Hij komt logeren

[b]Owkee… mijn vriendje komt slapen…:grinning:.
En ik wil wat romantisch doen maar ik weet nog niet wat… :flushed:
Iemand ideeen…? :anguished:?

Xxx. [/b]

Leuk :slightly_smiling_face:
Maak je niet druk joh.
Zet een leuke film op (romantische zijkfilms zijn vaak niet favoriet) en zet desnoods wat kaarsjes neer als je dat echt geweldig vind.

[i]Oeeeh wat leuk :grinning: als je echt iets romantisch wil doen zou ik inderdaad overal kaarsjes neerzetten, wat lekkere hapjes (liefde gaat door de maag right) en een leuk filmpje kijken of een spelletje doen ofzo. Ik zou het alleen niet tè overdreven romantisch maken, want dat kan hem weleens afschrikken.

Oeh koop aardbeien en slagroom, weet niet waarom maar dat raad ik eigenlijk altijd wel aan :’) goede ervaringen mee haha XD[/i]

Ik weet iets heel romantisch! :smirk: If you know what I mean…

Ehm, nee… gewoon samen een film kijken inderdaad, een horror of zo & praten :grinning:.

^ hahaha

Ik denk niet dat je vriendje snel denkt aan romantische dingen als hij denkt dat hij bij je komt “logeren”

Nouww ik denk het wel hij is best romantisch… :smiling_face_with_three_hearts:

niet alle jongens zijn zo toch?
en hij dat wel wil… en jij er ook klaar voor bent. waarom niet.
dat is toch ook een romantisch iets?

Kaarsjes, rozenblaadjes :’) haha

spannend lingeriesetje :smirk:

Gewoon samen gezellig een filmpje kijken ofzo?

zet op je kamer allemaal kaarsjes neer :grinning: zet knuffel rock 8 op :stuck_out_tongue: of een andere romantische cd
natuurlijk kamer netjes opgeruimd, een vaas met verse bloemen, gedempt licht (of gewoon kaarslicht)… rozenblaadjes op het bed? :stuck_out_tongue:
oh en de volgende dag zorgen voor ontbijt op bed!!

Spannend setje ja :slightly_smiling_face:

En gewoon genieten!

Misschien kan ie je masseren ofzo?
Leuk muziekje erbij …
:grinning:

oeh, ja, masseren is ook leuk :grinning:
en chocola en aardbeien! <3
schrijf een gedicht en lees het voor xD

chocolade fonduen (leuk muziekje erbij), kijk een leuk fimpje in bed, kaarstjes op kamer, masseren

seksen

Daarvoor lekker naar de film gaan of wat eten en dan erna nog watsamen drinken, daarna naar huis en dannnn met wat kaarsjeess gaan ‘slapen’ :wink: