hij komt naar mijn huis

Sinds 3weken heb ik een vriend en ik heb z’n ouders ondertussen ook al ontmoet.
Hij de mijne ook al maar vanavond komt hij naar mn huis, we gaan film kijken enzo.
Het probleem is dat ik me schaam tegenover hem over mijn huis. Zijn huis heeft echt àlles, hij heeft in elke kamer een tv en zijn kamer is ook fantastisch en super groot.
Ik voel me veel meer op m’n gemak als ik naar zijn huis ga, maar ik wil niet dat hij zich niet welkom voelt bij mij. pfffff eigenlijk is dit een nutteloos topic maar ik wilde dit even zeggen…

het maakt hem vast niet uit dat er niet in elke kamer een tv staat enzo. t gaat uiteindelijk om jou en niet om je huis ;p

Hm daar was ik ook bang voor. Maar joh het is maar een huis. Hij heeft een relatie met jou, niet met je huis.

Ja oke ik nu ook :'D

same here.
zn ouders zijn best wel rijk enzo,
dus hij heeft veel spul in zn huis.
maar eeh, hij heeft je gekozen om wie je bent,
niet om wat je bezit.
dus het is okay,
als jij je okay voelt met je huis, ziet hij dat en is er geen probleem!

ok binnen een uur is hij hier…

UP

veel succes, hij zal daar echt niet op letten, hij vind jou toch leuk, dan kijkt hij vast veel meer naar jou!

Niet iedereen is rijk en heeft een groot huis, en dat moet hij maar gewoon accepteren.
Ik denk niet dat hij het erg vind dat jouw huis kleiner is. Waarschijnlijk ziet hij dat niet eens.

Daar moest ik wel even hard om lachen. xD

had ik ook altijd, ik woon in een flat vanwege gescheiden ouders en hij in een kast van een huis. ik heb 'm verteld dat ik me er een beetje voor schaam maar hij zei dat het om mij ging, niet om in wat voor huis ik woon. (:

Dit is eigenlijk hetzelfde als dat een meisje klaagt over dat ze zich schaamt voor dr lichaam en zich daarom niet uit wilt kleden waar haar vriendje bij is.
Meid, het gaat niet om je huis, het gaat hem om jou.
Ookal woonde je in een krot, hij vind jou leuk en niet je huis.
Ik bedoel, hij heeft toch met jou en niet met je huis?
So, don’t stress out, hij maakt het echt niet uit vanwege je huis.
En trouwens, vrijwel niemand heeft in iedere kamer een tv en een enorm huis, dus eigenlijk is zijn situatie vreemder dan die van jou.
Nou een reden om je nergens druk om te maken :grinning:.
En als hij het wel uit maakt weet je iig dat het een van de grootste zakken is van 2010.

Bij mij is het juist net andersom.
Maar ik vind het niet erg, dus ik denk dat hij het bij jou ook niet erg zal vinden!

Mijn vriend woont ook in een super groot huis! En wij in een klein rijtjeshuis waar we met zijn alleen opgepropt op de bank zitten! Terwijl je je bij hem altijd makkelijk kan afzonderen in de TV-kamer of op zijn slaapkamer waar ook een flatscreen tv hangt… Bij mij kan dat niet… ik woon ook alleen nog in het weekend bij me ouders en verder in een studentenhuis maar in mijn slaapkamer staat enkel een bed en dus moeten we gewoon altijd bij paps en mams op de bank tv kijken terwijl we bij hem dus alle ruimte en rust hebben!

Daardoor zijn we wel vaker daar dan hier… maar ik schaam mij er niet voor!
En maak jij je er dus maar niet druk om! Hij vind jou toch al leuk… ondanks je huis!

[i]Maakt toch niks uit? Hij let daar vast niet op. ;p
Jullie gaan film kijken niet je huis doorzoeken ofzo. xD

oke klonk best stom, maargoed. xD

Gewoon je daar niet druk over maken! ^^

X.[/i]

en hoe is het gegaan?.. (:

De moeder van mijn vriend is huisvrouw en maakt de hele dag door schoon. Ze is ook nog perfectionistisch en ziet elk vuiltje liggen.
Mijn ouders werken beide, we hebben een hoop honden, dus het is nooit echt super netjes bij ons. Op het begin dacht ik ook: och jeetje die zal wel denken wat een troep daar. Maar uiteindelijk viel dat gigantisch mee, hij vind het juist veel fijner dan zijn huis waar zijn moeder gek word als je iets aanraakt.

Dus ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Maar aangezien het al geweest is: Hoe was het?