Hij kreeg een vriendschapsverzoek van een heel mooi meisje.

Oké…ik haat mezelf voor het feit dat ik deze vraag stel. Als ik het bij een ander zou lezen zou ik denken…oh alsjeblieft zeg. Maar ik heb toch jullie advies nodig.

Vannacht hadden we een leuk feestje en alle twee net iets teveel op. Toen mijn vriend al lag te slapen keek ik in zijn telefoon. Ik check niet dagelijks zijn telefoon en alleen dat vind ik al erg. Maar ik heb hem ooit ergens op betrapt en sindsdien check ik zijn telefoon heel af en toe. Ik zag dat hij een vriendschapsverzoek van een heel mooi meisje had ontvangen. Geen gemeenschappelijke vrienden, ze woont een provincie verderop. Wel 1000+ vrienden. Geen idee of hij dat verzoek al had gezien maar ik heb hem dus gedelete :flushed: Nu voel ik me echt de jaloerse psyho vriendin die eigenlijk helemaal niet van dit soort stomme acties houdt, maar het toch gedaan heeft. Anderzijds wil ik wel weten wie ze is.

Wat vinden jullie, opbiechten? Nogmaals, please don’t blame me. Ik voel me echt heel stom haha.

Hahaha dat was waarschijnlijk gewoon een grietje dat random mensen gaat toevoegen. Vandaar ook geen gemeenschappelijke vrienden etc. Niks om jaloers over te zijn. Ik zou het wel vertellen en zeggen dat het je erg spijt, maar wees erop voorbereid dat hij boos kan worden. Je zit namelijk ongevraagd aan zijn telefoon en doet gewoon dingen waarvan hij niks weet.

Ik zou het gewoon laten. Jullie schieten er beide niks mee op als jij het opbiecht.

Rare actie van je. In het vervolg niet meer doen, maar ik zou het nu laten voor wat het is.

Ik zou het gewoon laten voor wat het is, gebeurd is gebeurd.
En ik denk dat het gewoon zo’n aandachtssletje is dat random mensen gaat toevoegen, dus ik denk niet dat zij tegen hem gaat zeggen in persoon van “hee waarom accepteer je me niet”, waarschijnlijk kennen ze elkaar helemaal niet…

Het is maar een vriendschapsverzoek…

Ik vind telefoon checken echt niet oke, ik neem aan dat jullie het hebben uitgepraat nadat je hem had betrapt op iets, dan moet je hem nu ook wel vertrouwen.
Kap ermee dus.
En voor nu, ik zou het laten. Schiet je niets mee op.

Ik zou er geen aandacht meer aan besteden, hij heeft dat verzoek waarschijnlijk niet gezien, en kende dat meisje hoogstwaarschijnlijk niet eens, aangezien hij geen gemeenschappelijke vrienden had.

En dat jij in zijn telefoon kijkt moet je natuurlijk zelf weten, je moet natuurlijk geen geheimen voor elkaar hebben, maar hij moet wel wat privacy krijgen… Wil jij dat hij stiekem in jou telefoon kijkt??

Het klinkt alsof je hem niet kunt vertrouwen…

Precies. Een vriendschapsverzoek van een meisje met 1000+ Facebookvrienden zegt niet heel veel, lijkt me.

En zoals de anderen zeggen, geen slimme actie van je. Laat het gaan en volgende keer niet meer doen.

In de telefoon van je vriend kijken achter zijn rug om zie ik al een teken van geen vertrouwen. En wat is een relatie zonder vertrouwen?
Verder heb ik eigenlijk niets toe te voegen aan wat hierboven allemaal al is genoemd.

+ stop met z’n telefoon te checken. Pas als je hele zware vermoedens van vreemdgaan hebt, vind ik dat iets of wat normaal.