Hij komt nooit in mij

Hey,
ik had een vraagje … Ik schaam me er wel beetje voor.

Maare, als ik dus seks heb met mijn vriend, dan komt hij nooit klaar in mij, hij vind het wel lekker, dat zegt hij ook, maar hij maakt het bijna altijd zelf af (met z’n handen) en hij komt dus nooit klaar in mij zegmaar xD

Nouja, mijn vraag is dus, ligt het aan mij of hebben meerdere dat? :S
Dankje :slightly_smiling_face:

Lukt het hem niet, of wil hij het gewoon niet?

Ik denk dat hij dat gewoon niet wil omdat (hij denkt) dat dat niet erg prettig is voor jou. Als mijn vriend in me klaar komt roept ie eerst ook 7000x sorry, terwijl ik 't echt niet erg vind.

^ Ja dat denk ik ook… Of misschien vind hij het fijner om het met de hand af te maken?

Ik weet niet, ik vind het niet erg, maakt minder rotzooi xD
Maar volgens mij lukt het niet, denk ik ? Nouja, gaat sneller als hij het zelf afmaakt, mischien wilt ie wel niet zolang wachten ofzo :S

Misschien is ie stiekem bang dat je zwanger raakt ofzo? Vind het erg apart.

ik zou het m maar gewoon vragen…
ik bedoel. wat mij betreft is het de normaalste
zaak van de wereld dat als je vrijt dat hij in
je klaarkomt toch? en dat bedoel ik niet negatief
tegenover jou maar ik ben wel benieuwd wat zijn reden
erachter is!

Ik dacht ook dat hij misschien denkt dat je zwanger raakt…

Hoe kunnen jullie in hemels naam zeggen; ‘dat hij denkt dat je zwanger raakt’.
Bij deze vraag neem ik aan dat ze het dus zonder condoom doen, lijkt me wel dat de TS slim genoeg is om aan de pil te zijn en dat de jongen slim genoeg is om te weten dat ze dan niet zwanger kan raken. :")

Misschien vergeet ze hem wel eens? Of misschien kan het condoom scheuren? Een hoop meiden hebben die angst ook, ondanks dat ze voorbehoedsmiddelen gebruiken, en daardoor kunnen ze niet 100% van de seks genieten.

Ik zeg ook maar wat, het is voor mij ook koffiedik kijken aangezien de TS nu eigenlijk aan ons vraagt of wij weten wat er in haar vriend zijn hoofd omgaat haha.

OT: Het is iig niet normaal zo, dus ik zou toch eens een gesprekje er over aangaan met hem.

Zoals hierboven, vraag gewoon aan je vriend waarom hij niet in je komt.Ik heb een vriendje gehad die het liefst ook niet in mij zat. Ik was best beledigd, want ik vroeg of ik niet lekker was of het niet goed deed, maar blijkbaar hield ie meer van z’n eigen handwerk (ook niet eens de mijne) maar goed, hij was zowieso een ego tripper >_< (En nee, niet dat je vriend zo is, maar ik moest even klagen en soms als ik eraan terugdenk zit 't me erg hoog :stuck_out_tongue:) gelukkig heb ik met mijn huidige vriend - man 't echt geweldig

:stuck_out_tongue: haha, ja ik zal het hem maar moeten vragen dan … Beetje raar gesprek dan maargoed… Ik ben dus wel de enigste die dit heeft :S

En ja, ik ben gewoon aan de pil hoor, en ik vergeet hem nooit, dus daar is ie niet bang voor, denk ik… :stuck_out_tongue:

Je kan het ook anders doen; Zeg gewoon dat het je geil/opwindend/lekker lijkt als hij eens in je komt. En kijk hoe hij daarop reageert :slightly_smiling_face:

Ja! Dat is ook een goed idee, had daar nog niet eens aan gedacht. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal geweldig als m’n man in me komt. Ik houd echt niet van dat handwerk e.d. gedoe

Nou dan zeg je dat gewoon en dan doet hij het wss ook wel :slightly_smiling_face:

En zo niet, dan zal hij denk ik zelf wel aangeven waarom dan niet, ik bedoel, als hij jou daar een plezier mee doet, heeft hij geen echte reden om het niet te doen lijkt mij?

Succes haha.

Ik snap dus echt niet hoe mensen seks kunnen hebben terwijl ze het een raar gespreksonderwerp vinden. Als je seks hebt moet je er toch ook gewoon over kunnen praten?

Echt he… Dat denk ik ook altijd.
Altijd als je iemand advies geeft; ‘vraag het gewoon’. Zeggen ze altijd; ‘Neee! Dat is vet gek! Dat kan toch niiiet!’

Dan denk ik echt; zijn mijn vriend en ik nou zo open tegen elkaar? Wij stellen echt de meeste rare hersenspinsels aan elkaar. :")

hmm als hij het wel met zn handen af kan maken moet het ook in jou kunnen.
volgens mij wil hij het dan gewoon niet.
dat kan natuurlijk,
maar dan moet je hem dat vragen en zeggen dat hij eerlijk antwoord moet geven.
misschien kunnen jullie er dus over praten?

succes haha!

Is bij ons ook altijd.
Maar hij vindt het niet zo’n lekker idee dat het in mij komt. Dus hij maakt het ook altijd af met de hand.

/