hij is zó onduidelijk

-

up

Up na 6 minuten? :")
Rustig aan.

Ik denk dattie je wel leuk vind. Als iemand niet reageert kan het ook gewoon zijn dat hij in slaap gevallen is ofzo. Jongens zijn wat nuchter en die maken zich er niet zo druk om om een keer niet te reageren. Maar tis denk ik wel een beginnetje zo :slightly_smiling_face:.

sorry ;$

hihi dat hoop ik dan maar ^^

Haha al die $ en xxx

Nou ja, ik denk dat hij je wel leuk vindt, het is inderdaad een leuk begin toch? Bel hem anders op en stel voor om wat leuks te doen, in plaats van vage smsjes (vaag in de zin van; ze geven geen duidelijkheid)

dit stonden er nog meer in en ook hartjes enzo hihi ik was helemaal blij enzo (:

dat durf ik dus niet! lijkt me echt eng haha.

Het leven is kort, als je iets wilt moet je er voor gaan. :slightly_smiling_face: Ik snap dat het eng is, maar hij zal het enorm waarderen als zijn gevoelens voor jou echt zijn. Anders zit je maar voor je uit te staren totdat hij reageert en dat is gewoon frustrerend.

Of je laat zijn telefoon heel even overgaan, misschien belt hij dan terug?

dat durf ik echt niet, ben ik te verlegen voor denk ik.
ja dat kan ik ook doen maar dan ben ik bang dat ik 'm te lang over laat gaan en hem er in 1 x aan heb en dan weet ik niet wat ik moet zeggen

-

iemand tips?

upje

precies! En hij vind je leuk :wink: Jongens zijn ook niet zo subtiel

-

up

iemand ?

flirt in real life, spreek met hem af!

Ik zou idd ook gewoon met hem afspreken. Je hoeft hem daarvoor niet te bellen, maar je kunt ook gewoon tijdens het smsen een spontaan vragen; ‘hee, heb je misschien zin om een keer wat te gaan drinken?’. Als je het bij smsen houdt blijf je aan jezelf twijfelen en zit de kans erin dat het nooit wat wordt, probeer gewoon eens wat af te spreken! Nee heb je, ja kun je krijgen :slightly_smiling_face:

ja dat is wel een goed idee maar ik weet dus niet of ik dat durf want ik ben best onzeker wat jongens betreft.