Hij kan zich onze kus niet "herinneren".

waarschuwing: lang verhaal

In de kerstvakantie ben ik met een van mijn beste vrienden op vakantie geweest, normaal ging er nog een beste vriend meegaan, maar dat ging helaas op het laatste moment niet door. Er was altijd wel al een soort “spanning”, aantrekking tussen ons, maar ik had niet gedacht dat er ooit iets “speciaal” zou gebeuren.

Nu, sinds die vakantie doen we toch wel dingen die “normale” vrienden niet doen. We hebben bijvoorbeeld na de eerste 2 nachten altijd samen geslapen nadat we elke avond een film gekeken hebben. Vervolgens zette ik dan altijd een wekker om half 4 om terug naar mijn eigen kamer te sluipen. Een paar feiten:

• Bij het film kijken legt hij zijn arm rond mij.
  • Hij kietelt mij altijd, ik kietel hem.
  • Hij geeft mij een massage of krabt mijn rug, als ik erachter vraag.
  • Hij kamt altijd door mijn haar als we in bed liggen.
  • We slapen/knuffelen nogal intiem: lepeltje lepeltje of met het gezicht naar elkaar toe, heel dicht tegen zijn (bloot) bovenlichaam liggen, of ik lig op mijn rug en hij omhelst mij.

De laatste nacht wou ik opstaan om naar m’n eigen kamer te gaan, maar hij hield me zo sterk vast dat ik niet wegkon en zei “nog 5 minuutjes…” maar hij drukte mijn hoofd naar het zijne, zo erg dat ik zijn adem kon voelen, misschien wou hij me wel kussen dacht ik. Maar toen hoorde ik iemand in de gang en ben ik in een ruk heel snel opgestaan omdat ik bang was dat het m’n ouders waren.

Ik dacht dat het na de vakantie wel over was, maar:

• in school maken we lieve/dubbelzinnige opmerkingen.
  • hij zit altijd met mijn benen tegen mijn benen als we eten.
  • we zijn op school nog meer samen.
  • we sturen vaak (om niet te zeggen constant) smsjes en praten altijd op msn.
  • Hij heeft onze vakantiefoto als achtergrond ingesteld op zijn computer en gsm.
  • Hij heeft mij meegevraagd naar de bioscoop.
  • Ik ben weer bij hem in bed blijven slapen, bij zijn thuis.
  • We zijn een sneeuwwandeling gaan maken.
  • Op school begint het op te vallen en mensen vragen of we een koppel zijn.
  • Mensen zeggen dat we goed bij elkaar passen.
  • Mijn vriendin zegt dat we ons gedragen als koppel en dat we zelfs meer rekening met elkaar houden dan zij met haar vriendje doet.
  • We vragen aan elkaar toestemming, meer voor de grap, maar toch.
  • Toen ik zei dat alle jongens hetzelfde waren (dubbelzinnige opmerking van hem op een moment dat ik slecht gezind was) en alleen maar seks wilden zei hij dat dat niet waar was en dat hij helemaal niets van plan is wat ik niet wil als ik bij hem blijf slapen, maar dat hij mij wel wil knuffelen.

Nu was er feestje met school op donderdag en bleven ik, hij en nog een paar andere vrienden/vriendinnen slapen bij een vriendin die in de buurt woont. Daar hebben we natuurlijk weer samen geslapen.
Ik had wel wat alcohol op en hij ook, maar op het einde hebben we toch een paar cola’s gedronken en eer we bij onze slaapplaatsen waren moesten we nog een kilometer wandelen door de kou, dus ontnuchterd waren we toch wel denk ik. Ik weet ook hoe hij is als hij gedronken heeft en zo gedroeg hij zich duidelijk niet.

Maar dan, midden in de nacht, lagen we te slapen (voor zover we geslapen hebben) en we kwamen met onze gezichten steeds dichter bij elkaar en opeens raakten onze lippen elkaar aan. Ik ben heel verlegen en durf nooit beginnen met kussen dus deed gewoon niets, maar na een tijdje moet ik lucht hebben (dat klinkt ZO dom) en moest ik gewoon onder de deken uitkomen.
Daarna lachten/sliepen/knuffelden we nog wat en ik vroeg “was je me daarnet aan het uitdagen?” en opeens nam hij me plotseling heel intiem vast en gaf me een kus op mijn wang en in mijn nek. Daarna kuste hij me op de mond, 2 keer. Ik was nogal in schock en heb de kus niet beantwoord, ik was als versteend, ik kreeg zelf mijn mond niet open. Daarna zei hij niets meer en hebben we gewoon verder geslapen/geknuffeld.

De dag erna heb ik er niets over gezegd maar toen we terug naar school liepen voor ons ontbijt (we hadden 2 dagen feest op school) waren we aan het praten over het feit dat we te weinig geslapen hebben en maar goed dat we toch niet te dronken waren en zei hij “ik heb deze nacht niks gedaan wat ik nuchter niet zou gedaan hebben”. Ik antwoordde gewoon van: Ha… ja…
We zijn die dag echt de hele tijd samen geweest.

Toen was er 's avonds nog eens een party en was ik best wel dronken, en hij ook wel wat. En opeens zei ik “wat heb jij dezenacht allemaal zitten te doen zeg” en hij antwoordde “vertel eens, je doet ze geheimzinnig? :wink:
En ik: “weetje dat niet meer? Je hebt mij gekust! Maar ik heb je echt niet teruggekust hoor!”
Toen deed hij heel verbaast en zijn we naar buiten gegaan, daar heb ik alles in detail uitgelegd en hij zei dat hij het echt niet meer wist, waarschijnlijk omdat hij wat gedronken had en dan nog moe enzo. Hij vroeg of ik dat erg vond en ik, te dronken “naaa, natuurlijk niet, we zijn toch geen koppel hahahaha, echt niet”. We zijn toen tegen iedereen gaan zeggen dat we geen koppel zijn, ochja, je weet hoe dronken mensen zich gedragen.

Maar nu ben ik natuurlijk terug nuchter en ik geloof het niet echt. Hij was niet dronken toen en hij kan zich wel nog herinneren dat ik heb gezegd dat ik zijn zweet rook (ja, wij zeggen alles tegen elkaar :wink:). Maar ik dacht dat ik hem misschien gekwetst heb omdat ik, als ik alle signalen juist had, ik hem al 3 tot 4 keer heb afgewezen. Ik heb er ook al met vriendinnen over gepraat en zij zeggen dat het nogal een raar verhaal is.

Nuja, toen we elkaar weer voor de eerste keer zagen, de dag erna was het even raar maar inmiddels doen we gewoon door. Voor het 3e feestje van het weekend kreeg ik een sms met “waar wil je nu deze nacht slapen?” maar ik wou thuis slapen dusja. :wink: En hij stuurde ‘s avonds na het 3e feestje dat weekend “het is nu wel koud hier in mijn bed”. Ohja en gisteren typte ik op msn “tja, ik wil een kus die niet wordt beantwoord ook niet herinneren :wink:” en hij zei: "wat gemeen, bitches be bitchin’". Haha, niet dat dat iets speciaal is maar komt.

Maar hij blijft erbij dat hij de kus niet kan herinneren. Ik weet nu niet wat ik aan hem heb, ik weet eigenlijk ook zelf niet of ik een relatie met hem wil, het voelt nu gewoon zo goed en ik wil niet dat onze vriendschap stuk gaat want we zijn beste vrienden. Maar ik ben ook bang dat ik hem misschien gekwetst heb en dat hij daarom zegt dat hij niets weet van de kus.

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. Wat zouden jullie doen/wat vinden jullie er van?

samenvatting?

Samenvatting:

Mijn beste vriend heeft mij gekust maar hij zegt dat hij het zich niet meer herinnert. Maar ik vind dat nogal een vage omschrijving, het kader errond is ook belangrijk. :wink:

Inderdaad wel apart. Eerste instantie dacht ik dat het kwam omdat hij dronken was, maar dat ie wel onthouden had dat jij zijn zweet rook… (haha ik moest lachen toen :slightly_smiling_face:)
En misschien heb je hem inderdaad wel gekwetst door zijn kus niet te beantwoorden. Naja, gekwetst, misschien denkt hij daardoor dat je hem dan toch niet zo ziet zitten als hij dat dacht, snap je? ~ klinkt een beetje vaag als ik zo terug lees :slightly_smiling_face:

Het komt erop neer, misschien moet je het maar even laten rusten en verteld hij het je zelf wel een keertje :slightly_smiling_face:

Woow , wat een verhaal amar heb het helemaal gelezen :stuck_out_tongue:

Ik zou het ook heel leuk vinden moest die mij veel aantasten en van die dingen…
Maar het blijkt dat jij echt wel verliefd op hem bent , anders zou je het nooit volhouden om hem te herinneren over die “kus” .
Maar wat ik zou doen is het gewoon laten zoals het voor " die kus" was , mss is hij heel beschaamd dat hij het niet wil toegeven dat hij jou gekust heeft ? ofwel was hij allicht zat ! mss is hij bang wanneer hij toegeeft dat hij je gekust heeft , dat jij het aan iedereen gaat zeggen ;p

hmmm, raar verhaal. Ik denk dat je hem inderdaad een beetje hebt ‘gekwetst’ dat je z’n kus niet hebt beantwoordt, en hij denkt nu dat jij toch niks met hem wil. Ik heb eigenlijk geen idee, jongens zijn raar.

Bedankt om het te lezen!

Ohja, ik probeer hem er niet aan te herinneren, hij begint er maar steeds over terwijl ik zeg dat het toch niet uit maakt. :stuck_out_tongue:
En ik heb een probleem met mezelf: ik vind onze relatie goed zoals hij is, ik moet niet meer of minder. Je moet toch nooit iets beginnen met je beste vriend?
Wel, dat zei ik alleszinds tegen mijn vriendinnen, maar zij zeiden dat dat al te laat is. *zucht*

Ik geef je vrienden gelijk. Beste vrienden praten niet zo flirterig vind ik.
Maarja elke vriendschap verschilt.
Als jij alleen vriendschap wilt moet je zelf niet op je vragen in gaan. En daarmee bedoel ik ‘ik weet eigenlijk ook zelf niet of ik een relatie met hem wil, het voelt nu gewoon zo goed en ik wil niet dat onze vriendschap stuk gaat want we zijn beste vrienden.’

Ja ik snap dat helemaal, en ik geef mijn vrienden gelijk. Zij kennen hem ook goed, we zitten allemaal dezelfde kliek, dus ik geef hen zeker gelijk.
Het probleem is dat ik het zo leuk en gezellig vind, al die dingen die “normale” vrienden niet doen. :grinning:

ik heb het net gelezen, idd nogal een vaag & raar verhaal. weet niet echt wat ik er van moet denken, maar ik denk dat je het maar gewoon moet laten. je gaat er niet achter komen wat ie zich écht herinnerd heeft (mensen herinneren zich de gekste dingen neit, vooral 's nachts, ook met maar een beetje alcohol op) en áls ie het zich wel heeft herinnerd gaat ie het niet meer toegeven en is het erover hebben alleen maar pijnlijk, en als ie dat niet heeft heeft het ook geen nut.
ik zou als ik jou was gewoon zo doorgaan, en kijken wat je voelt/of wat je gaat voelen. maar vroeg of laat moet jij hem toch duidelijkheid gaan geven (en hij misschien ook, al lijkt mij het wel duidelijk…)
en;
als je met je bf samenbent kan dat heel erg leuk zijn hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn… en daarna kun je je vriendschap heel houden, maar dat is opzich een kleine kans. maar ik denk niet dat je daar te zwaar overna moet denken, want ga je een potentiele liefde laten schieten voor een vriendschap die misschien daarna ook nog doorgaat?

^ misschien ben je dan toch verliefd :slightly_smiling_face:
Je kan niks doen tegen verliefdheid…

Misschien moet je morgen ff zeggen: ’ Sorry als ik je gekwetst heb ,toen met die kus ,dat was niet de bedoeling’ en dan weet je het al meteen of hy het zich wel kan herinneren (ik denk dat je dat toch wel aan zijn gezicht zou kunnen zien ,of niet? )

Dit ja.

Jullie zeggen echt hetzelfde als mijn vriendinnen, dit geeft me wel een boost en wat meer lef, haha. :grinning:
Bedankt!
Groot nadeel dat ik zo verlegen ben. :slightly_smiling_face:

Als hij het in slaap toestand heeft gedaan kan hij zich dat idd niet meer herinneren.
Mijn vriendje vertelt vaak hele verhalen 's nachts, zonder dat hij het zich kan herinneren.

En ja, je doet geheimzinnig, maar hij net zo hard.
Kortom, jullie moeten even tijd met z’n twee en bespreek je eigen verhaal nu eens met hem.
Waar jij jullie ziet staan en waar hij jullie?

Zonder communicatie kom je nergens.
Succes

Ik zou zeggen : ga ervoor,want hij ziet jou graag en jij hem ook !! Daar twijfel ik zeker niet aan nadat ik je verhaal heb gelezen (;

Miss voelt hij zich idd gekwetst dat jij zijn kus niet beantwoordde, en dat het pijnlijk is als hij daar aan wordt herinnerd. Zeg tegen hem dat je in schock was en dat je even niet wist wat je moest doen en dat je het best wel een keer over zo willen doen bijv :stuck_out_tongue: (als je hem leuk vind ofcourse) Uit je verhaal kan ik opmaken dat jullie elkaar méér dan leuk vinden en ja… of je n relatie wil aangaan moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen maar misschien zijn jullie wel voor elkaar gemaakt en is het zonde om elkaar te laten lopen…toch?
suc6!

Nu ik er aan denk, we praten ook altijd over de reizen die we volgend jaar en deze vakantie willen maken. En hij stuurde me een keer van die romantische reis-liedjes. Haha. :slightly_smiling_face:

ik denk dat hij jouw leuk vindt (:
En jij hem misschien ook, maar niet durft.
En hij nou doet alsof hij dronken is, omdat hij denkt dat jij hem niet leuk vindt. waarschijnlijk wil hij jullie vriendschap ook niet verpesten en durft hij ook niet echt.

Of zie ik echt dingen in het verhaal wat totaal niet klopt? haha

Dit zou zo in een romantische comedie kunnen trouwens :wink:

Nee, geen foute dingen gelezen. :wink:
Haha ja, een romantische komedie, leuk om te kijken maar het is nu behoorlijk vervelend, haha. :wink: