hij is

ik val ook op oudere jongens
maar vindt hij jou ook leuk?

Ik ben 17 en mijn vriend is 25. Dus je zou zeggen dak dit ook prima vind, maar dit snap ik echt niet. Ik kan me niet voorstellen dat jij al op hetzelfde “denkniveau” zit als hij. Vanuit jouw kant vink het niet raar, van je miss toekomstige vriend wel. Ik zie niet wat een vent van 26 in een meisje van 14 kan zien.

hm. ik vind 14-26 inderdaad wel iets te. maar meer vanwege de fase waarin jullie zitten. maarja dan zit je weer zo van wat kan wel…
14-19?? als het werkt is het leuk, anders zoek iemand van je eigen leeftijd!

So what?
Wat zou het jouw schelen wat mensen er van vinden? Als jij overduidelijk zo gek op hem bent en hem niet kunt vergeten… Wat houdt je tegen?
Want over een paar jaar is dat verschil van 12 jaar er nog steeds.

Maar over een paar jaar is dat verschil wel heel anders.

je zou hem best vergeten uhm sweetdream… . en je vind wel iemandt anders :grin: en eigelijk je weet nog niet of hij verliefd is op jou dus,dat kan ook zijn dat hij jouw niet zitten… maar ja GOOD LUCK!

Nouja, het mag niet volgens de wet.
En ik moet zeggen. Dat is wel erg veel. 12 jaar.
Je bent pas 14. Als ik jou was, zou ik het niet doen.
14 en 26, dan kan je nooit met hem over straat, of in ieder geval. Ik zou het niet durven.
Hij word gezien als pedo, en daar is ie denk ook niet blij mee.
Bovendien, heb ik vaker zulke leeftijdsverschillen gezien. Die meisjes worden vaak tot seks gedwongen. (Zoals toendertijd mijn moeder).

mijn ouders verschillen 11 jaar van elkaar. ook best veel als je erover nadenkt maar verder is dat gewoon geen probleem hoor.
alleen ik snap dit topic niet zo…want die man vind jou dus niet leuk zeg je zelf
en jullie hebben geen relatie of iets… mja