Hij is zo veranderd !

Hee allemaal. Ik ga vertellen over wat me erg dwarszit. Een maand geleden zat ik uit verveling op een cam/chat site en zocht ik gewoon naar een gezellig iemand met een leuk gesprekje. Ik ben ook een ietswat verlegen meid in het echt. Ik zag toen een leuke marokkaanse jongen (ik ben zelf turkse) en we gingen cammen en praten tegelijk. Ik vond hem al gelijk heel leuk en aardig. Een maand later met veel geklets, zei hij dat hij me wilde zien, voor hij op vakantie ging.
Daar was ik heel erg blij mee! En hij woont ook in dezelfde stad dus dat was ook handig. We hebben 2 dagen achter elkaar afgesproken en een hele leuke tijd gehad. Ik vond het heel erg dat ik hem een maand niet zou zien.

Toen ging hij weg voor een maand, naar marokko. Paar dagen later kwam hij weer op msn. Hij deed ineens heel anders, hij noemde mij een sletje omdat ik hem niet begroette( terwijl ik even bezig was ) en hij zei dat ik me ook zo gedroeg. We hadden samen gedronken toen we gingen afspreken. Dat doe ik niet zovaak dus het had een groot effect op mij , ik deed rare dingen bbij hem… Ik voelde me heel anders. En dat vond hij echt erg, en zei dat ook in mn gezicht toen. Maar ik wil dat hij weet dat ik niet van die sletjes ben :frowning_face: Hij groet me helemaal niet meer en belt me ook niet meer.

Ik weet niet eens of hij terug is van vakantie, hij beloofde me dat als hij terugkwam mij meteen zou bellen! ik durf hem niet meer aan te spreken, Maar wil hem niet kwijt!
Want het is de eerste keer dat ik zo goed kon opschieten met iemand.

Nou ja, of hij verandert is weet jij eigenlijk niet omdat je hem niet goed kende. Twee dagen lang afspreken is echt niet veel, hij kan op de chat heeel anders zijn.

Ten tweede zou ik die hele gast gewoon dumpen; iemand die jou een sletje noemt omdat je iets drinkt of wat dan ook is je niet waard.

Ohja en hij belde me elke dag vanuit marokko , wat ook niet zow prijzig is :slightly_smiling_face: daarom dacht ik dat hij om me gaf enzo… ik weet het alemaal niet meer…

Dat is niet zo prijzig :stuck_out_tongue: Maar ik zou hem vergeten hij is jou niet waard zeker niet omdat hij je sletje noemt.

Maar dat is het nou juist, hij DENKT dat ik een slet ben. Hij heeft een hele andere indruk van mij, en hij zei trouwens wel MIJN sletje hahahaha sorry maar ik kan gewoon niet boos op hem zijn :frowning_face:(((

Eens. Je hebt misschien een verkeerde indruk gegeven (ik weet niet wat je hebt gedaan), maar als hij jou geen kans biedt om jou echt te leren kennen, laat hem dan. Waar haalt hij het gore lef om jou een sletje te noemen? Jij weet dat je dat niet bent, sta er te boven en negeer dat.

Nou ja, dan is het ook je eigen vette schuld als hij je playt, sorry. Kan niet tegen zulke naieve meisjes.

Je verdedigt hem. Dat hij zegt ‘mijn sletje’ is echt niet iets om trots op te zijn, weet je hoe kleinerend dat is? Een slet genoemd worden is echt geen compliment en je kiest er nu zelf voor om over je heen te laten lopen. Er zijn zat jongens waarmee je een klik kan hebben, kijk eens verder.

(jep, ik ging door)

mijn slet… OOH WAT EEN COMPLIMENT, ROMANTISCHE BOY DAT IE IS.

seriously, volgens mij wordt dit niks.

energensheeldiepvanbinnenbenikstiekembenieuwdwatjedanallemaalhebtgedaan

Ja idd, wat deed je allemaal? :’) Ik bedoel, als je gewoon lacherig en uitgelatener dan normaal was omdat je wat gedronken had vind ik dat nou niet zo ‘sletterig’.

Een jongen die je slet noemt, is jou niet waard.

ik vind het eerlijk gezegd dat het best wel naïef is dat je het voor hem opneemt.
hij is jouw niet waard. iig niet als hij je een slet noemt.

‘Mijn sletje’ genoemd worden door een jongen die je slechts 2 keer zag is not done. Begin daar maar niks mee.

Dat…

het is dus zo dat ik écht sletterig deed en ik randde hem gewoon aan, ik kon me niet inhouden! god wat schaam ik me nu. tuurlijk ben ik niet trots, ik laat me toch geen slet noemen zomaar. daarom zei ik; jij zorgt er zelf voor dat ik je makkelijk kan vergeten. toen zei hij oke ik weet genoeg. en ging hij offline. sinds die gesprek hebben we geen contact meer. moet ik wel of niet mijn excuses aanbieden?

Ik zou hem lekker laten gaan… Je wilt toch niet sorry gaan zeggen voor een kerel die jou een sletje noemt, of ‘mijn sletje’ … Je wilt iemand die zegt: ‘Mijn meisje’ Mijn vriendin’ Mooie meid… Niet chickie, lekkerding, sletje blabla…
En je randde hem zowat aan? Nouja ik weet niet wat hij daar onder verstaat, maar als jullie elkaar leuk zouden vinden, zou het het toch juist leuk moeten vinden als je een beetje aan hem zit… :stuck_out_tongue: Naja ik ken dat verhaal verder ook niet natuurlijk.

Als je verstandig bent ga je niet voor hem lopen uitsloven nu, je kan wel beter krijgen…