hij kan niet zoenen!

hoi iedereen
ik weet dat hier al wat topics over zijn maar allemaal net niet wat ik bedoel;
Mijn vriendje zoent echt heel erg snel.
niet dat het heel erg is voor een keer.
maar ik bedoel ik zou ook wel een keer heel langzaam en romantisch willen zoenen , haha.
Maar ik vind het zo lullig om te zeggen ja je zoent te snel./
dit is mijn eerste echte vriendje waar ik mee ‘zoen’
en hij heeft al eerder gezoend.
dus lijkt me dat hij meer ervaring heeft als mij.?
haha.

hopelijk kan iemand me helpen
(:

Als je het niet zegt weet die het ook niet!
Probeer anders zelf wat langzamer te zoenen zodat die mss de hint op pakt!
Succes! :wink:
x

Haha nou ik heb dat dus wel gewoon gedaan hahaha, maar al in het heeele begin. Mijn vriendin had namelijk al eerder met hem gezoend en zij dat ie er niks van bakte, en ik had zoiets van oke, ze heeft gelijk, het ligt niet aan mij, dit moet anders! Dus ik heb gewoon gezegd dat ie wat rustiger aan moet doen en hij keek echt zo van: noooooooooooh, ik ben nog nooit aangesproken op de manier waarop ik zoen! Maar sindsdien is het echt helemaal perfect, precies zoals ik wil haha. En ik pest hem er nog steeds mee dat ik hem moest verbeteren.

Ohja 1 ding, ik was wel zat toen ik het zei hahaha.

Mss dat als jij gewoon langzamer zoent, dat hij jou dan volgt…
En anders kun je het ook voorzichtig zeggen!

Succes ermee !

Dat ja… en fluister anders even dat hij rustig aan moet doen x]

zeggen het hem dan kan het weten wat fout doet
kijk voor wat tips
eerlijk zijn

Inderdaad, en zeg dan niet; ‘‘je kan niet zoenen’’ maar probeer het op een andere subtielere manier te vertellen.

‘zullen we nu heel langzaam zoenen? dat vind ik fijn’

dan stel je zegmaar voor om langzaam te zoenen, niet dat hij dat moet doen, maar hij gaat dat natuurlijk sowieso doen als jij dat vraagt. (snap je het nog)

UITMAKEN

Nee grapje, zeg het tegen hem subtiel.
Zoals alle meiden hier ookal zeggen.

Bijvoorbeeld zeggen: zullen we iets rustiger zoenen?

Als je zelf begint met langzaam zoenen, zoent hij toch hetzelfde?
Als je snapt wat ik bedoel.

Haha doet me denken aan mn ex!
ik zei altijd: iets rustiger aan ,
maar nee meneer deed gewoon snel ><

leer het hemm x)

Mijn vriend zoent soms ook wel eens snel als ik juist langzaam wil zoenen, en dan zeg ik: Nee, je moet wat langzamer zoenen, dat is veel leuker! Kijk zo… En dan doe ik het dus voor :stuck_out_tongue: Dat is opzich ook wel weer leuk want dan wordt hij sowieso ook niet boos of is hij niet beledigd ofzo (:

hehe het beste is gewoon zeggen als het ‘zelf langzamer zoenen’, dus tegen de stroom in zoenen zegmaar niet werkt… Dus gewoon… wil je iets langzamer, we zijn geen wasmachine!:stuck_out_tongue: Maargoed ik snap voor 100% dat… dat lastig gaat, maar mijn enige tip daarbij is… vertel het hem als je al min. 1 glaasje of meer ophebt, dan kun je dingen er veeeeeeeeeeeeel makkelijker uitflappen en bij mij helpt het dan wel:P (nou moet je niet denken dat ik mijn vriendje tot allerhande dingen overhaal dmv een hoop alcohol maargoed je snapt wat ik bedoel:P)

Das mooi kut…

je kan toch zelf gewoon langzamer zoenen, en meer ervaring is niet altijd dat het ook beter is hoor :wink:

‘oeh, je zoent wel erg snel zeg’ op een lief toontje *grinnik* *hihi* X)

zoiets?

JE BENT GEEN FOKKING WASMACHINE!

of gewoon ‘oeee dat gaat wel érg snel :wink:

of je zoent hem rustig/seductive en fluistert dan: slow down, of iets in die trant in zn oor ofzo wtf:)

‘Niet zo snel, ik krijg spierpijn in mijn tong’

Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik heb toen een pauze tijdens het zoenen ingelast en gewoon beetje giechelend gezegd; ‘laat mij eens? doe mij eens na, ik ken een nieuw trucje!’ En dan gewoon langszaam zoenen, hoe jij het lekker vind.
Als je het gewoon flirtend leuk zegt vindt hij het ook spannend en leuk dat jij ‘iets nieuws met hem wilt proberen.’