Hij kijkt hele tijd. Vindt ie me leuk?

Heey allemaal!
Ik loop hier dus al een tijdje mee rond en ik zou graag willen weten wat jullie van het volgende vinden en of jullie tips hebben?:
Het begon allemaal paar weken geleden. Ik was uit en ik liep met 2 vriendinnen naar beneden. Zij waren ff aant praten dus ik liep maar alvast voor hun. Ik liep dus zo de trap af en opeens komt er een jongen naast me lopen. Ik keek opzij en ik zag dat het die jongen was die een tijd geleden weleens naar me keek, maar op dat moment bleef hij dus hele tijd naar me kijken en mn vriendin zei ook dat hij me helemaal van top tot teen aan het bekijken was!:blush:
Maar goed, sinds die tijd kijkt hij dus best wel vaak naar me en een aantal x was het ook zo dat ik bijv. voorbij zijn vriendengroep liep en ze hem en/of elkaar dan gingen aanstoten enzo… zo van: daar loopt ze. En op het moment dat ik dan voorbij liep had ik ook het idee dat het opeens stil was en dat hun ogen op mij gericht waren. Ik weet niet of het egt zo is or, want ik durf steeds nie te kijkenxd! En dr was ook een keer dat we buiten stonden en hij ook en de bel ging en het kwam zo uit dat ik achter hem kwam te lopen en mn vriendin zei dat zijn vriend hem aanstootte en soort van beweging maakte van: ze loopt achter je. njaa zo zijn er nog wel meer van die situaties geweest… maar ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet denken/vinden! Het probleem is dus ook dat hij 2 klassen lager zit , maar hij is best schattig. Ik ken verder ook niemand die hem echt kent of een van zn vrienden ofso. Ik word er nogal zenuwachtig van dat ik niet weet of ie me uberhaupt leuk vindt of miss helemaal niet. Het gaat er mij om dat ik erachter kom of ie me leuk vindt. Ik ben zelf best verlegen dus ik zou het hem niet zo snel rechtstreeks vragen. Hoe denken jullie erover en/of hebben jullie tips?? xx

*Hij kijkt de hele tijd = foutje:blush:

hyves? msn? facebook?
lang leve de social networks! :grinning:

Haha normaal reageer ik nooit op zulk soort topics omdat ik zo iets toch nooit weet. Maar ik vind het zo schattig! Ook hoe jij over hem praat en als dat allemaal waar is. Nou ja ik vind het gewoon schattig! Succes er mee. Maar ik kan je niet echt helpen geloof ik.

Dus zie dit maar als een Upjee

ja hij heeft wel hyves, maar die is alleen zichtbaar voor vrienden
en ik heb ook niet egt een ‘geldige’ reden om hem toe te voegen, dan zou ik het hem net zo goed gwn kunnen vragenxd

Hmm, ik vind dat je het gewoon moet doen, als teken dat hij niet onzichtbaar is voor jou…

Ik zou hem toevoegen op hyves, maar alleen als je wat in hem ziet, anders geef je hem ook valse hoop
en aangezien jij zegt dat hij 2 klassen lager zit, zie jij misschien niks in hem?

Als jij hem leuk vind zou ik hem toevoegen op hyves facebook blabla bla

Ik had ook een keer zoeits gehad maar die van mij zat een paar klassen hoger, maargoed bij mij is het niks geworden:P

Ze hebben hierboven gelijk vind ik. Als je hem misschien ook wel leuk vindt, is t leuk om het spel mee te spelen (hyves, trgkijken enso). En anders, gewoon negeren (arme jongen :stuck_out_tongue: ).

Maar k denk stiekem dat je hem ook wel ziet zitten, anders zat je er toch niet mee toch?

hmmm tjaa ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet denken, want de ene keer dan kijkt ie nauwelijks ook al loop ik gwn recht voor zn neus, en de andere keer zit ie wel weer te kijken…miss kijkt ie nie eens ‘speciaal’ naar mij, maar denk ik dat alleen maar. nja ik wacht af, ik moet deze week nog een werkstuk bij een docent inleveren en dat ga ik doen op het moment dat hij dan les van die man heeft (want hij heeft die docent dus ook), ik ga dan kijken hoe hij reageert, als ie al reageert!:6

oh nou ben ik lekker jaloers :expressionless:
ik heb ook zo n situatie, maar dan ben ik meer de ‘stalkende jongen’ haha.
hij is zooooooo knap, dus staar ik ook best wel heeeel hard, en hij kijkt ook zo vaak terug, hij vroeg mijn gsmnummer enzo, maar toen m’n vriendin iets tegen mij zei tegen hem wist hij niet eens wie ik was -__- nouja totdat ze zei ‘het meisje dat altijd kijkt naar jou’ HAHAHA .
z’n vrienden hebben al n paar keer geroepen dat hij met me wil, en ze kijken of fluiten ook enzo als ik passeer, maarja. :’)

nuja, ik denk dat je ook bijna vakantie hebt? dus ga ervoor, als je een blauwtje oploopt (wat ik betwijfel) zie je hem erna toch niet meer? (:
ik heb niets echt tips & heb er zelf nodig dus upje maar :grinning:

Aaahh, dit is echt heeel lief.

duidelijk, die jongen ziet iets in je! Maar waarschijnlijk, omdat hij 2 klassen lager zit, durft hij niet naar jou toe te stappen… En omdat ze denken dat jij onbereikbaar bent, schaamt hij zich (of zijn vrienden) niet om opvallend naar jou te kijken…

Als je hem leuk vind, ligt helaas de bal bij jou, jij moet iets ondernemen omdat ik denk dat hij niet durft. :slightly_smiling_face:

toevoegen op hyves!
hij kijkt niet voor niks zo vaak, dus niet zo onzeker!
gewoon toevoegen, en gewoon iets erbij van: ik herkende je van school! of iets anders creatiefs…
werkt heus wel, ik praat ook vaak genoeg met jongens op hyves en die reageren meestal wel leuk
mischien is hij juist opgelucht dat jij hem toe hebt gevoegd, want wie weet heeft ie jou ook allang gevonden op hyves en zit hij met hetzelfde dilemma… you never know als je het niet probeert
succes!

ik wacht nog ff af, en dan ga ik hem heel miss toevoegen!

stuur een berichtje op hyves (je kan wel berichten sturen toch, als de hyves prive is?)
en dan vragen:
hey, wat is dat nou, hoezo kijk je altijd zo enz?
en kijken of je daar antwoord op krijgt :slightly_smiling_face:

stuur een berichtje op hyves (je kan wel berichten sturen toch, als de hyves prive is?)
en dan vragen:
hey, wat is dat nou, hoezo kijk je altijd zo enz?
en kijken of je daar antwoord op krijgt :slightly_smiling_face:

let op wat je zegt…
het is al meer dan eens duidelijk gebleken dat “vaak kijken” niet persé wilt zeggen dat hij haar ziet zitten.
geloof mij, ik heb ooit ook een jongen gehad op school die vaak keek, echt op zo’n verliefde manier
maar helaas pindakaas, hij vond me niet leuk (:

maar voeg 'm gewoon toe, zo weet je allessinds meer!

bdankt voor de reacties enzo;), maaruh ik begin nu langzaamaan beetje moe van hem te wordenxd en hij kijkt ook nie egt meer ofso (Ik ging vandaag trouwens wat bij zo’n docent inleveren en dat was dus tijdens zijn les, maaruh die actie was nogal mislukt want ik kón gwn niet kijken…). Ik laat het voor nu maar gwn doen… en ik zie wel of er nog wat gebeurd!

Weet je wel heel zeker dat hij kijkt en heeft dat dan ook wel meteen te maken met of hij je leuk vindt? Want ik wil je niet teleurstellen of zeggen dat hij je helemaal niet leuk vindt of zo, maar ik heb een vriendin die dat ook wel een beetje doet. (Dat gedeelte van ‘hij kijkt de hele tijd’.) En ik wil niet zeggen dat ze erg irritant is, maar niet elke jongen die even kijkt vind meteen een meisje leuk, snap je? :wink: En meerdere keren dat zij dacht dat hij keek, keek hij niet/de andere kant op/niet naar haar.
Dus dat je niet denkt dat als een jongen even kijkt, hij je meteen leuk vindt o.i.d…

Maar je moet zeker proberen contact met hem te krijgen :wink:

dat zou ik dus echt niet doen.
straks is het negatief dat die kijkt, of kijkt die helemaal niet naar jou. Sta je ook leuk voor lul.