Hij komt te snel

Dag iedereen,

Ik zit met een vervelende situatie. Evenveel voor mijn vriend als voor mezelf.

Ik ken m’n vriend al een jaar en een half, maar we zijn nog maar een tijdje een koppel. Op alle vlakken klikt het en ook fysiek voelen we ons erg aangetrokken tot elkaar.

Nu is het zo dat wanneer we seks hebben of toch proberen tenminste, hij erg snel klaarkomt. De eerste keer was ik best een beetje teleurgesteld maar hij zei ‘volgende keer ga ik je extra verwennen’. Dus ik dacht dat het miss gewoon een mindere dag was, maar ook de keer erop kwam hij al snel klaar tijdens het voorspel. Dan zei hij als we even zouden wachten het wel weer zou lukken.
Toen begonnen we opnieuw te prutsen aan elkaar, maar daar bleef het precies bij… ik zei letterlijk dat ik hem wou, maar dit lachte hij wat weg.

De ochtend erop begon hij zelf te prutsen aan me, dus dacht ik dat het nu wel zou lukken, maar ik had 'm nog maar even vast en hij zei als ik ik zo voort deed hij al zou komen…

Hij zei me eens dat hij nooit klaargekomen was door enkel aftrekken alleen, maar ik moet er bij wijze van spreken nog maar enkel naar kijken.

Ik heb geen idee hoe ik hier moet mee omgaan…

Misschien een optie om het voorspel tot jouw te beperken? En dat je na de seks iets bij hem doet? En daarbij, ik vind overigens niet dat seks eindigt wanneer de man klaarkomt, hij kan nadat hij klaar is gekomen op genoeg andere manieren ervoor zorgen dat het voor jouw ook tot een prettig einde komt.

Zelf dat is al moeilijk, na een minuutje komt hij ook al, zelf zonder veel voorspel bij hem. Hij doet wel super z’n best op andere manieren, maar ik vrees dat dit voor mij toch niet genoeg is…

Ik vind dit heel vervelend, ik weet dat hij er wel wat mee inzit. Ik kreeg uit vroegere gesprekken niet de indruk dat hij in vorige relaties zo snel kwam, zeker al niet tijdens het voorspel. Ik vraag me dan af waarom dit bij mij wel zo is…

Ik vind het zielig voor je vriend dat je zo gefrustreerd raakt en dat je niet meer begrip toont ofzo.
Maar ik snap wel dat het vervelend is voor jou. Misschien heeft hij gewoon nog niet zo veel ervaring en gaat het vanzelf beter?

Hij raakt er zelf ook wat gefrustreerd van en ik doe compleet normaal tegen hem he, ik probeer hem volledig op z’n gemak te laten voelen.

Hij is een heel stuk ouder dan me, heeft dus ook al veel ervaring. Dat weet ik uit gesprekken die we al hadden.

Je zou het als een compliment kunnen zien, maar ik snap dat het heel vervelend is! Ik zou ook niet weten wat je zou kunnen doen.

Laat hem gewoon eerst jou verwennen en daarna andersom.

Ik zou het gewoon een tijdje aankijken. Nu raakt hij snel opgewonden van je, maar over een tijdje zou dat vast heel anders zijn. Ik zou er gewoon echt de tijd voor nemen, en er niet te veel aandacht aan schenken dat hij zo snel klaar komt, ookal snap ik dat het voor jou echt heel vervelend is!