Hij kent me niet zeg maar

Hi girls’

Er zit dus een jongen bij mij op school. En ik vind hem wel knap zeg maar. Hij zit vlakbij mijn kluis en zo nu en dan zie ik hem dus. Hij kijkt wel telkens en dan kijk ik terug, alleen ik ben beetje verlegen dus dan draai ik me snel om. Ik weet ook in welke klas hij zit enzo (haha stalkerrr)
Maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen .___.
Een keer per ongeluk tegen hem aanlopen ofzo en dan een praatje beginnen? Of iets anders? Iemand tips?

Btw, hij is een beetje een appart type. Niet echt gottic of emo maar een beetje in die richting achtig, maar hij heeft wel een knap gezicht. Alleen hij zit nooit bij mensen uit zijn eigen klas, altijd bij ‘vrienden’ uit een andere klas en als die klas er niet is, zit hij vaak alleen in de aula. Hij is ook niet echt verlegen, maar gwn een beetje anders dan andere, dat vind ik zo leuk aan hem…

Maar iemand tips?

Tyx

Op zo’n moment dat hij in zijn eentje in de aula zit erbij gaan zitten, en een gesprek beginnen?

Ik moest echt lachen om je titel haha, zo droog. Probeer eens eerst voorzichtig wat vaker en langer oogcontact te maken? :slightly_smiling_face:

Jaa kan wel, maar das ook zo gek…hij kent me niet eens enzo en dan opeens bij hem gaan zitten haha

Zal het proberen haha tyy

De meeste mensen kunnen dat soort spontaniteit juist wel waarderen ^^

gesprek aanknopen als je bij je kluisje staat? :slightly_smiling_face:

Als hij een keertje alleen zit in de aula, zoals je het beschrijft. Kan je een gesprekje beginnen :wink:

Haha kan. Alleen waar zou ik over moeten beginnen en praten enzo dan… Want hij kent me niet en alles dus ja…

Heb dus precies hetzelfde! Hij is de hele tijd bij vrienden dus kan niet echt praten :S ik ben toch veel te verlegen :blush: misschien een keer lachen of ‘hoi’ zeggen als hij langs loopt :slightly_smiling_face:)

Haha, ik ben ook best verlegen ;p
Maar bedankt voor de tip. Succes met jou crush :wink: x

aww dankje jij ook hea! :slightly_smiling_face:) xx