hij is zooo leuk, maar te oud? help!

heee,

ik werk sinds februari in een supermarkt, en heb daar een heel leuke collega leren kennen. alhoewel hij op een andere afdeling werkt, helpt hij mij altijd (en anderen van mijn afdeling niet) en we kunnen uren kletsen en lachen, en alleen al als ik hem zie verschijnt er een lach op mijn gezicht en bij hem precies hetzelfde. Bij hem voel ik me heel erg op mn gemak en we hebben dezelfde humor/manier van denken.

Hij vindt het niet erg om mij te helpen als ik n uur in de koelcel dingen moet opruimen, “omdat jij er bij bent”, en hij is ontzettend lief leuk en grappig en hij vraagt me de hele tijd of ik wil lachen, omdat ik “zo lief lach”.
we moesten gisteren allebei werken en hebben eigenlijk de hele tijd staan kletsen en even geknuffeld, en vannacht nog van ongeveer 21 u gisteravond tot 5.30 vanochtend op facebookchat gekletst en ik heb serieus hardop in mn bed liggen lachen om hem… hij geeft me de hele tijd complimentjes en alles wat hij op de chat zei, hoorde ik hem zegmaar in mn hoofd ook zeggen.
hij vertelde me heel veel persoonlijke dingen waardoor ik hem eigenlijk nog leuker vind…

nu klinkt hij als dé perfecte jongen, maar er is een eigenlijk heel groot probleem: hij is 33 en ik ben net 17…
dit wist ik eerst ook niet, ik dacht dat hij in de 20 zou zijn, maar hij is dus bijna t dubbele van mijn leeftijd, en hij zit ongeveer even dicht met zn leeftijd bij mij, als bij mn ouders.
ik kan hem écht niet vergeten, want ik wil niet stoppen met werken en ik zie hem dus sowieso nog elke week, en dat wil ik ook niet.
ik weet niet hoe ik nu met hem om moet gaan en wat we nu wel of niet moeten doen…
help! en neee, hij is echt geen vieze pedo ofzo die dit soort dingen bij elk meisje doet!

xx

Tja, de keus ligt uiteindelijk natuurlijk aan jou en aan deze reactie heb je waarschijnlijk niks, maar het is wel een héél groot verschil ja.

wel groot verschil, maar je weet wat ze zeggen; liefde kent geen leeftijd.

weet je? Als je echt van hem houd ga er gewoon voor. Waarom zou leeftijd je geluk moeten verpesten?

Dingen die voor jou leven leven voor hem minder misschien.

Echt zo herkenbaar verhaal dit, haha lijkt net een beetje of ik het zelf heb geschreven. :stuck_out_tongue: Ook in een supermarkt, hij werkt als vakkenvullen ik als caissière. (inmiddels werk ik er niet meer, maar kom er wel elke week) Ik voel me ook heel erg op men gemak en we zijn heel geïnteresseerd in elkaar. Verschil met jou verhaal is dat we niet hebben geknuffeld en via facebook hebben gepraat. (wat zou ik dat graag willen :$) En de leeftijd, ik 20 en hij is 39, ook gewoon bijna het dubbele!

Ik weet niet of je er voor lange tijd werkt of gewoon eventjes? Want sinds maart werk ik er niet meer en zie ik hem dus ook veel minder, waardoor ik hem ook wat sneller ging vergeten. Toch ga ik elke week (2-3 keer) nog wel naar die supermarkt en dan moet ik hem gewoon zien. Als ik zie dat hij druk is laat ik hem gewoon met rust, maar het liefst maak ik gezellig een praatje met hem. Ik hoop gewoon net zo lang tot ik een leuke jongen tegen kom die een jaartje of 15 jonger is! Alhoewel het nog steeds moeilijk blijft om hem te vergeten!

ik vind het wel een erg groot verschil… jij zit echt in een heel andere levensfase dan hem maar het is en blijft natuurlijk je eigen keuze!

