Hij komt steeds terug in mijn gedachten.

Ik ben verdrietig, boos en ik voel me zo klote. Door een nare sexueele ervaring ( lees dit topic: http://forum.girlscene.nl…werd/list_messages/163031) lukt het me niet meer om seks te hebben met mijn vriend.

Ik doe het voor hem, maar telkens als we seks hebben, zoenen of enige manier van aanraking komt deze man terug in mijn gedachten en vullen mijn ogen zich weer met tranen. Ik doe hem te kort… maar ik wil zo graag… het lukt niet.

Toen ik vroeg of hij te weinig seks had, vertelde hij dat ik er niets aan kon doen en dat hij begrip had voor de situatie maar hij wel zijn behoefte had… en dat hij zichzelf ‘hielp’ onder de douche als ik er niet bij was, om mij een niet nog groter schuld gevoel te geven.

Ik weet het niet… door wat er gebeurd is vroeger kan ik geen seks meer hebben, niet meer van genieten en alles wat er naar toe lijd doet me pijn. Gaat dit gevoel ooit nog over… ik ben in theraphie.

Hopelijk wat reactie’s die me kunnen helpen. Als je geen enkele reactie kan bedenken die nuttige informatie heeft op dit topic… hou je dan ook in, dat scheelt voor mij nog meer frustratie’s/emotie’s!

Het is al een goede stap dat je in therapie bent. Het is natuurlijk absoluut niet niks wat jou overkomen is en gelukkig dringt je vriend verder ook niet op en heeft hij er begrip voor! Ik denk wel dat het een lange weg is voordat je zoiets goed verwerkt heb maar het komt vast wel goed! Succes en sterkte verder!

Het is inderdaad een goede stap al om therapie te nemen.
Misschien is emdr therapie iets voor je.
Ik heb namelijk ook zoiets meegemaakt en ik heb emdr therapie gehad.
Dat heeft me erg goed geholpen.
Dat lost natuurlijk niet alles op maar misschien helpt t dat beeld uit je gedachten te krijgen.
Verder alles goed zeggen tegen je vriend! hij is nu degene die er voor je moet zijn, die je moet begrijpen en steunen.
ik begrijp helemaal hoe je je voelt meid! heel veel sterkte, als je wilt praten… :wink:

EMDR therapie is idd een goede stap, het zorgt er op een gegeven moment voor dat je niet meer wordt herrinderd aan nare gebeurtenissen van vroeger. Onbewust wordt jouw brein als je seks wil hebben met je vriendje gekoppeld aan de nare gebeurtenis van vroeger (ook wel trigger) genoemd. Met EMDR-therapie zorgt het ervoor dat deze nare gebeurtenis vervaagd wordt en niet meer gekoppeld word aan de seks met je vriendje momenteel. Dit lijkt me in ieder geval een goed idee, probeer het eens in overleg met je psycholoog.

Mijn therapeut had het inderdaad over deze therapie. Allen was er een wachtlijst… dus momenteel sta ik nog in de ‘wacht’ voor die therapie. Ik vind het gewoon heel erg dat ik nu echt maar weinig seks heb met hem.

Hij zoekt inderdaad wel een andere uitweg om toch aan zijn behoefte’s te komen zeg maar… alleen doet het mij heel erg pijn dat ik het niet altijd kan doen. Terwijl ik ziels veel van hem hou.

Wat ik ook wel is heb ( we wonen samen) dat ik zeg ik ga douche; ga je mee? En dan wil ik samen douche… maar op een of andere manier schiet mijn gedachten dan ineens over en moet ik weg uit de douche… omdat de situatie te benauwd is. Heel gek

inderdaad. jij legt het dan weer meteen goed uit haha.
maar zo werkt het wel.
Daarom heb ik ook voor die therapie gekozen :slightly_smiling_face:

"

Dat is niet heel gek, dat is wegvluchten omdat je die gedachte niet meer wilt hebben…
Je moet niks doen waar je je niet fijn bij voelt. Ik snap dat het heel erg rot is zo met je vriend, en dat je dat niet fijn vind.
Maar als jij dingen gaat doen waar je je zelf echt nog niet fijn bij voelt blijft het zo. Dus misschien kun je het stapje voor stapje rustig aan proberen.
Probeer eens gewoon lekker een avondje bij je vriend te zijn. lekker op de bank wat knuffelen ofzo :slightly_smiling_face: stukje voor stukje.
je kunt niet verwachten dat je na zo`n ervaring meteen alles weer kunt.
Dit heeft echt tijd nodig…

Ik las net bij toeval een topic van een jaar geleden van je. Je was toen verliefd op een collega van 32, je had seksuele gevoelens voor hem en bent dan ook 1x met hem naar bed geweest. Hoe kwam het dat het je toen wel lukte? Dat was ook al na die verkrachting…

(Ik bedoel hier niks lulligs mee)

Het lukt soms wel, het is niet zeg maar dat het nooit niet lukt. Alleen nu in een vaste relatie is seks voor mij ( ook voor hem wel belangrijk) Alleen we hebben heel weinig seks ik denk 1x in de maand… ik zou het vaker weer willen doen en vaker van kunnen genieten als je snapt wat ik bedoel:)?

( ik snap dat je er niets verkeerds mee bedoeld, ook goed dat je het durft te vragen)

Ik snap het, fijn dat je het niet aanvallend oppakt want zo bedoelde ik het echt niet :slightly_smiling_face:.

Ik hoop echt dat je hier uit gaat komen, maar ik weet zeker dat dat wel gaat lukken, het heeft alleen heel veel tijd nodig.