gaaitje had gedaan maar zo iets voel je toch? hij en ik hebben het echt geprobeert maar het kwam er gewoon niet in :S graag zou ik wat tips willen want ik vind het ook nog al zielig voor hem aangezien hij zich erg schaamde omdat hij het er niet in kreeg :blush:

oh en na dat ik hem had afgetrokken leek hij ook niet ‘‘hoger’’ of ‘‘rechter’’ te komen, gewoon de zelfde hoogte

alvast bedankt

Kan zijn dat hij een kromme heeft, bij iedereen is het niet ‘perfect’ maar als hij dusdanig zo krom staat zou ik ermee naar de dokter gaan.

ja maar ik las op verschillende forums dat zo’n kromming geen probleem zou moeten zijn :s. wel als ik de penis er bij mij in probeerde te krijgen kwam ik op een gegeven moment op een punt dat het pijn ging doen (gewoon in mijn vagina). maar dat was nog wel aan de oppervlakte. toen dacht ik: ja dat zou wel het verkeerde gaatje moeten zijn :$. had het er wel veder er in geprobeert te krijgen maar dat lukte niet goed wat zijn penis ‘‘floepte’’ er elke keer weer. :$:$:$:$:$:$

je voelt het verschil wel hoor tussen je vagina en je anus… :’).
en dat het pijn doet is normaal voor je eerste keer. volgende keer weer proberen!

Ik heb 3 pogingen nodig gehad (3 verschillende dagen) om het te laten lukken, en toen was het nog pijnlijk. Daarnaast was mijn vriend de eerste keer ook zoo gespannen dat hij niet stijf genoeg was om hem er goed in te krijgen. Blijven proberen, het lukt vanzelf, en praat erover met elkaar, het is niet erg! :slightly_smiling_face:

Hmm als hij erg krom dan lukt het niet,

@shewantstofly

nouja hij zij dat het niet stijver kon :blush: want tijdens het voorspel was hij al behoorlijk stijf maar het stomme is dat ik nu niet het verschil weet van slap-stijf of stijf xD. want na dat we maar de poginen links lieten liggen trok ik hem wel af (want ja anders zonde van het condoom niet) en ik leek niet echt een verschil te voelen :S voelde wel wanneer het zwellichaam zich samentrok dus daar zou het niet aan moeten liggen. en ja ik weet heus waar mijn vagina is alleen als het gewoon elke keer niet lukt begin je vanzelf te twijfelen :S

maar kan het niet gewoon zijn dat zijn penis te groot is ofzo? :blush: want hij was wel behoorlijk dik (zo’n 5 cm) maar ik weet niet of dat normaal is :$$. het was ook onze eerste keer dus dat hij zenuwachtig was kan ik me heel goed vinden want hij heeft het zelfvertrouwen van een steen :c (en het is moeilijk het zelfvertrouwen er bij hem te krijgen maar ik doe al heeeeel lang mijn best en er komt een klein beetje resultaat :$)

Als een piemel elke keer uit de vagina glijd dan heeft hij nog geen goede erectie! Misschien is hij te gespannen of niet klaar om seks te hebben.
Zorg ervoor dat jullie de volgende keer compleet op jullie gemak zijn. Begin met voorspel en geniet gewoon van elkaar!

1. nou voor zo ver ik weet zei hij dat het niet stijver kon (hij trekt zich zelf ook wel eens af) maar kan het proberen met de mond maar een erectie blijft een erectie wanneer hij klaar komt, dan lijkt het me dat ie niet stijver kan, maar het kan geen kwaad om het eens met mijn mond te proberen :blush: vind hij denk ik niet erg xD

2. tampons gebruik ik niet, gebruik inlegkruisjes.

3. heb het nooit echt gebrobeert me zelf te vingeren :blush: wel 1 keer maar daar voelde ik niet zo veel voor, wat al een jaar geleden was ofzo. had ergens gelezen dat het kan helpen als hij me eerst vingert, dan word het vanzelf groter :blush:

Denk dat je beter eerst eens jezelf van beneden gaat bekijken/voelen etc. voordat je ons om hulp gaat vragen.

ja denk ook dat hij gespannen was, hij is altijd zo verlegen en ik moet altijd een stap veder doen. miss met de tijd als hij zich er confortabeler er in voelt. hij zei ook dat hij zich schaamde voor zijn penis omdat hij een beetje scheef was. maar wat is scheef als het bij bijna elke man niet recht groeit. het voorspel zat trouwens wel goed haha, hadden zo’n 4 uur voorspel tot mijn ouders weggingen xD

nou mijn vriend kan echt geen 4 uur een stijve houden hoor, misschien ligt het juist daaraan haha.

haha, nee dat was misschien geen goed idee. maar vlak voor we het wilde doen werd het wel wat verhitter tussen ons. dat tel ik dan wel als voorspel haha. details geef ik niet maar ik weet wel dat dat hem geil maakte xD

miss tips voor voorspel want ben best een preuts meisje en kan me niks anders bedenken dan aan elkaar zitten als voorspel :s. er zijn zeker ook andere manieren miss kunnen jullie me er een paar geven?

leuk lingeriesetje aantrekken, jezelf voor hem uitkleden, dan heeel langzaam zoenen en hem strelen etc., dan hem uitkleden en zo naar aftrekken/pijpen toewerken… dat doe ik als ik er echt zin in heb, haha.

Met mijn allereerste keer liep het ook niet zo soepel, onder meer omdat ik nog niet heel nat was en zijn penis vrij dik. Daardoor gaat het natuurlijk al moeizamer.
Daarom pijp ik mijn vriend (die ik nu heb) altijd voordat hij bij me naar binnen gaat, met veel speeksel. Dan glijdt het allemaal wat makkelijker, daarvoor heeft hij mij meestal wel gebeft en daar word ik sowieso wel nat van.

haha allemaal bedankt!, hier kan ik echt wat mee :slightly_smiling_face:

bekijk je eens met een spiegel daar beneden :slightly_smiling_face:
probeer gewoon wat dingen met je vingers en probeer eens heel diep uit te ademen/ zuchten. of een beetje drukken ( ja net alsof je moet plassen).

gewoon even dingen uitproberen en je eigen lichaam leren kennen. dat hielp bij mij vroeger:)

hee,
k weet niet of het al gezegt is maar goed, toen ik de eerste keer seks had, (eigenlijk de tweede maar dit probleem deed zich pas bij de tweede voor omdat die iets ‘‘groter’’ was)
toen lukte het dus ook niet, het deed namelijk (aan het oppervlakte) pijn. dit komt gewoon omdat je te krap bent zegmaar.
mijn vriend en ik hebben mij toen, en ja dit klinkt heel raar, maar gewoon een beetje opgerekt. eerst een vinger, dan twee, dan drie, beetje vriemelen en dan goed ontspannen . ik hoop dat het lukt haha :slightly_smiling_face:

het kan helpen dat hij jou vingerd bij het voorspel zodat het allemaal wat vertrouwder word en wat oprekt. je kan ook proberen om glijmiddel te gebruiken.

en over de penis van je vriend, het kan best zijn dat hij gewoon wat krom staat, dat heeft mijn vriend ook. heel veel jongens hebben dat. dat hoeft idd geen probleem te zijn

Lijkt me duidelijk dat JIJ gewoon niet opgewonden genoeg was??
Jij kan wel dingen bij hem gaan doen zodat hij opgewonden wordt, maar jij moet ook opgewonden gemaakt worden :stuck_out_tongue: