hij komt morgen in de pauze! help me!

heeee,

ik vind een jongen al een hele tijd leuk en nu heb ik via msn afgesproken dat hij morgen bij ons in de pauze komt staan :grinning:! maar wat moet ik zeggen? en moet ik gewoon zeggen dat ik hem leuk vind ofzo? en kan ik met hem flirten, zoja hoee? en vragen of hij een x mee gaat zwemmen ofzo?
a lot of questions (A).

thnxxx! (L).

Gewoon beetje flirten(don’t ask me how, want ik kan dat niet), niet meteen zeggen dat je hem leuk vind(staat beetje opdringerig) en je zou kunnen vragen of ie gewoon een keertje mee gaat zwemmen ja, maar dan wel een beetje onopvallend ofzo.

Ik weet niet of je al wat langer met hem praat, maar als dit een van de eerste keren is dat je met hem gaat praten, kan je beter niet meteen zeggen dat je hem leuk vindt. Vragen of hij een keertje mee gaat zwemmen is wel een goed idee (:
Succes !

Oehh, spannend =D
Nouja, ik zou gewoon een gezellig gesprekje beginnen,
en geef hem gewoon een complimentje, bv. over z’n schoenen of shirt,
dat vinden jongens sowieso leuk =P
En verder, relaax!

Ik zou idd niet patsboem zeggen dat je hem leuk vind. Hou het gewoon luchtig, ben jezelf. Gesprekstof? Byvoorbeeld over het weekend. Wat hy gaat doen. Gaat hy niks doen? Dan is het helemaal lekker easy om te vragen of hy mee wil gaan zwemmen. Flirten kun je doen door sowieso al leuk te lachen, hem leuk aan te kyken etc. Succes!

en hoe was het :face_with_raised_eyebrow:

Jaa hoe ging het?!!

we gaan zwemmen of naar de bios.
lees mijn andere topic:
tips voor afspraakje zwemmen of bios. ofzzo :p!

x

moet je zoveel topics aanmaken? Kan je gewoon niet in een topic tips vragen. Want als je steeds wanneer je iets gaat doet met hem, of met hem gaat praten een topic moet aanmaken is ook wel erg overdreven. En zowiezo we kunnen je nu wel gaan voorkauwen wat je moet zeggen… Maar als we nu opmerkingen zeggen die jij eigenlijk nooit uit jezelf zou zeggen komt het er ook raar uit. Wees gewoon jezelf.

gewoon eerst lekker kletsen,
en praten over zijn sport help altijd heel goed, daar zijn ze meestal wel even mee bezig; maar onthoud; jij hoeft niet het hele gesprek te voeren;'hij mag ook wel wat zeggen!