Hij kiest wie...?

[i]Ik & mijn vriendje, zijn al behoorlijk lang samen.
En alles gaat ook goed, er is nooit ruzie enzo…

Plots gisteren kreeg ik smsje van:
" Ik voel meer van jou maar -naam- woont dichter"
Het is niet uit maar ik weet niet wat ik ervan moet denken weetje? :S

Samenvattig:
-lang samen

• hij twijfelt beetje denk ik

Zou hij het met mij uitmaken voor haar of ? :s[/i]

hm, ik denk dat hij dit gewoon als smoesje gebruikt, sorry! jongens willen vaak meiden niet kwetsen dus verzinnen ze zoiets. (kan ook niet, hoeft niet altijd zo te zijn!) maar woon jij verweg ofzo?

^ + Als hij zoiets per sms moet vertellen, respecteert hij overduidelijk jullie lange relatie niet…

30 min met de trein…

tja, Eevha heeft denk ik wel gelijk, hij durft het niet te zeggen dus dan maar via sms he, beetje laf hoor het kan hem helemaal niet schelen hoe het wordt uitgemaakt. ik zou het uitmaken dan wordt hij gedumpt haha, kunnen jongens niet tegen :p.

Tja, wij kunnen niet ruiken of hij het zal uitmaken natuurlijk. Misschien is het handiger als je gewoon even met hem praat in RL. Maar wat Eevha zegt is ook waar; beetje vreemd dat hij zoiets via de sms brengt…

Hij wil je flink lopen kwetsen Dat doen als ze het niet meer weten of nog wel relatie willen dat zo gefrustreerd. jij moet touwtjes handen zegen zo wil ik niet veder jij moet hem kwetsen.

Doen jongens om meiden onzeker te maken ( en daar heeft denk ik niemand zin in), ik zou dan dit smssen: okee dan is het toch een simpele keuze;)
En btw het is een reden voor jou om het uit te maken omdat hij twijfelt iemand anders te kiezen omdat diegene dichterbij woont.

wacht… dus hij gaat om een praktische reden twijfelen aan jullie relatie? Hij kiest liever voor het meisje dat dichterbij woont waar hij minder voor voelt dan het meisje waar hij meer voor voelt die iets verder weg woont? :expressionless: WAT IS DIT VOOR JONGEN -.- Serieus als hij kiest voor dat meisje die dichterbij woont dan mag je blij zijn dat je van hem af bent.

serieus soms lees ik dingen op girlscene en dan denk ik WTF…

wat een lul. dumpen!:slight_smile:

wat een lul. dumpen!:slight_smile:

Maar hij ging al vreemd? ( ik zou het dan denk ik al meteen uit gemaaakt hebben)
& als hij echt iets voor je voelt zouden die 30 min niks uitmaken.
Als je nog veel voor hem voelt en toch bij m wil blijven zou ik wel zeggen wat je ervan vind… (< maar zou ik niet doen x’D)

Precies, maar ik zou juist wél zeggen wat ik ervan vind, want dit is natuurlijk een beetje raar. Ik heb een idee dat hij een meisje is tegengekomen die hij wel interessant vindt, dus gaat hij aan zijn gevoelens twijfelen.
Een vriendin van mij heeft exact hetzelfde meegemaakt, alleen woonden beide meisjes (zowel zij als die ander) lang met de trein van hem vandaan. Ik zal zeggen dat je het even de tijd moet geven, laat hem duidelijk weten dat je het niet door de beugel vind kunnen als hij het uit zou maken om een reden als afstand. Verliefd worden op iemand anders kan altijd gebeuren, zoiets hou je niet tegen, maar laat hem dat eerlijk zeggen ipv een smoesje. Hij is nu waarschijnlijk in de war. Misschien kiest hij toch nog voor jou, omdat hij zich dan beseft dat jij echt de enige voor hem bent, of misschien kiest hij haar. Maar dan zou ik hem duidelijk laten weten dat je hem nóóit meer wilt zien.

beetje vreemd dat hij het normaal vind om jou even mede te delen dat er nog een ander in het spel is. Ik zou na zo’n smsje al helemaal niets meer van hem moeten hebben.

Als hij jou echt heel leuk vind kiest hij sowieso voor jou,
dat iemand anders dichterbij woont is dan geen reden om het uit te maken.
En geloof me, ik kan het weten…

Hij heeft het ook niet uitgemaakt hoor mensen, maar weet gewoon niet wat ik ervan moet denken.

En hij kent dat meisje al het hele schooljaar, dus ja het is niet plots leren kennen ofzo hé…

als hij je dumpt voor een ander is dat hard.
of je moet hem voor zijn. want als hij zn relatie met jou op het spel zet voor een ander meisje is hij jou niet waard.
hij moet helemaal voor jou gaan, niet voor de helft.

Ik zou het zelf uitmaken als ik jou was om verschillende redenen:

• Hij zet jullie relatie op het spel voor een ander.
  • Hij verteld zoiets per sms.
  • Hij vind opeens de afstand een probleem.

Conclusie: Zijn relatie met jou neemt hij niet serieus genoeg.
Het lijkt alsof hij excuses bedenkt om het uit te maken met je.

Daarnaast zou ik geen relatie kunnen hebben met een jongen die gevoelens heeft voor een ander meisje.

Is uitmaken niet beetje erover? :open_mouth: