hij kan niet tongen.

ik vind dat me vriendje niet kan tongen ?
moet ik dat tegen hem zeggen…
of moet ik gewoon niet meer tongen …

Zoen hem juist zo vaak mogelijk, dan leert hij het vanzelf.
Geef hem daarbij ook tips.

Leert hij wel.

lekker belangrijk… je houd toch van m… wat boeid t dan dat ie niet de beste zoener van de wereld is

jij moet het hem gewoon leren

ja is wel zo.

Dat was die player toch? In ieder geval had jij daar een topic over gemaakt? Dat jou vriendinnen dat zeiden en dat je niet wist wie je moest geloven?
Of was jij dat niet?

Hij leert het vanzelf wel gewoon vaak met hem tongen;p

Als je van 'm houdt, kun je zoiets gewoon zeggen, tussendoor ofzo, gewoon van ‘weetje… eeeigenlijk, doe je dit en dat niet zo goed, dat kun je beter zus en zo doen’…

jaa dat was ik :blush:

zoals iedereen al zegt:

geef hem tips / zoen verder.
hij moet het toch een x leren. ;DDD

Je wil hem zeggen dat hij niet kan tongen
oke hoe wil je dat doen al eens over nagedacht??
Stel je voor je vriend zegt tegen jou; ‘’ Je kan niet tongen’’’
hoe voel je je dan ? ik zou het niet eens meer Durven te doen! en anders met grote onzekerheid.

Idd leer het hem. En het ligt meestal aan beide zijdes.

Alles valt (aan) te leren.
Dus tongzoenen ook.
En oefening baart kunst!

Het maakt echt niet uit of hij goed kan tongen of niet, als je van hem houd is het toch genoeg, je kunt het hem natuurlijk wel zeggen of tips geven, maar misschien voelt hij zich dan wel gekwetst :wink:

je kan nog beter zeggen dat die verschrikkelijk zoend dan hem niet meer zoenne wand als mijn lover em neit meer zou zoenne zou ik denken dat die me niet meer leuk vind en een ander heb ect

zeg hem bijf gewoon voor de gein niet zo snel of als die ze tong tever doet wooow ik wil niet dood:P

en als die juist zn tong niet beweegt zo is die verlamt:P

je moet net wel met hem tongen want dan leert hij het zo (:

Ik ben het met de andere eens. Juist dan meer zoenen, elkaar beter leren kennen en dan gaat het steeds beter. En idd, als je écht van elkaar houdt maakt het je niet uit of hij/zij niet de beste zoenpartner is ter wereld ofzo.

leer het hem !!
haha klinkt raar
maar gewoon door gaan
zo leert hij der van en hebben jullie bijde pluzier toch ?