Hij komt bij mij in de klas!

[b]Een half jaar geleden was ik bij mijn nicht aan het logeren, toen we even naar buiten gingen.
Daar was dus ook een jongen we gingen heel kinderachtig verstoppertje mee spelen met mijn neefje. Mijn nicht zag die jongen wel zitten want ze begon zich opeens een beetje uit te sloven. Terwijl ik juist een beetje ‘onaardig’ deed.
Ik ging bijvoorbeeld snoep halen en hij vroeg dus of ik ook snoep voor hem kon halen waar ik ‘nee’ op antwoordde toen zei hij ‘zo erg ben je, je haalt wel voor jezelf’ . En uiteindelijk toen ik weg ging fietsen om snoep te halen sprong hij opeens achterop, ik sprong eraf en liet de fiets vallen en riep; ‘Wat doe jij?’ toen zei hij ‘als je niet voor mij gaat halen ga ik wel mee’ dus ik dacht echt zo van omg rot gewoon op .
Daarna praatte ik wel met hem enzo en was hij wel aardig.
Later gingen we weer naar huis en vertelde mijn nicht dat ze een crush op hem had en het boeide mij niet zoveel.
Dus toen school begon zat hij dus bij mij op school en begon ik hem toch leuk te vinden.Alleen nu heb ik dus de probleem dat mijn nicht ook op hem is en ik heb het haar niet verteld.
Mijn nicht denkt dat hij toen op haar was want ze zegt ‘hij keek toen de hele dag naar me en nu zegt hij geen eens hoi’ . Eerlijk gezegd weet ik wel zeker dat hij niet op haar is maar ik denk dat hij ook niet op mij is.
En dus dacht ik; ‘ik voeg hem wel toe op hyves’ .
En hij accepteerde mij wel meteen maar toen ging mijn nicht hem toevoegen en accepteerde hij haar niet, na 5x toevoegen accepteerde hij haar uiteindelijk.
Maar op school zegt hij nooit ‘hoi’ of iets dergelijks ik ook niet.
Wel hebben wij soms oogcontact en nu hoor ik dat hij bij mij in de klas komt!
Maar mijn nicht is helemaal happy en verwacht dat ik nu iets voor haar ga regelen met hem wat dus niet echt mijn plan was…
Dus; als jullie tips, advies of iets dergelijks hebben hoor ik het graag :ok_woman: .

[/b]
Ik maak hier een topic voor aan omdat ik echt advies nodig heb want overmorgen ga ik naar school, en ik wou heel graag persoonlijk advies vandaar dat ik een eigen topic aanmaak.
En ik ben trouwens niet zo een meisje die het zegt wanneer ze op iemand is.
En sorry als dit eenvaag verhaal is maar je mag ook best vragen stellen .

leuk voor je :slightly_smiling_face: (niet sarcastich hoor, echt niet :wink: )
maargoed, als ik jou was zou ik het voorzichtig zeggen tegen je nicht, bijvoorbeeld:
Je nicht: “Hij is echt leuk!”
Jij: “Ja, vind ik ook”

dat was even een heel simpel voorbeeldje hoor, maarja, ik denk dat je het wel snapt :’)

up voor jou en dit topic ga ik volgen :grinning:

Hmm das moeilijk ehm, ik denk dat j iig met je nicht moet praten en zeggen dat je hem ook wel aardig vind enzo. als je nicht een goede nicht is begrijpt ze je. En dan zal de jongen moeten kiezen. ;$

Haha jaa ik snap je wel. Alleen ze vroeg al aan me; Vind je hem niet leuk?
en toen was ik zo dom om ‘nee’ te zeggen. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik ga toch proberen om het haar te vertellen.
En ik hou jullie wel op de hoogte hoe het Woensdag/Donderdag gaat want Woensdag moet ik mijn rooster ophalen en donderdag heb ik de eerste paar lessen. :woman_student:

upje voor mezelf. :flushed:
En net van mijn vriendin gehoord dat ze hem kent.
ik vroeg wie zei kent van de mensen die in onze klas komen. :cold_sweat:

up voor jou

up voor jouu.

Zeg dat hij al een ander heeft zodat je nicht hem vergeet.En over een tijdje ga jij achter hem aan haha.

ik zou hoe moeilijk het ook is aan je nicht vertellen anders wordt het alleen maar moeilijker! misschien gaat zij hem nog leuker vinden en jij hem ook en dat is echt niet goed. anders praat je er over met een andere vrienin van je die jou nicht wel kent maar he tniet door zou vertellen en jou wat raad kan geven? hoe zou je nicht reageren denk je?

als hij jou straks wel leuk vindt, moet zij hem aan jou gunnen. ze kan moeilijk drama gaan maken als hij haar niet leuk vindt

Ik haat de regel “zij zag hem het eerst zitten dus je blijft er vanaf”
want sommige mensen vertellen het nou eenmaal niet zo snel :'D

geen flauw idee wat je nu moet doen
dit was een soort van up

suc6 dan xp

Leuk : )
Ik zou je nichtje wel duidelijk maken dat jij hem leuk vindt, als je het nù niet zegt, is het erger als zij het via iemand anders komt te weten.
En dan gewoon zien of hij jou ook leuk vindt… :stuck_out_tongue:
Ik ben alleen niet echt een voorstander van een vriendje in dezelfde klas. ;p

Er was bij ons ook een nieuwe jongen op school (twee jaar geleden :p) en een meisje zag hem wel zitten. Ze had dan aan een vriendin gevraagd of zij niet wou polsen en een goed woordje wou doen enzo. En uiteindelijk werd die jongen dus verliefd op het “tussenpersoon-meisje” en die zijn nu al zo’n twee jaar samen.
Duuus mijn punt: zorg dat je vooral veel met hem praat :wink: En ik zou het ook wel eens aan je nicht vermelden dat je hem ook niet mis vindt ofzo…

Ik denk dat je het je nichtje gewoon moet vertellen…Maar ik zou afspreken dat jullie het elkaar gunnen als hij één van jullie leuk zou vinden.

Ik denk dat ze zowiezo niet boos zou worden maar reageren als ‘echt’ ? 'o .
Maar omdat jullie allemaal zeggen dat ik het tegen mijn nicht moet zeggen ga ik dat doen, ik vertel hoe dat is gegaan en morgen moet ik mijn rooster ophalen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Whahaha dat kan natuurlijk ook nog altijd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

upjee?