hij is way out of my league

ja ik zit dus met een probleempje… Ik merk dat ik een jongen uit mijn jaar steeds leuker begin te vinden. Ik praat af en toe met hem in de les en dan is hij altijd wel aardig, niet flirterig ofzo. Ik zou best met hem flirten om hem te laten merken dat ik hem wel zie zitten, als het niet zo zou zijn dat hij SUPER populair is. Hij wordt over het algemeen gezien als de knapste jongen van de school en hij zou ieder meisje kunnen krijgen die hij maar wil. Ik hoor helemaal niet bij dat groepje meisjes wat bij de ‘‘top’’ van de school hoort, om het zo maar te noemen. Mede omdat ik daar gewoon geen zin in heb en liever vrienden heb die me mogen om wie ik ben en niet om mijn merkkleding. Mijn vraag is, wat moet ik doen? Gewoon maar laten zitten omdat het een hopeloze zaak is? Of gewoon met hem flirten en me over mijn angst heenzetten…

Je kan het gewoon proberen (:

Geef het gewoon een kans, je merkt vanzelf wel wat er komt =)

Wees jezelf. Relaxed zijn als je hem tegenkomt en je niet voordoen als een superpopulaire meid want dat hoeft namelijk helemaal niet. Jongens vallen ook op wat verlegen meisjes ,die vaker wat meer down to earth zijn. Succes!

Ik dacht dat mijn vriend ook onbereikbaar was. Ik was net als jij, een normaal meisje dat niet op wou vallen door middel van arrogantie, make-up enz. Hij was hartstikke stoer en ouder dan ik.

Nu we 2,5 jaar verkering hebben vind ik hem niet meer zo ‘onbereikbaar’, ik ken hem en weet dat ik misschien meer onbereikbaar voor hem was dan hij voor mij haha!

Dus doe een poging!

Kijk de film ‘she’s out of my league’ eens :wink:

En gewoon proberen ! Wie zegt er dat die populaire meiden veel leuker zijn dan jij ?

bedankt voor het advies! misschien moet ik het dan toch maar proberen! Ik heb ook eigenlijk niet echt iets te verliezen, ik ben gewoon te schijterig om iets te doen

Hij is ook maar een mens he. Niet elke knappe jongen valt op het meisje die iedereen va de school kent, de duurste kleding draagt en de meeste make-up op heeft. Uiteindelijk gaat het om het gevoel en wie weet klikt het super goed tussen jullie :slightly_smiling_face:

anders probeer je gewoon beetje grappig flirterig te doen? dat de denkt
meent ze het nou of niet? dat je het niet te serieus gaat doen zegmaar,
ookal was je dat misschien niet van plan haha;p
hou je ons op de hoogte^^

ik zie vaak genoeg een populaire jongen verkering krijgen met een wat minder populair meisje, juist omdat bij mij de meeste populaire meisjes over het algemeen sletten zijn en elke jongen bespringen.

ik zou het gewoon proberen! :slightly_smiling_face:

Ik heb een hele knappe beste vriendin (echt zo’n alle jongens vinden d’r zo leuk en knap) en van alle jongens die haar geprobeerd hebben gaat ze nu ook met een jongen die ook niet bepaald populair of aantrekkelijk is. Wel een hele leuke jongen.
Gewoon zorgen dat je op je leukst bent en misschien ziet hij je wel staan.

Ik vind die hele schoolhiërarchie bullshit. Dat hij met meer mensen omgaat, betekent niet dat hij geen goed vriendje voor jou kan zijn. Ga er gewoon voor.

I second that. Maar dat is helaas nou eenmaal hoe het vaak gaat.