Hij is zó wisselvallig..

Ik snap jongens serieus soms echt niet… De ene keer praat hij bijna nooit op whatsapp (moet ik bijvoorbeeld het gesprek beginnen en doet hij super droog), de andere keer begint hij heel enthousiast een gesprek, vraagt super veel en praat gewoon veel. Maar soms (zoals nu) heeft hij echt zo’n periode dat hij super droog doet, dan antwoordt hij bijvoorbeeld alleen met ‘haha’ of dan vraagt hij bijna niets… en dat is zo irritant! Ik heb al wel een keer met hem afgesproken en dat was wel gewoon heel gezellig, en ik weet dat hij nog wel een keer wil afspreken… maar als hij elke keer zo super droog doet heb ik daar echt geen zin in… ik bedoel, ik wil wel een jongen die een beetje geïnteresseerd is in wat ik doe/vind enz. Herkent iemand dit? Ik word er een beetje gek van… het lijkt soms namelijk alsof het hem echt geen ene flikker boeit wat ik doe/vind/enz.

edit: ik heb ondertussen nog een keer met hem afgesproken, en toen deed ie super lief… maar net begon ik weer over afspreken en nou doet hij super droog! had hem gister én eergisteren niet gesproken, nu doet hij super droog terwijl hij wel zei dat hij het leuk vond op de date enz… ik snap hem echt niet :frowning_face:

Heeeeel herkenbaar.

Als hij kort antwoordt is hij waarschijnlijk gewoon bezig. Ik zou me er niet al te druk om maken, aangezien hij andere keren wel gewoon enthousiast is.

Bij mij is dat precies hetzelfde geweest, als ik een keer een gesprek begon deed hij droog en dan probeerde ik hem maar te vergeten. Maar even later begint hij weer enthousiast contact te zoeken. Dat kwam echt op mij over dat hij alleen het contact met mij leuk vond als hij er zelf zin in had. Dat heeft zo vier maanden geduurd en bij mij was de druppel dat hij na een avondje afgesproken te hebben echt heel bot reageerde. Toen was ik er echt klaar mee. Ik ben niet iemand die als het hem uitkomt leuk genoeg is, en als hij er geen zin in heeft niet.

Dit was mijn verhaal, maar dat hoeft bij jou natuurlijk anders te zijn, maar ik heb er wel altijd een beetje een naar gevoel bij omdat het bij mij zo is gegaan. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook precies hetzelfde, maar ik weet bij mij wel waardoor het komt denk ik, want als ik overdag praat zijn het allemaal antwoorden die heel kortaf zijn ect. En doet hij ook echt halve uren over een simpel ja’tje terwijl hij dat allang heeft gelezen… Maar 's avonds daarentegen zegt 'ie echt een heleboel, dus ik denk dat het bij hem er gewoon aan ligt hoeveel hij te doen heeft. Misschien is de jongen in kwestie van jou wel bij zijn vrienden als hij droog doet of iets in die richting haha.

Nja, bij mij is het niet van: als ik begin, doet hij droog en anders niet. Het is sowieso gewoon wisselvallig…

Maar ja, ik heb zoiets van: als je bij je vrienden bent (en dus droog zou doen), begin dan gewoon niet met praten? Ik vind het alleen maar irritant als hij dan super droog gaat doen.

Mannen zijn gewoon vreemde wezens.

en nu ook weer, antwoordt ie eerst ‘haha’, zeg ik iets, vervolgens zegt hij: haha okee.

@#$I@#(, ik ga hier niet meer op antwoorden hoor…

Als je Jochem Meijer kent; moet je ‘HAHA is Kees’ sturen.

Zoek maar op youtube; Jochem Meijer - Schoolreisje

Ik heb precies hetzelfde, alleen ik ben degene die zo doet :’) Als ik bezig ben of even geen zin heb om te praten (om wat voor reden dan ook) dan antwoord ik kortaf. En soms heb ik er wel zin in en begin ik een gesprek of ik praat normaal terug als iemand wat zegt.
Ik heb het trouwens ook als het me niet zoveel interesseert of als ik niet zo goed weet wat ik moet antwoorden.

Ja oke, dat snap ik wel, want ik heb soms ook geen zin om te praten. Maar wat ik dan niet snap is dat HIJ degene is die een gesprek begint, en vervolgens heeel laat antwoordt elke keer/super droog antwoordt/niets vraagt enz. Waarom begin je dan een gesprek? Als je geen zin hebt om te praten of druk bent, hou dan gewoon je mond :’)

^Ja, als dat het geval zou zijn, is het niet slim van hem om een gesprek met iemand te beginnen. Eigenlijk is dat alleen maar vervelend voor jou, maar ik denk niet dat hij het door heeft (anders zou hij het ook niet doen of in ieder geval zeggen dat hij even ergens mee bezig is).

Nja, het is idd vervelend ja… en ik vind het ook lullig om nu op die ‘haha okee’ niet meer te antwoorden maarja, wat moet ik daar op zeggen :’) En ik heb ook geen zin om elke keer het gesprek op gang te moeten houden…

Up

+1

Inderdaad. Wat dat betreft kun je eerder een meisje het geen ’ wisselvallig’ geven aangezien veel meisjes zich al helemaal druk maken als hij één keer kort af deed terwijl hij gewoon even bezig was, aan het tv kijken was, gamen, huiswerk weet ik veel wat.

OT: zo zijn alle jongens, er is niks ernstigs aan de hand : )

Up, ik word geeeek

Wat is de eerste letter van zijn naam?

D (:
Hoezo? haha