Hij is zo lief maar hij is lelijk.!

Ik weet niet of ik hem leuk vind. Hij is heel lief enzo,
Maar hij is eigenlijk alles behalve knap.
Daar hebben jullie toch ook wel eens last van?
Wat doen jullie dan?

xxxx

Hmm, ik weet het niet. Want je moet ook wel aangetrokken voelen, toch? Nouja, stel je gewoon voor: Zie ik mezelf met deze jongen. Of maak een lijstje met goede/slechte punten :slightly_smiling_face:

Hij heeft het juiste innerlijk, dat is heel belangrijk. Het uiterlijk kun je veranderen, het innerlijk veeeel moeilijker.
En bovendien: uiterlijk is toch niet alles? Liever een lieve jongen die geen superhunk is dan een superhunk die een rot-innerlijk heeft…

ik snap je punt.
en inderdaad, er moet toch een bepaalde aantrekkingskracht zijn? ik kan zelf niet voor een jongen vallen als ik hem gewoonweg niet aantrekkelijk vind… misschien klinkt dat oppervlakkig, maar ook het uiterlijk telt en als je je niet tot hem aangetrokken voelt wordt het lastig…
maar dat is iets waar je zelf over moet beslissen natuurlijk!

hihi heel erg bedankt meiden!
ik kan hier echt wat mee! :grinning:

Dat heb ik ook! Ik wil een jongen die lief is en gewoon er leuk uitziet! Hij hoeft niet mega knap te zijn maar niet dat ik hem echt lelijk vind xd
OT: Het innerlijk telt natuurlijk ook :slightly_smiling_face: maar als je blijft twijfelen, gewoon niet doen! Er lopen nog meer jongens rond!

Mee eens!

Liefde maakt meestal blind, en als je iemand écht leuk vind is die persoon gewoon mooi voor jou, zelfs al is hij lelijk.
Maar dat is dan meestal, je hebt uitzonderingen. Ik zou zo een persoon liever als best friend willen dan als vriendje, ook al klinkt dat oppervlakkig.

Ik snap je punt, maar je hoeft daar niet tussen te kiezen neem ik aan?
Er zijn ook jongens met beide punten, en je moet je wel tot je “vriend” aangetrokken voelen…

haha klinkt erg hard, maar ik zou liever niet met iemand zoenen of iets hebben die lelijk is.
dan ben je ontzettend lieflijk aaan het zoenen, en dan doe je je ogen open, en dan; ‘wooooow, die is lelijk’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik persoonlijk zou er niet voor gaan. Als ik me niet aangetrokken voel… hoeft het niet. En natuurlijk speelt innerlijk ook een grote rol. Een grotere dan uiterlijk zelfs. Maar come on… Hij moet er gewoon goed uitzien. Als hij ugly is… bye!

Klinkt behoorlijk hard ja, maar zo is het nou eenmaal wel…

ik heb meestal als ik een jongen echt leuk vind zie ik niet eens meer dat hij niet echt knap haha ik had een goede vriend die ik eerst nog niet zo goed kende en ik vond hem echt niet knap en toen jaar later had ik een relatie met hem ook omdat hij heel lief voor me was en altijd lol hadden samen toen zag ik die ‘lelijkheid’ niet meer. toen kregen we steeds vaker ruzie en toen ineens zag ik zijn ‘minder mooie kanten’ weer haha oke klinkt echt raar maar zo was het echt.

oke misschien heb hier niks aan maar als je iemand echt leuk vind kun je anders tegen iemands uiterlijk aankijken. Als jij hem lelijk blijft vinden vind jij hem blijkbaar niet leuk genoeg je moet je natuurlijk wel aangetrokken tot hem voelen

Tja, het is hier allemaal al gezegd. Uiterlijk is niet alles, maar wanneer jij je niet aangetrokken voelt gaat het gewoon niet werken.

Bah, wat is liefde toch ook ingewikkeld…

Als je iemand al lelijk vindt, zou ik niets met hem beginnen. Je moet je gewoon aangetrokken voelen tot een jongen. ik heb een ex vriend, die echt niet mooi is. maar toen ik wat met hem had vond ik hem gewoon aantrekkelijk. omdat ik verliefd op hem was. zo moet je dat hebben, niet dat je denkt van : hij is wel heel lief, maar wel lelijk. dan gaat het nooit werken voor je.

Mijn ex is ook lelijk, maar zijn innerlijk was alles!
Eerst wou ik hem niet vanwege zijn uiterlijk, maar daarna had ik toch verkering met hem. Maar zijn gevoel was weg, dus vandaar dat het uit is.
Denk er maar even goed over na en misschien verandert jouw gedachte nog wel eens (:

jongens die knap zijn en zich er van bewust zijn, zijn de grootste eikels ever… beter heb je een vriendje die zich er OF niet van bewust is, of niet al te knap…
als hij echt afstotelijk is moet je er wel even over nadenken. maar anders zolang jij hem leuk vindt is het toch prima?

Ik zeg altijd: ‘‘Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt.’’

AAAAAAAMENN

Als je echt misselijk van zijn verschijning wordt, zou ik het opgeven.
Stiekem zou ik nu wel een foto willen zien… *hint*