Hij kan zich onze kus niet "herinneren".

Toen ik dit las dacht ik echt: waarom hebben jullie nou nog geen verkering dan??
Het klinkt hartstikke leuk (en lief) dus ik snap niet waarom jullie nog niet samen zijn :slightly_smiling_face:

Jullie klinken echt heel lief samen. Ik wou dat ik zo’n vriend had. En ik denk inderdaad dat hij gewoon onzeker was over het feit dat jij zijn kus niet beantwoordde… En ik denk dat je gewoon voor jezelf moet uitzoeken wat jij zelf wilt.

Jammer, want om eerlijk te zijn klonk het alsof het perfect was tussen jullie. Ik denk…dat hij dat zegt dat hij zich dat niet kan herinneren omdat jij zei…’‘maar ik heb niet terug gekust hoor!’’ Waarschijnlijk heeft hij dat opgepakt alsof jij het helemaal niet van plan was en dat het meer een ‘‘ongelukje’’ was. Het blijft natuurlijk een jonge, die willen niet laten merken dat ze het eigenlijk wel meende. Maargoed, dit is slechts mijn vermoeden. Hoop voor je dat het goedkomt want ik vond je verhaal in het begin echt heel schattig om te lezen=)

Wow, zo veel overtuiging. Ik begin mij slecht te voelen over mijn reactie, hoe kon ik zo stom zijn!?

Maar je weet hoe die films altijd aflopen hea ^^

Misschien kan je iets van een opmerking maken waarmee je laat blijken dat je hem toch eigenlijk wel had terug willen zoenen ofzo. Je kan het natuurlijk hem ook gewoon uitleggen, maar dat zou ik denk ik niet echt durven :stuck_out_tongue: Misschien meer iets van; bereid me de volgende keer even voor ofzo? haha :wink:

Ja! Da’s een geweldig idee! Hij voegt wel de daad bij het woord. :slightly_smiling_face:

Het is wel ingewikkeld, dat klopt. Maar jullie hebben wel iets, als ik het zo lees. volgens mij is er nu gewoon een beetje een ongemakkelijke situatie door wat er is gebeurt… Jullie lijken me wel een lief stel :slightly_smiling_face:
sorry je hebt hier helemaal niets aan maar ik wou toch eventjes iets zeggen (:

Alles motiveert mij, dus bedankt! :grinning: Ik hou van jullie reacties.

Wel laten weten hoe het afloopt he :grinning:

Hihi tuurlijk, hij vroeg net of we vrijdag geen filmavondje gingen doen. :wink:

Ik vind jullie vriendschap een beetje ongezond, eerlijk gezegd. Jullie slapen samen, iets dat koppels die 3 maanden samen zijn pas zouden doen en toch zijn jullie nog steeds niet samen? Het is duidelijk dat jij verliefd bent, maar of hij dat is…I doubt it. Dan zouden jullie al eerder gezoend hebben…Zijn reactie op het praten over seks is ook heel verdacht en dat hij zich die kus niet herinnert , is bullshit. Waarschijnlijk heb je hem gekwetst door niet terug te zoenen, maar doen alsof je er niks van weet?

Er zijn mensen die hun vriendschap niet willen verpesten door een relatie te beginnen, maar jullie zijn een ander verhaal. Hier is geen sprake van vriendschap! Vrienden gaan niet op die manier om met elkaar.

Misschien hebben ze niet eerder gezoend omdat ook die jongen misschien hun vriendschap niet wou verpesten?
Daarbij ben jij niet degene die bepaalt wat vriendschap is want dat kan voor iedereen anders zijn.

Sorry, maar dit kwetst mij toch wel, we zijn al sinds de kleuterklas beste vrienden en het is echt niet zo dat hij iemand is die telkens een ander meisje heeft, hij heeft namelijk nog nooit een vriendin gehad.

• En het was geen seksuele opmerking, maar een dubbelzinnige. In onze kliek maken we constant dubbelzinnige opmerkingen, maar op dat moment had ik juist een slecht humeur.
  • We SLAPEN samen, we hebben geen seksuele contacten.
  • En toen we samen sliepen/lagen te liggen heeft hij nog nooit, maar dan ook nooit mij “aangeraakt” of aanstalten gemaakt tot.

Oh, come on. Dit is geen normale vriendschap, dat weet je zelf ook.

Wel, als jij je vriendschap zo normaal vindt, had jij dit topic niet geopend. Kijk, als jullie alle 2 gevoelens hebben, is het toch niet zo moeilijk? Dan waren jullie al een koppel…Misschien leef jij in een fairytale wereld waarin alles perfect verloopt, maar dit is gewoon een ràre vriendschap en er moeten wel bijbedoelingen zijn, aangezien jullie beiden al duizenden keren hebben aangegeven dat jullie elkaar leuk vinden . Ik hoop echt voor je dat het gewoon verlegenheid is en dat jullie bij elkaar komen, maar ik zeg je gewoon eerlijk dat hij geen goede signalen geeft. Als je een topic opent, moet je je erop voorbereiden dat je niet alleen positieve commentaren krijgt.

Jongens veranderen, weet je. Hij blijft niet dat lieve jongetje uit te kleuterklas.

^ Ik vind juist wél dat hij goede signalen geeft. Hij vraagt haar mee uit, hij ‘beschermt’ haar, hij is lief voor haar, hij is er voor haar, wat wil je nog meer? Bovendien doet 'ie het niet voor de seks, want als dat zo zou zijn had 'ie alláng aanstalten gemaakt om iets in die richting te proberen. Én hij wordt verlegen als jij hem min of meer ‘afwijst’, dus wat mij betreft is het niet meer dan duidelijk dat jullie elkaar allebei hartstikke zien zitten, maar toch ook wel wel verlegen zijn en jullie vriendschap niet willen verpesten? :slightly_smiling_face: Nou, ik zou zeggen: ga ervoor! Dit klinkt echt superleuk en lief, en waarom zou je het niet gewoon proberen? Volgens mij zijn jullie wel écht goede vrienden, dus als het niet zou werken als koppel, zouden jullie gewoon elkaars maatjes kunnen blijven toch? Net als nu? :slightly_smiling_face:

Sorry, maar hij is echt geen foute jongen.
en ik kan er niet goed tegen als mensen mijn vrienden beledigen
Sorry! :grinning:
Maar ik begrijp wel dat mensen het raar vinden.

Ik heb dit topic btw gestart omdat ik mijn verhaal kwijt wou en jullie mening wilde weten over het verhaal. En die geef je, dus bedankt. :wink:

Erh BettiePage, meestal ben ik het met je eens, maar ik vind dat je nogal bot uit de hoek komt (ongezond, fairytale etc.). Het is inderdaad meer dan vriendschap, maar ik vind niet dat hij slechte signalen geeft.

Ontopic: Als je hem weer ziet, praat er dan over. Niet over wat er gebeurd is, maar over zijn en jouw gevoelens.

Just go for it! Het klinkt echt alsof jullie goed bij elkaar passen. & ik weet dat het moeilijk is om ‘een vriendschap op het spel te zetten’, maar hé… it works! haha
succes & laat even weten hoe het is gegaan! <3