33… is hij niet inmiddels al getrouwd met kinderen ofzo? Zo ja, dan is het sowieso onbegonnen zaak.

Daarnaast denk ik gewoon dat je hem wel wat vind omdat hij een volwassen man is zoals jij ‘zoekt’ later. Al die jongetjes van jouw leeftijd zijn nog niet zo ver. Dat kan over een paar jaar wel anders zijn.

Ik vind het verschil wel heel groot, maar je kunt het altijd een kans geven…

Ik vind tussen 33 en 17 inderdaad te veel jaar zitten. Probeer het uit je hoofd te zetten…

Achja mijn vriendin van 18 heeft ook al langere tijd een relatie met een man van rond de 35. Ik was er ook niet kapot van toen ze het me zei, maar ik heb hem ontmoet en hij is een vrij bekende man in de danswereld in deze stad en het lijkt me een lieve man. Dus zolang zei er gelukkig mee is en hij normaal blijft doen, vind ik het goed. Mijn vriendin is trouwens ook al erg volwassen voor haar leeftijd, zo wel fysiek als geestelijk dus dan vind ik het ook al minder erg.

hm, ja liefde kent geen leeftijd ben ik het mee eens, maar 33 en 17 is illegaal, je bent nog minderjarig

Dat dikgedrukte. Jullie kunnen misschien qua humor wel op één lijn zitten, maar jij gaat net studeren (misschien zit je zelfs nog op de middelbare school) en hij is daar al klaar mee. Zit een veel te groot verschil qua levenservaring/fase in.

toen ik fv een stukje snel las dacht ik, oohhw het verschil is maar van 17tot 20…maartoen zag ik 33 staan, dat is wel een groot verschil, in je verhaal dacht ik dat hij van jou leeftijd was want je verteld het ook zo… maarhet is jou keuze … heb je het er al wel met je ouders overgehad… want zonder goedkeuring kan je de relatie met je ouders verbreken zonder dat je dat wilt, omdat je dan denkt dat ze je niet begrijpen…

Ik zou het proberen, je merkt vanzelf wel hoe het gaat en loopt. Misschien werkt het, misschien niet. Maar dan krijg je later tenminste geen spijt,

Hij zit dan echt in een andere levensfase. Jij zit nog op de middelbare school en hij zit op een leeftijd waarin waarschijnlijk de helft van zijn vrienden al vader is.

Je kan het proberen, maar je moet niet verwachten dat er veel leuke reacties op gaan komen :’)

Wat vinden je ouders er van? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Aan de ene kant heb ik zoiets van; ga ervoor! Jullie hebben het leuk samen, dus waarom niet. Aan de andere kant, hij is 16 jaar ouder dan jij bent. Ik weet niet of dat voor problemen zou zorgen.

het is gewoon een lastige situatie!

Ik zou dit leeftijdsverschil lekker bij vriendschap houden. Mijn limiet is altijd maximaal zeven jaar verschil, haha, maar misschien zou ik het ook wel verstrekken als ik jou situatie had.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Als je het wilt proberen moet je het doen. Als het niet werkt kom je daar vanzelf achter…
Maar houdt er wel rekening mee dat je reacties/commentaar (kunt) gaat krijgen van mensen uit jou omgeving! Als je daar tegen kan is het geen probleem…

@ YellowFish, ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben:) en jaa ik ben wel van plan er de komende 3 jaar te blijven werken… duss dat minder zien wordt hem niet…
@ kimberleylbm jaa dat dacht ik eerst dus ook…
hij is niet getrouwd, geen kinderen, geen vriendin enzo dus op dat gebied zou t kunnen, maar inderdaad ook over die levensfasen… menn t is zoo moeilijk!
en mn ouders weten er niks van, heb niet zo’n goede band met mn ouders… duss die weten sowieso nooit iets van vriendjes enzo.
in ieder geval allemaal al bedankt voor de reacties:)