hij is

wat wil je dat wij er over zeggen dan?

als jullie elkaar leuk vinden dan is 't toch prima?

hij is indd wel oud ja…

Serieus hij was 12 toen jij uit je moeder kwam. Hij zat al in de puberteit op dat moment. Je snapt toch zelf wel dat dat nóóit gaat werken. Ik begrijp écht niet hoe je verliefd kunt zijn op iemand die 12 jaar ouder is, vooral niet op deze leeftijd. Vergeet hem, denk aan andere dingen.

@ Foxtrot : Ik zou het eerder omgekeerd zien. Een man die op een 12 jaar jonger meisje valt, dat is net iets ‘vreemder’. Meisjes hebben nu eenmaal vaak een boon voor oudere mannen/jongens met ervaring :slightly_smiling_face:.

maar later als ik 26 ben en hij 38 dan is dat niet zo raar of wel ?

Maar ik kan niet uit de tekst opmaken dat die jongen (man) haar ziet zitten? Dat is inderdaad gewoon nasty als het wel zou zijn, en ja ik val ook op oudere jongens maar 12 jaar vind ik écht te gek. Je kunt hem geweldig leuk vinden maar écht verliefd zijn gaat voor mij te ver dan.

-

dan is het niet raar, maar 14-26 is wel een heel groot verschil…

mijn vader is 63
mijn moeder
41

dus ik vind het wel kunnen

mijn vader is bijna 60 en mijn moeder 40 dus ik vind het ook wel kunnen.
heb zelf ook een veel ouder vriendje… nja vriendje vriendje… scharrel :wink:
xxx

oohja nog ff een tip, wacht een paar jaar tot je echt een relatie met hem begint.
gewoon tot jij ook wat ouder bent.
Blijf nu gewoon net iets meer dan hele goede vrienden met hem, maar geen verkering.
dat doe ik nu namelijk ook met een jongen die ook in de 20 is!
xx

Als hij geestelijk in orde is, heeft hij een hele andere belevingswereld dan jij.
Jij bent nog niet eens uit ontwikkeld en hij loopt al tegen de 30.

Ik vind het wel een beetje een te groot verschil als ik eerlijk ben… en zeker in deze fase van jullie leven zegmaar… ik denk niet dat het gaat werken maar als het wel werkt is het leuk voor je.

Ik was 16 toen ik met een 26 jarig had xD
Mijn ouders waren daar uiteraad niet blij mee, maar was toen zooo verliefd.
Hij was ook minder volwassen dan ik *leek net óf hij kinds was en ik in de 20 :grinning_face_with_smiling_eyes: , maar later was het meer jongens van mijn eigen leeftijd.

Meis je komt er wel over heen, en er zijn leukere jongens.
Vind 14 opzich nog te jong voor een vent van 26.

Hoe verliefd je ook op 'm bent, 12 jaar leeftijdsverschil is idd erg veel. Ik zou zeggen: vergeet hem. Denk aan andere leuke dingen. En er zijn genoeg leuke jongens van je eigen leeftijd.

Als hij met pensioen gaat, zit jij net in de overgang. wtf…

Ik vind zelf het verschil tussen 14 en 26 erg groot . En als ik eerlijk moet zijn , vind ik niet dat hij een raltie met jou zou mogen beginnen . Ook niet als jij het zou vragen . Jij bent nog minderjarig en hij al 26 . Dat verschil is gewoon heel groot .