Hij is zóoo leuk !!

Idd ^^
of geef hem een briefje met je 06 (of is dat té wanhopig?)

Owh meiden ik ga het echt doen! Maar oke… Wat als hij nee zegt en ik zijn nr niet krijg? Liefste zou ik hem slaan haha! Maar dat kan natuurlijk niet. Hoe handel ik dit goed af?? * onzeker!!*

haha kweet nieet, hoe geeft ze dan dat briefje? ‘hier, alsjeblieft?’ en dan de ogen neerslaan, en giechelen, weglopen. hmmmm neee.
gewoon luchtig zeggen: ‘hee nu zie ik jou dus niet meer!: P’ of iets in die trant. zoals hier al gezegd is.

Idd zeggen van:
‘‘Jammer dat je voor het laatst bent…’’ (met een zielig stemmetje) misschien geeft ie wel uitzichzelf zijn nummer aan je

Ja. Ik wil het écht gaan vragen. Alleen stel ik vraag het. En hij antwoord dat ik zijn nummer NIET krijg. Wat dan?

ik snap wel dat het moeilijk is hoor haha.
maar jongens vinden het meestal wel leuk als het meisje ook een initatief neemt.
daarna krijg je echt spijt als je het niet hebt gedaan en zie je hem nooit meer.
ik zal het gewoon vragen hoor, nee heb je ja kun je krijgen toch? :]

dan lach je er luchtig om en dan zeg je; ‘okee,’ en dan draai je je om en loop je weg.

gebeurt toch niet, maar okee

Idd
niet laten merken dat je een blauwtje hebt opgelopen
maar zo kan je het wel afhandelen

Je moet het echt vragen, haha, dat vind ik echt een stoere actie.
maaaar stel dat ie nee zegt, wat ie toch niet doet. moet je indd erom lachen en iets zeggen van nouja, dan niet he. haha en dan omdraaien en weglopen. of je zegt, ach je moet het zelf weten, je weet niet wat je mist joh.

succes!
ik wil weten of het gelukt is morgen!
je hebt dat andere van dat lekkers ook al gezegd, dus je kunt het best :slightly_smiling_face:

Daar hebben jullie wel gelijk in. Er is echt nog maar 1 ding (van de eerst 100dingen) die me nog tegen houd! mijn onzekerheid. Bedoel wat moet zo lekkerstuk met zo lelijke meid als mij. (zoals ik mezelf zie). Jullie helpen me echt goed. Love you all!!

je durft het idd wel van dat lekkers te zeggen!
dat lijkt me nog enger dan zn nummer vragen haha!
zonde van die onzekerheid, denk gewoon wat moet zo’n lekkerstuk met zo’n leuke meid als ik ; )

achjoh die niet zo gek.
je moet niet zo over jezelf denken haha.
als je zelfverzekerd naar 'm toeloopt geeft dat ook al een bepaalde uitstraling hoor!
gewoon doen, anders krijg je spijt.
als je het doet laat je al zien dat je lef hebt!
go for it girl!
en morgen wel vertellen hier hoor, ben benieuwd haha.

Owh meiden jullie zijn echt geweldig!
Ik ga het echt gewoon doen!!! En ik denk nu maar zo … Als hij mij niet wilt… bedoel dan is het wel een grote eikel die ik niet eens waard ben! Ik zit echt te stuiteren op me stoel haha! Maar alsnog jullie zijn geweldig en helpen me super en als hij nee zeg kom ik hier bij jullie gewoon uithuilen, haha! ( als het mag dan he =D) * zet morgen verstand op nul, denkt niet meer na, en gaat er gewoon voor!!!* woehoe :sunglasses:! Hij gaat zich maar bewijzen of hij een echte vent is en zijn nr geeft! Of een loser die mij niet eens waard is!

Maar meiden… Ik zit hier nu wel te zwijmelen(& te stressen)… Zwijmel met me mee!! Vertel alles wat je kwijt wil over die ene speciale jongen van jullie zelf!
Oke daar ga ik…
Zn lach… om te smelten!! <3!! *kwijlkwijl*

-

idd meid!
dan is hij gewoon zo kansloos dat hij je niet eens verdient!

jaaaa hij is zo leuk!
zie hem alleen niet meer omdat hij nu op een andere school zit, misschien zie ik hem een keer als ik uitga.
maarja hij is zo perfect en zo knap en aaaaah.

Zwijmelen is heerlijk!! echt wel!
En waarom ga je niet gewoon een keer ‘spontaan’ langs bij zijn school =D voor een vriendin die daarop school zit! weet hij veel dat jij heb uitgezocht wanneer hij uit is en waar hij altijd even na school nog staat te chillen =D

zwijmelen is gweldigg ik weet het
ik heb vrijdagavond met hem gezoend, dag daarna op msn evntjes gesproken, gister nog een heeeeel lief smsje gehad en nu vandaag NIKS, op msn NIKS gezegd :confused:
oke ik moet nog wat terugsturen maar ik weet niet wat en ik vind dat hij ook wel uit zn eigen weer wat kan sturen!! hahaha