Hij is zó leuk, maar onbereikbaar...

Ik kom er maar niet overheen, hij is en blijft zo’n leuke jongen. Ik baal er zo van dat hij bezet is. Ik weet dat het tussen hem en dat meisje niet helemaal lekker zit want details daar over stuurt ie allemaal naar mij, ik weet alles van hem en dat maakt het juist moeilijk. Hij zegt tegen mij dat ik “zijn schatje” ben, maar hoe kan ik dat zijn als hij iets met een ander heeft? Ik weet niet of hij weet hoe leuk ik hem vind… Maar ik wil het niet zeggen want dadelijk wil hij geen contact meer met me, waarom is de liefde voor mij altijd zo moeilijk? Waarom gebeurd er niet een keer iets op een normale manier bij mij… Hij zit ook nogsteeds met zijn ex… Het is zo lastig allemaal vooral als hij ook nog zegt dat dat meisje jaloers is op MIJ… Waarom moet er iemand jaloers op mij zijn? Ik ben niet anders dan ieder ander, ik kan beter jaloers op haar zijn, want zij HEEFT iets met hem, en ik kan alleen maar vrolijk toekijken terwijl het me diep van binnen gewoon raakt, ik wil ook dat een jongen MIJ leuk vind. Dat er iemand is die op die manier om me geeft, iemand die ik liefde kan geven omdat hij dat verdiend, en op dit moment is hij de enige die ik die liefde zou kunnen geven. Ik denk dat ik echt verliefd aan het worden ben. Maar ik wil het niet, want het kan niet, nu niet, nooit niet…

Girls ik weet niet meer wat ik ermee moet…

Niks, wachten tot het uitgaat met zijn vriendin.

maargoed, wie zegt dat hij me dan ziet staan?

Alles kan kapot he.

Ja, alles kan inderdaad kapot, en waarschijnlijk gaat het ook niet echt wat worden tussen hun. maar omdat hij nog feelings heeft voor z’n ex, zie ik geen reden waarom hij naar mij toe zou komen… :frowning_face:

Als ik jou was zou ik het achter me laten…

dat probeer ik ook, alleen dat lukt dus niet

^ Praat dan niet meer met hem, daar krijg je alleen maar gemengde gevoelens van aan je verhaal te merken.

Je kan:

1. Niets zeggen en hem vergeten
  2. Niets zeggen, wachten tot het vanzelf uitgaat met zijn vriendin en dan je kans grijpen
  3. Het erop wagen en hem eerlijk jouw gevoelens vertellen

het liefste zou ik voor 3 gaan, alleen als hij me afwijst zou ik hem nooit meer ‘normaal’ tegen kunnen komen zonder me schuldig te voelen, en aangezien wij (mijn vriendinnen en ik) nogal veel met hem en zijn vriendengroep omgaan zou het dan heel awkward worden…

Niemand is onbereikbaar en ik spreek uit ervaring, ik zat ook in deze situatie.

Ik hoop het zóooo dat hij mij ziet staan straks…

Ik weet bij deze dat hij weer feelings heeft voor z’n ex, en dat zij dat ook voor hem heeft, dus WAUW ZO GOED VOOR MN ZELFVERTROUWEN DIT :flushed:

Normaal gezien zou ik het ook mijn vriendinnen enzo afraden om hier iets mee te doen, maar ik kán niks tegen mijn gevoelens doen, en ondanks dat hij zo doet blijf ik hem gewoon echt heel erg leuk vinden… dat is het probleem, ging datgevoel maar weg :rage:

Ik zit nu in dezelfde situatie :bored: alleen noemt hij me niet, ‘zijn schatje’

ik heb me nog nooit zo kut gevoeld serieus…

Als je er zo mee zit, kun je het hem misschien maar beter gewoon vertellen. Ja, je loopt dan het risico dat hij zijn huidige vriendin leuker vind en bij haar wilt blijven, maar jij hebt dan in ieder geval duidelijkheid. Als je het niet zegt zal hij het nooit weten.

Dat is ook het liefste wat ik zou willen, alleen ik weet al dat hij bij haar gaat blijven, en aangezien wij best veel omgaan met hem en zijn vriendengroep zal het heel confronterend worden als ik hem telkens tegenkom.

Dan moet je hem gewoon achter je laten en je over je gevoelens heen zetten. Het is sowieso óf vrienden blijven óf voor een relatie gaan en als jij graag vrienden wilt blijven, dan zou ik lekker vrienden blijven.