Het is 3 weken geleden uit gegaan met mijn vriendje. maar al die tijd dat ik met hem had, smste ik veel met een andere jongen. Klinkt misschien dom maar we voelden iets voor elkaar, hij had ook een vriendin toen. Maar met mijn vriendje en mij ging het slecht. Zelfde verhaal voor hem. Uiteindelijk ging het bij hem eerst uit. daarna zagen we elkaar veel. we spraken steeds af, gingen auto rijden en gewoon chillen bij mij enzo. ( hij is 19, ik 15) en we lagen samen op bed, op de bank alles.
Op een zondag ging het uit met mijn vriendje. de volgende dag voelde ik me slecht dus ging niet naar school. De andere jongen kwam langs, we hebben op bed gelege en veel gezoend, hij zat overal aan me en het was echt super! Ik heb dat tegen mijn vriendinnen verteld… dat is uitgelekt. uit eindelijk wisten zooooveel mensen het. en híj ook. hij was boos omdat nog niemand het mocht weten omdat hij nog niet wist of hij iets serieus met me wou. nu gaat het steeds heel kut. hij heeft me gevraagd hem een tijdje met rust te laten. ik probeer het steeds, maar het lukt niet! ik wil alleen maar hem. ik ben mega verliefd.
HELP!!
omg wat een verhaal haha.
best wel raar. Eerst betast hij je overal, en dan zegt hij of hij het nog niet zeker weet? Ik vind het raar, waarschijnlijk heeft hij je gebruikt. (Ik weet het hele verhaal niet, dus misschien zit ik er mijlenver naast!)
Apart, gewoon maar met rust laten. Hij komt wel terug als hij echt iets serieus wilt. Zo niet dan heeft hij je waarschijnlijk gebruikt en is hij het dus ook niet waard om je aandacht aan te schenken.
Beetje kutstreek van die vriendinnen van je. Vind ook dat jij het wat rustiger aan had mogen doen. Geef hem even wat tijd en ruimte misschien dat als hij je serieus leuk vond nog wel contact met je zoekt