Hij komt niet klaar

Heeeeee girls,

Nou zit ik ergens mee en ik heb nog geen vergelijkbare situatie kunnen vinden op internet ergens, misschien kan een van jullie mij raad geven.
Ik heb een paar maanden een vriend, en we zijn seksueel actief, ofwel: we hebben erg, erg, erg veel seks. De seks is echt geweldig, gelukkig vindt hij dat ook. Hij zegt heel vaak dat hij me zo ontzettend goed vindt, nog nooit zulke goeie seks heeft gehad en dat soort dingen. Helaas is er natuurlijk weer een probleem, mijn vriend komt namelijk nooit klaar. Hij zegt zelf dat dat bij hem nooit gebeurd, ook niet in vorige relaties, alleen zijn eerste keer. Hij komt niet klaar van aftrekken, pijpen en zelfs niet van neuken. Maar wel als hij zichzelf aftrekt. Ik vat het zelf heel persoonlijk op, maar hij zegt dat het absoluut niet nodig is. Wat moet ik hier nou van denken? Zou er iets mis kunnen zijn, met mij of met hem? Of kent iemand dit probleem?

Ik denk dat hij gewoon veel prestatiedruk, stress heeft waardoor het niet lukt met iemand erbij.
Niet persoonlijk opnemen. Ligt niet aan jou, zoals hij al zegt.
Denk dat hij zelf gewoon een klik moet maken.

Daar heb ik inderdaad zelf ook aan gedacht, maar ik kan het me een soort niet voorstellen… Want hij weet hoe goed ik hem vind, en we hebben zo’n fijne en stabiele relatie, we schamen ons nergens voor en zijn allebei zo onszelf. Ik snap er gewoon geen zak van…

Heb seks, en laat hem zelf finishen. problem solved.

Ik weet ook wel een man die dat heeft. En hij heeft echt 100 sekspartners gehad. :’) Van pijpen kwam hij dan wel weer klaar, maar heel moeilijk. Het is in ieder geval geen uitzondering!

ex vriendje van een vriendin van mij ook. Maar die was al heeeel lang single en blijkbaar gewend geraakt aan zijn eigen hand ofso, stevige hand? En zelf hadden ze niet heel vaak sex en dus elke avond masturbeerde.

Misschien dat je vriendje een tijde niet moet masturberen en ook een tijdje geen sex & dan kijken wat er gebeurd als jullie wel weer sex hebben

Ja dat gaan we nu inderdaad proberen! Hopen dat dat wat gaat opleveren, misschien masturbeert hij te veel haha

Dat heb ik ook met mijn vriend, jammer maar helaas. Vat het niet persoonlijk op! Het komt wel vaker voor namelijk. Ik weet niet wat de precieze oorzaak is, maar mij persoonlijk maakt het niet zoveel meer uit. Wij hebben gewoon goede seks (net als dat jij dat hebt met jouw vriend) en op ‘het eind’ maakt hij het dan zelf af.

Ik had precies hetzelfde met mijn ex. Toen hij een tijdje stopte met masturberen lukt te het wel

-

Euhm, waar haal je dat vandaan?

Dus een vrouw die niet klaar kan komen, dat is dan ook maar haar fout.

Ik bedoel dat ze zich niet schuldig moet voelen. Tis waarschijnlijk niet zo dat zij iets fout doet, zit gewoon in z’n hoofd. Als een vrouw niet klaarkomt ligt dat toch meestal ook aan haar? Dat ze zich inhoudt of niet durft te gaan.

Of dat je gewoon niet zo snel klaarkomt. Niet iedereen is hetzelfde op dat vlak. Verder zei je ook dat het waarschijnlijk was omdat hij zich te vaak aftrekt en dat is wel erg kort door de bocht.

Ik vind het zeker niet kort door de bocht van Garapoes. Het is ook medisch onderzocht dat veel aftrekken een negatief effect kan hebben op het kunnen klaarkomen tijdens seks. Omdat hij dan minder gevoelig wordt zal hij ook minder snel klaarkomen en als een jonge besneden is en hij trek zichzelf vaak af dan is dat effect nog erger.

Ja, tuurlijk kan dat een negatief effect hebben. Wilt niet zeggen dat dat de enige of de voornaamste reden is dat zoiets kan voorvallen.

Wanneer een jonge alleen klaar kan komen wanneer hij het zelf afmaakt, is denk ik de kans wel erg groot is dat het vaak aftrekken een belangrijke factor is. Als het andere (medische) redenen zou hebben zou hij ook zelf niet klaar kunnen komen toch?

Nou nee, het kan ook perfect zijn dat je als je alleen bent, perfect weet wat je moet doen en dat ook durft te doen. Je bent dan ook volledig alleen, dus er zijn geen remmingen. Terwijl je je tijdens de seks misschien wat stiller houdt. Of, zoals de persoon die ik kende: Hij voelde gewoon veel minder tijdens de seks.

hmm… dus tijdens de seks je niet durven laten gaan en dan tijdens het afmaken dat wel kunnen lijkt me niet voor de hand liggend. Je hebt wel een punt met wat je zegt over dat je perfect weet wat je moet doen om dan wel klaar te komen. Als hij minder gevoelig is door veel aftrekken, kan hij alleen maar klaarkomen als hij het op zijn manier doet.
Maar ondanks de goede discussie ben ik bang dat wij er niet uit gaan komen en misschien mijn beste advies zou dan zijn om naar de huisarts te gaan om het te laten onderzoeken.

Vraag hem of hij masturbeert. Zo ja, hoe vaak? En hoe doet hij dit dan? Kijkt hij dan ergens naar, of denkt hij aan iets specifieks? Of richt hij zich puur op het gevoel? En hoe lang duurt het voor hij dan klaarkomt?
Ik denk namelijk óók dat het hier wellicht iets mee te maken heeft.

tja, sommige mannen hebben dat nou eenmaal!
Ik heb het ook gehad met mijn ex-vriend.

Het kan wel geweldig zijn, ik had precies hetzelfde alleen kan het soms zijn door de juiste standjes te doen wat bij jullie past.

Xx