Hij is zo onbereikbaar.. :(

Gewoon dat je pas weer aan hem moest denken en dat je je af vroeg hoe het met hem ging? En dan een beetje een algemeen gesprekje houden over hoe het met hem gaat en hoe z’n leven er nu uitziet?

Ik bedoel om via zijn moeder of zus met hem in contact te komen.
Dus tegen zijn moeder of zus.

“Ik ben het emailadres van je broer kwijtgeraakt een tijd geleden, zou je die misschien aan me kunnen geven?”

Je hoeft iig geen uitleg te geven hoor.

Gewoon even informeren naar zijn e-mail, bij zijn zus of moeder. Zeg dat jullie eens vrienden waren. Wellicht vraagt zijn zus of moeder aan hem of het goed is om zijn e-mail door te geven. Ze gaan er echt niet dieper op in hoor.

Als ik jouw was zou ik gewoon verdergaan met je leven, ik zou niet alle hoop op hem zetten, ik denk dat dat onbereikbare hem zo aantrekkelijk maakt voor je, iedereen verlangt wel naar iemand waarvan ze denken ‘met hem was alles beter’

Maar als je zijn nummer wil zou ik het toch vragen aan zijn zus daar is niks mis mee :slightly_smiling_face: (MAAR OMG NIET ZIJN MOEDER)

Ik zou er voor gaan en met een smoesje z´n zus om emailadres/ telefoonnummer vragen! En dan gewoon gesprekje beginnen, dat je benieuwd bent hoe het met hem gaat enzo :slightly_smiling_face:

Haha durf het niet!

up…

Ik bedoel dit niet lullig, maar het heeft toch geen zin om het nog lang uit te stellen en te wachten tot er een antwoord voorbij komt wat ervoor zorgt dat je weer contact met hem krijgt en wat NIET eng is omte doen. Dus waarschijnlijk krijg je op dit topic toch van IEDEREEN hetzelfde antwoord: vraag een emailadres of telefoonnummer aan z’n zus.
je hoeft niet te zeggen waarom, en anders zeg je inderdaad gewoon dat het contact verwaterd was. Dus gewoon DOEN! :wink: