Hij is zóoo leuk !!

Heey meiden (& jongens),

Ik zit ergens even heel erg mee.
Er is een jongen die werkt als bouwvakker hier in mijn buurt. Ik heb hem paar keer gezien heel klein beetje ermee geflirt (ik durfde niet verder te gaan!). Nu blijkt dat hij morgen voor het laatst is… En ik wil zó graag zijn nummer, Hij is zó leuk. Alleen ik weet echt niet hoe =( Ik ben echt heel bang om het direct aan hem te vragen. Straks vind hij mij niks. (beetje onzeker…) Hebben jullie ook wel eens z’n soort situatie gehad? En hoe hebben jullie dat opgelost?? Of hebben jullie tips?
Heel erg bedankt.

X Die ene.

Gewoon naar 'm toegaan. Als je 'm daarna toch niet meer ziet, maakt het niet uit ook

Nou vraag het gewoon.

Nu of nooit! gewoon doen in ‘’ the spur of the moment’’
als hij je alsnog nix vind, wat zou het!
xxx

vraag het gewoon! praat een knoopje met hem aan en dan gewoon vragen. heb je ook weer een ‘yes ik durfte het!’ gevoel
heb ik dan altijd haha.

Dankje meiden!!
Ja ik zat daar ook aan te denken gewoon het lef te verzamelen. Opzich kan dat wel. Maar ik ben zó bang (en ik denk dat dat eigelijk toch wel het meeste het probleem is) dat als ik het vraag hij nee zegt. (daar valt mee te leven!) maar dat hij me daarna nog voor lul gaat zetten ook.Door bijvoorbeeld nare opmerking erover te maken. (het is in mijn buurt waar echt heel veel mensen mij kennen.)
Ik zat eens te denken…
Als ik morgen nou eens zeg ’ Heey… hoe moet dat nou?? zie ik je straks niet meer en opzich twas niet verkeerd wat ik zag! ’ En dan zijn reactie afwachten?? Of wat denken jullie… *hopeloos omdat ze eindelijk een jongen heeft gevonden die wél haar type is!, sorry =(*

hahahah praat een knoopje met hem aan!
maar inderdaad, probeer gewoon wat te zeggen, je ziet hem daarna toch nooit meer (tenzij hij en jij dat willen natuurlijk) (:

@ mopje12
Ja die ken ik!! Had ik vanmiddag trouwens,haha. Ik ben zó scheiterd met jongens en zeker nrs vragen. Maar hij is echt té leuk!
Maargoed… Hij had zn shirt uit (owh wat was dat mooi uitzicht)! Dus later zeg ik zo- als grapje-… ’ vind je dat normaal ofzo al die mensen hier zoiets lekkers te laten zien’ Dat durfde ik wél (en kreeg toen z’n gevoel =D). Hij moest lachen. En tja toen sloeg ik dicht en durfde zn nr echt niet meer te vragen, en morgen is hij vor het laatst!! * paniekkk!! *

een bouwvakker? hoe oud istie dan?

Haha, klinkt scary he? Maar hij is niet zn typisch bouwvakker figuurtje. En nee ik heb ook nog geen spleet gezien bij zn uhh kont! Hij is begin 20. En ik ben bijna 17 (já ik val op ouder) .

Uhmm vraag het, als hij er toch voor het laatst is heb je niks te verliezen.

Daarna zie je hem waarschijnlijk niet meer. Go girl! :wink:

Echt lastig!!
Ik heb opzich het lef wel het te vragen… Alleen ben zo bang dat hij daarna een kut opmerking maakt en me voor lul zet. En aangezien ik daar in de buurt veel mensen ken. Wil ik niet dat gelach om mij blauwtje = ( ( ik weet het ik zeik!!) * bangg!!*

hij zet je echt niet voor lul hoor! en wat zou het de buurt boeien? ‘hee, dat meisje weetjewel die liep een blauwtje op?’ weinig interessant. en hoe komen ze dat te weten dat jij dat blauwtje opliep? RELATIVEER. RELATIVEER.
je hebt niks te verliezen. morgen is tie weg, en als je dat blauwtje oploopt (wat mij niet lijkt want hij voelt zich vast gevleid een nummer te krijgen) zie je hem daarna toch niet meer.

“hay bob de bouwer :grinning:

Da’s een leuke =)
Wel even wachten (5 sec ofzo) daarna, misschien heeft hij wel wat te vertellen,(anders kom je misschien wanhopig over, ik weet het niet)

Daarna zoiets zeggen als: ‘tenzij ik je nummer van je krijg natuurlijk’ en dan * eventjes lief lachen*

Aahhhww meiden!!
Zo bedankt! Ik las dit net (de laatste paar reacties) en kreeg echt zn gevoel dat ik het wel kon. Owh ik begin al positiever te worden! Maar nog steeds zo bang! Owh meiden ik denk echt dat ik het ga doen. Sorry dat ik zo zit te zeuren hoor, haha!
Ik laat nog wel weten hoe het is gegaan. En als ik vanavond nog twijfel ga ik hier wel even door zitten zeuren =D.

Gewoon doen! en idd dat van Heey. hoe moet dat nou?? zie ik je straks niet meer en opzich twas niet heel verkeerd wat ik zag. en daar achteraan tenzij ik je nummer krijg :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: Ik weet bijna zeker dat het dan goedkomt!
laatweten heo het gingea !!!

‘‘Hee lekkere bouwvakker
Zullen we samen iets opBOUWEN?’’
:smirk:

XD
Mijn vriend is ook een bouwvakker ^^ ( ':
Nja begin een leuk gesprekje (flirten girl!), en je kan idd subtiel zeggen wat Angelove zei

hahaha, echt doen, morgen is je laatste kans en ander heb je morgenavond in je bed spijt dat je die kans hebt laten gaan xd