hij kan geen relatie aan

Ik heb het al verschillende keren meegemaakt, ik vind een jongen leuk en hij mij maar hij kan nog geen nieuwe relatie aan omdat het net uit is met zijn ex.
Gebeurd dit heel vaak of trek ik het aan?
Ik heb het laatst geprobeerd maar het liep helemaal fout.
Wat doe je eraan? Want het gebeurd nu weer, contact verbreken of vrienden zijn?
Hoelang duurt het voordat een jongen over zijn ex heen is?
(ik heb het over lange relaties van 2/3 jaar die ze hebben gehad)

Ik kan me voorstellen dat hij helemaal van slag is nu het uit is. Als ik jou was zou ik gewoon even vrienden blijven en het voorzichtig opbouwen. Misschien ziet hij je dan meer staan. Het is moeilijk om over een relatie heen te komen vooral zo’n lange. Natuurlijk zit hij ermee als ik jou was zou ik het gewoon stap voor stap doen!

Ja ik vind het vet lastig, omdat ik dat met een andere jongen ook al had geprobeerd alleen ging dat toch nog te snel. Het liep echt dramatisch mis!
Dus ben bang om het weer te doen(doordat ik ook niet over die ander heen ben, maar denk wel dat ik een nieuwe relatie aankan) ookal is hij heel anders dan die andere jongen, maar wil hem nog wel graag zien en gewoon af en toe afspreken enzo.
Hij vind het kut dat ie me hoop geeft die er nu nog niet is, dus hij zoekt verder bijna geen contact dat moet ik bijna altijd doen. En ik wil niet weer achter een jongen aanlopen met of hij alsjeblieft wat aandacht voor mij heeft…
Maar als we uitgaan kan hij het ook niet hebben als ik met andere jongens sta te flirten ofzo.

Gewoon heel rustig aan doen! Probeer gewoon eerst vrienden te worden, goede vrienden dan (: En de rest komt vanzelf wel weer. Ik bedoel, hij zal heus wel weer 'n keer klaar zijn voor 'n relatie!

hahaha ja idd en gewoon niet gaan wachten op hem…

Tja het kan heus wel, mijn huisgenoot kwam net uit een relatie van twee jaar, vond al heel snel een nieuw meisje en daar is hij nu ook al anderhalf jaar mee! Maar toch denk ik dat het meestal niet werkt hoor, je wilt ook niet zijn rebound zijn. Veel tijd geven dus, en zorg dat je er bent als hij weer klaar is voor een relatie.

-

Het is gewoon toeval, en nogal pech.
Als je die jongen echt heel leuk vind, moet je sowieso contact houden. Want je moet sowieso niet ineens heel bitchie nix meer tegen hem zeggen enzo.
Als jullie contact houden dan is hij na verloop van tijd over dat ene meisje heen en gaat hij jou waarschijnlijk lief vinden omdat je er wel telkens voor hem was in ‘‘die rot tijd’’ dus contact houden met hem :slightly_smiling_face:

Dan word je rebound, ik heb het al verschillende keren meegemaakt. Ze vinden je dan wel leuk, maar ze zijn nog teveel met die ander bezig en dan gaan ze vergelijken. Of jij doet iets wat zij altijd deed dan denken ze gelijk weer aan haar en geloof me, als iets kut is dan is het wel dat je bezig bent met de jongen waar jij gek op bent en hij met zijn hoofd bij iemand anders is.
Dan vinden ze je wel leuk enzo maar zij is nog steeds zijn nummer 1 snap je?

Ik ga niet bitchy tegen hem doen ofzo maar laat hem maar de eerste stap zetten…

ik zou hem enkele weken met rust laten, zodat hij de tijd krijgt om erover na te denken en zijn hoofd op orde te krijgen.

Mijn vriend had voor mij een relatie van 2 jaar.
Wij hebben nu bijna een jaar :slightly_smiling_face:
Voordat we officieel iets kregen kwam ik al maanden bij hem over de vloer.
Ik vond hem gewoon zo leuk dat ik alleen al blij was dat we vrienden waren :slightly_smiling_face:
Heb gedult, begrip en geef hem de ruimte om zelf te ontdekken wat hij wil :slightly_smiling_face: