Hey meiden,
Weet niet of ik bij het goeie onderwerp zit, verplaats topic anders maar naar het goeie onderwerp.
Ik zit met een probleem, een goeie vriend van me (stiekeme crush) had nogal gezeik met zijn ouders.
Hij was met Qday niet thuisgekomen, en hij heeft nogal strenge ouders.
Toen hij dus de volgende dag thuiskwam, kreeg hij flink op zijn kop van zijn ouders.
Hij mocht niet meer op computer, zijn telefoon werd afgepakt en zou 4dagen opgesloten worden op zijn kamer (zonder computer, tv enz.)
Dit piktte hij dus niet, en hij had wel eens vaker problemen met zijn ouders.
Zijn (toennog) vriendin, wist hiervan en heeft hem daarin volledig laten stikken, en heeft het met hem uitgemaakt.
Dat was echt het láátste wat hij kon hebben, dus nu is hij van huis weggelopen zonder telefoon enz. hij heeft alleen een klein beetje geld mee.
Nu is hij zaterdag vertrokken, en met de trein weggegaan.
Hij woon(de) in Barneveld, en is langs Almere& Lelystad gegaan.
Waar hij nu is, wil hij niet zeggen, maar hij is bij mensen die hij al kende vanaf zijn geboorte, in de buurt van zijn geboorteplaats (ik weet niet wat zijn geboorteplaats is)
Hij is niet vanplan om terug te komen, om nog meer gezeik met zijn ouders en ex te voorkomen.
En als hij eenmaal een plan heeft, dan voert hij dat uit, tot het voltooid is.
Sorry voor mijn lange verhaal, hoop dat jullie de tijd willen nemen om het te lezen.
Nu mijn vraag:
- Hoe laat ik hem terugkomen?
Ik mis hem supererg, hij komt ook nietmeer op school,.!