Hij is zo sportief..

-

Ik denk dat als hij jou echt leuk vind dat het hem dan niet kan schelen of je heel sportief bent… ik bedoel jij hebt toch ook je eigen dingen die je leuk vind? voor hem is dat sport. Blijf gewoon jezelf dan komt alles goed!

Gewoon jezelf blijven, je hoeft niet te veranderen voor een jongen. Als hij je leuk vindt, maakt het hem vast niet uit of je sportief bent.

Ik heb een vriendje die álles maar dan ook álles kan eten, zonder dat hij dik wordt. En hij is altijd heel kritisch over z’n lichaam, hij is ook bestwel gespierd en gaat heel vaak naar de sportschool.
En ik ben te zwaar, moet altijd opletten (heb ook een jaar streng gedieet) en hij helpt me altijd! En hij vindt me mooi zoals ik ben, en dat zou hij ook bij jou moeten hebben :slightly_smiling_face:
Zelfs als ik iets te zeuren heb over mezelf overtuigd hij me er gelijk van dat het niet zo is, dat ik mooi ben blablabla. Ja, dat geloof ik niet altijd, maar soms werkt het wel haha.
Oftewel: Hij moet je gewoon nemen zoals je bent.

Hij moet je inderdaad nemen zoals je bent. Praat er met hem over, vertel wat je dwars zit en vraag of hij eraan wil denken dat jij het er moeilijk mee hebt.
Als hij zich niet aan wil passen: dumpen die handel. Jouw gezondheid is belangrijker dan zo’n scharrel. Dat is misschien moeilijk, maar het is echt beter voor jezelf.

Mijn ex deed aan topsport, terwijl ik zelf al van kleins af aan met mijn gewicht geconfronteerd word en altijd aan het dieten ben. Ook mijn nieuwe vlam is zeer sportief en zelfs fitness instructeur, maar die zeurt altijd als ik weer eens een salade eet of zeur over mijn lijf. Je hebt inderdaad veel van die sportievelingen met een uge ego die zelf ook een afgetraind vriendinnetje willen blabla…maar ook heel veel super sportieve jongens zoeken juist een wat voller vriendinnetje en hebben juist respect voor alles wat je doet omdat zij net zo goed weten dat je voor sommige doelen hard moet werken.

To the point; Je moet niet afvallen voor hem. Het is begrijpelijk dat je dat doet omdat je hem leuk vindt etc. maar dan kun je dus nooit jezelf zijn. Want hij denkt dan dat je van jezelf heel slank bent en veel sport terwijl jij daar misschien niet altijd even veel zin in hebt als hij. Dus wees gewoon wie je bent en/of wil zijn…hij moet je leuk vinden om wie je bent!=)