Hij is zo onbereikbaar.. :(

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen waar ik erg goede contact mee had…
Hij leek mij leuk te vinden en ik was destijds nog niet over mijn ex heen en kon het best goed met hem hebben.
Ongeveer een jaar later verwijderde ik hem overal van en was hem dus vergeten.
Pas geleden dacht ik dus weer aan hem en had hem opgezocht op facebook, die hij niet heeft.
Maar kwam wel de facebook van zijn moeder en zus tegen waar dus ook een foto van hem stond.
Opeens besefte ik me dat ik het verkeerd had gedaan en begon de contact tussen ons zóó erg te missen. :frowning_face:

Ik heb skype weer gedownload, en op mijn oude msn weer geweest als hoop dat hij er nog zat, maar ik denk niet dat hij er nog op zit…
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen… :frowning_face: en heb zo’n spijt.

Da’s niet zo handig :slightly_smiling_face:

Heb je niet gemeenschappelijke vrienden, dan zou je het hen kunnen vragen?

Vraag het aan zijn zus?

Mm, heb ik ook meegemaakt.
Maar inderdaad, hebben jullie gemeenschappelijke vrienden?

Nope, die hebben we niet :frowning_face:
En aan z’n zus/moeder vragen lijkt me zóóó awkward, vooral omdat die me niet eens kennen.
En ik zal het echt niet durven…

Tuurlijk durf je dat wel! Je kunt afwachten maar dan gebeurt er niets, of je probeert zelf contact te zoeken. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Je gaat niet dood van een awkward vraag. :stuck_out_tongue:

Ik zal echt niet weten wat ik dan moet zeggen…
En het is best wel een tijd geleden, misschien is hij me zelfs al vergeten en heeft hij een serieuze relatie…
Het is gewoon zo awkward…
Ik hoop echt zo hard dat ik hem zelf ergens nog kan bereiken. :frowning_face:

Je kan toch aan hun vragen of je zijn nummer ofzo mag en dat je een vriendin van vroeger bent maar het contact verwatert is?

Dit wou ik net zeggen. Je hoeft niet gelijk aan hen uit te leggen dat je hem wel ziet zitten!

Dan weet ik niet wat ik tegen hem zal zeggen…
Ik bedoel, het was eigenlijk best wel een weirdo maar ik vond het stiekem alsnog gezellig met hem. :stuck_out_tongue:

Ik durf het gewoon niet! :flushed:
Echt niet…

niet geschoten altijd mis

Blijkbaar wil je het wel graag, anders had je het topic niet geopend. Kom op, je durft het echt!

Wat kan ik dan zeggen? :flushed:

ik snap dat je het wel ongemakkelijk vind. misschien kan het ook anders dan via facebook. misschien vriendinnen van jou die zijn nummer hebben? of ga ergens heen waar hij komt zoals een voetbalclub waar hij sport. zorg dat je hem tegen komt.

maar, onthoud wel dat hij ondertussen misschien wel een vriendin heeft of dat hij jou helemaal niet ziet zitten. daar ga je liever niet van uit maar die kans is er wel. maar je kan het zeker proberen!

Nope, we hadden alleen contact via internet, het enige wat ik van hem weet is zijn naam…
Ik hoef niet zo zeer een relatie met hem, integendeel, hij is veel te oud…
Maar gewoon weer het oude contact… :flushed:

ooh zo! oke alleen via internet dat is dan wel lastig. dan is je enige hoop eigenlijk via die zus of moeder. als je hem toch alleen via internet kent zou ik dat gewoon doen hoor! dan hoef je die famillie toch nooit onder ogen te komen.

"Wat is het lang geleden dat ik je heb gesproken! Hoe gaat het met je? "

Dan komt het vast vanzelf op gang.

Denk gewoon yolooooooo
Nu leeef je helemaal, als je het niet doet heb je misschien wel voor altijd spijt.
& inderdaad je kunt gewoon met een smoes zn nummer vragen!!

doendoendoendoen :upside_down_face:

Haha bedankt voor de power! :wink:
Ik denk dat ik nog even wanhopig ga afwachten tot hij misschien reageert of zelfs facebook aanmaakt.
Anders ga ik hem gewoon weer vergeten.
Ik kijk wel… :thinking: