Hij is zo moeilijk in te schatten HELP

Ik heb erg veel contact met een jongen uit mijn vorige klas.
Hij is de tweelingbroer van een vriendin van mij. Hij vraagt dagelijks of ik verkering heb en hoe het met de ‘liefde’ gaat. Eigenlijk reageer ik nooit echt op zijn vraag of ik verliefd ben en hij zegt dan dat hij niet verliefd is,maar gister avond vroeg hij ineens: ‘Wat zou je zeggen als ik je zou vragen?’ ik wist erg slecht wat ik daar op moest antwoorden waardoor het gesprek dood liep. Zonet whappte hij me met de vraag of ik verliefd was (alweer). Ik weet niet of hij mij leuk vindt en daarom durf ik geen antwoord te geven,omdat ik hem altijd tegen blijf komen.

Wat wil hij en wat moet ik terug zeggen?

Doegdoegx :flushed:

Ik las iets anders in de titel… :cold_sweat:

Hahaha ik snap het XD

Whahaha same here :flushed:

Hahaha, inderdaad.

Maar ik denk dat hij je wel leuk vindt als hij dagelijks vraagt of je verliefd bent en vooral als ie zegt: wat zou je zeggen als ik je zou vragen.
Dus de vraag is eerder: vind jij hem leuk en wat zóú je zeggen?

Hahahahaha leuk gesprek hier xd

Same haha

Ik denk dat hij je leuk vind. Door al dat gevraag over liefde etc.

Haha ben ik nou de enige die het las hoe het er stond? Haha

Ik ken ook zo een jongen die elke keer vraagt hoe het in de liefde gaat, maar die ook over niets anders kan praten! Zeer irritant is dat. Ik ben er ook onlangs achtergekomen dat hij dat bij elk meisje dat hij kent doet en van zodra er eentje zegt dat ze hem wel ziet zitten, gaat hij achter haar aan als een hopeloze puppy.
Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat de jouwe niet zo iemand is, want dit is gewoon zielig…
Dus probeer er eerst achter te komen of je meerdere raakvlakken hebt en of hij wel eerlijk is en niet op meerdere paarden tegelijk wedt.
Als je er zeker van bent dat hij een goede jongen is, moet je hem gewoon zeggen wat je echt van hem denkt (niet leuk, leuk als vriend of meer)
maar als je denkt dat het een jongen is die met je gevoelens speelt (zoals die uit mijn voorbeeld), maak hem dan duidelijk dat je dit niet op prijs stelt, want je verdient beter!

Dankjewel,ik zal er aan denken

Oke uh dit is toch wel over duidelijk!! Hij vind jou leuk punt. Vind jij hem leuk? Als je hem leuk vind zou ik tich maar eens echt met hem gaan praten over hoe jij je voelt. succes

Het is duidelijk dat hij jou leuk vind anders ging hij niet steeds vragen,
Als jij hem ook leuk vind moet je er gewoon voor gaaan!