Hij komt niet klaar

Hier hebben we het al meerdere keren over gehad. Hij heeft onlangs beloofd dat hij het een tijdje niet zou doen, maar toen we na twee weken weer seks hadden was er niks veranderd. Ook gebeurd het soms, als ik bij hem slaap en we pas laat naar bed gaan, dat hij ineens ‘te moe’ is om door te gaan. Ik heb hier soms echt de balen van en word hier ook onzeker van. Is het dan niet lekker genoeg? En als hij nooit komt, weten we natuurlijk ook niet echt wanneer we klaar zijn, ik kom namelijk vrij snel meestal. Maar ik vat dat erg persoonlijk op allemaal, terwijl hij vaak herhaalt dat hij het zo lekker vind en dat ik de beste tot nu toe ben en dat soort dingen (ghehe), maar weet niet wat ik hier van moet denken.

Zou kunnen dat het wel lukt als hij niet meer masturbeert. Maar als jullie genieten van de seks, dan zou ik niet zulke maatregelen treffen, want daar krijgt hij ook weer druk van. Dit komt trouwens wel van een meisje die bijna elke dag zelf masturbeert, ondanks dat ik een vriend heb… is gewoon fijn om ook jezelf te verwennen :slightly_smiling_face: allebei fijn. Ha - ha.

Niet citeren aub.