hij is zooo leuk, maar te oud? help!

Persoonlijk vind ik het wel heel erg veel… het zou ook heel snel kunnen dat hij andere dingen wil in een relatie dan dat jij wil… ik zou wel je hoofd goed blijven gebruiken in ieder geval.

ik had me voorgenomen om te proberen zo normaal mogelijk met hem om te gaan, want ik vind zelf ook nog steeds het leeftijdsverschil echt wel heel groot, maar net weer op chat was hij zoo lief! hij was vandaag vrij en normaal slaapt hij dan heel laat uit, maar vanochtend had hij me heel vroeg een berichtje gestuurd om me succes te wensen met een tentamen, en later:

hij: hoe laat werd je wakker?
ik: ik werd om 9 uur wakker gemaakt…
hij: aah, toen draaide ik me nog even lekker om!
ik: :frowning_face: ik zal jou ook eens heel vroeg wakker maken!
hij: van sommige mensen is het niet erg als die je wakker maken…

en later toen hij ging: allerliefste -mijn naam-, droom fijn!

en hij stuurt me de hele tijd liedjes met heel mooie (romantische) songteksten…

ik ben nu alleen wel een beetje bang hoe het gaat worden als ik hem weer zie deze week…

Een vriendin heeft nu al ruim een half jaar met een man die 35 jaar oud is, zij zelf is 18. Het kan makkelijk, het is maar of jij het zelf wilt. Veel mensen zullen je raar aankijken en/of bekritiseren, maar het is toch belangrijk dat jij gelukkig in een relatie staat?

Tsja, ik zou er gewoon voor gaan als jij het graag wil. Ik ben bijna 21 en heb sinds kort een relatie met een man van 33, het gaat tot nu toe prima. Hij heeft een lastige ex wat soms wel voor lastige dingen zorgt maar hij wil net zo goed als dat ik dat wil zorgen dat we heel gelukkig worden samen!

Als jij hem wilt, en hij jou, moet je ervoor gaan. Als jij dat wilt, he. 33 en 17 is een groot verschil, maar ik vind dat leeftijd niet telt in een relatie. Mijn moeder is 43 en mijn vader is 63, 20 jaar verschil. Maar ook hun boeide het niet, omdat ze van elkaar houden. =) Dus ga er gewoon voor! =)

Die leeftijd valt wel mee, heb ouder gehad

No offence… maar jouw reacties zijn werkelijkwaar heel vaak onbegrijpelijk.

Als ik jou was, zou ik er gewoon voor gaan. Aan je verhalen te horen zijn jullie gek op elkaar en leeftijd is maar een getal. Het zal soms wat moeilijk zijn door de kritiek die anderen op jullie kunnen geven, maar als ze eenmaal zien dat het menens is tussen jullie, zullen ze wel bijdraaien. Misschien moeten jullie eerst in het geheim even zien hoe het gaat en of jullie echt bij elkaar horen. Daarna kun je je druk maken over wat anderen er van zeggen.

Dit.
En sorry, ik vind dat je als man van 33 niet zulke dingen moet proberen met een meisje van 17. Ongeacht hoe leuk je iemand vind. Ik vind dit verschil gewoon te groot, zeker op deze leeftijd.

Als je nou 20+ was… oke dat kan gewoon. Maar 17 is wel erg jong, misschien zit je zelfs mog op de middelbare school. Ik vind het eenvte groot verschil.

Ik weet niet, ik krijg er rillingen van. Wat wilt een man van 33 nou met een meisje van 17? Dat ie het durft om zo tegen je te doen, vind het van zijn kant gewoon een beetje vies/eng? En dan wil ik absoluut niet zeggen dat ie pedofiel is ofzo. Hij zal iemand van zijn eigen leeftijd, in zijn eigen levensfase leuk moeten vinden, en niet een meisje dat net komt kijken.

Van jouw kant snap ik het hoor, ouderen mannen zijn natuurlijk leuk! Maar toch zal ik als ik jouw was hem vergeten, en vragen of hij niet meer zo tegen je wilt doen omdat je niets wilt (als je dat wilt natuurlijk…)

Ik snap precies wat je bedoelt! Nu zit ik in een vergelijkbare situatie, maar niet met zoveel leeftijdsverschil… Maar als jullie écht van elkaar houden en elkaar (incl. leeftijd) accepteren moet je gewoon je hart volgen en hetzelfde geldt ook voor hem! Liefde kent tenslotte geen leeftijd, veel succes!

Ik zou zeggen, wacht op zijn minst tot je 18e.

Ik begrijp niet hoe je dat aantrekkelijk kan vinden, ik zou bang zijn , ik ben altijd bang voor mannen boven de 30.

Ik zou het niet doen, je bent ontzettend jong, jou leven begint net, uitgaan etc , en die ‘man’ is 33, die zit al n de tijd van Kinderenmaken , trouwen…
Ik vind het een heel groot verschil + het is illegaal.

@xmiix : Hoe gaat het inmiddels? Heb je al ‘besloten’ wat je gaat doen? Het is natuurlijk wel een hele lastige keuze. Hierboven zij iemand dat je minstens moet wachten tot je 18e. Misschien kun je nog zolang wachten? Dat maakt het misschien net iets minder ingewikkeld. Of duurt het nog heel lang voordat je 18 wordt?

Ik moet ook even wat kwijt over men berichtje van de eerste pagina. Ik kom nu nog wekelijks bij die supermarkt en ik zou hem heel graag weer eens willen zien en een praatje maken o.i.d. Maar ik heb hem echt al zo lang niet meer gezien :frowning_face: En volgens mij is hij er dan ook gewoon niet, want ik weet welke auto hij heeft en die zet hij altijd op dezelfde plek, maar die staat er ook niet. Er gaat nu echt vanalles door men hoofd. Straks werkt hij niet meer bij die Albert Heijn (wat me wel een beetje raar lijkt), of is hij ziek. Ik weet nog dat hij me ooit had verteld dat hij iets aan z’n knie had. Misschien kan hij daardoor niet werken… :S Aan de ene kant is dit misschien wel goed, als ik hem gewoon heel lang niet zie kan ik hem misschien sneller vergeten (want als ik hem na het boodschappen niet zie ben ik minder 'hyper’en met hem bezig dan wanneer ik hem wel zie), maar aan de andere kant wil ik hem zo graag zien en met hem praten…