Hij is vroeger naar hoer geweest..

Hey beste girls

Ik heb nu sinds kort (ongeveer 2 maanden nu) een vriendje. Hij is ontzettend lief en we zijn allebei 20. We zijn heel open en eerlijk tegen elkaar… Zo open dat hij onlangs vertelde dat hij vroeger op z’n achttiende eens naar een prostituee is gegaan samen met vrienden… Uiteraard was hij toen single. Ik schrok wel even toen ik dat hoorde. Het deed pijn om dat te horen… Ikzelf ben ook niet altijd de meest heilige geweest, maar toch… Zo wil hij bijvoorbeeld nooit dat ik hem oraal bevredig omdat hij dan zegt dat enkel hoeren dat doen enz. Ik ben nu wel wat anders over hem beginnen denken… Wat moet ik er eigenlijk van denken? Ik zit hier een beetje mee. Wat zou jullie reactie zijn? Verder is hij ontzettend lief en is hij heel serieus bezig met mij, maar toch. Hierover blijf ik piekeren.

Het is natuurlijk enorm vervelend, maar hij heeft het gedaan, het is in het verleden, en je kunt er niks aan veranderen. Wees blij dat hij je zo erg vertrouwd dat hij het heeft verteld, hij is inmiddels ook al 2 jaar ouder.

Niet oraal bevredigen, want dat is voor hoeren? Hij heeft wel een vreemd beeld over seks dan en vrouwen dan. Ik snap wel dat je anders naar hem kijkt, zou er zelf ook niet heel blij van worden als hij 2 jaar later nog met dat soort opmerkingen komt… Ik zou daar niet van gediend zijn! Sterkte!

Dat hij naar de hoeren geweest is in het verleden, maar daar kun je niets meer aan veranderen. Wel vind ik dat hij een hele rare kijk heeft op seks en vrouwen.
Neem anders even de tijd om er over na te denken. Ga na of je gevoelens voor hem zijn veranderd. Nee, dan zou ik bij hem blijven en het aankijken. Ja, dan zou ik niet bij hem blijven want daar heb je alleen jezelf mee.

Het feit dat hij naar de hoeren is geweest, is een ding uit zijn verleden. Daar kun je niets meer aan veranderen en moet je ook niet willen. Verleden is verleden.

Vind alleen zijn opmerking zo ontzettend raar… In mijn ogen is het belangrijkste verschil tussen seks met een hoer en seks met je vriendin liefde. (Oraal) voorspel, liefde in de handelingen die je doet etc. Ik zou zelf echt eens met hem gaan praten over hoe jullie bepaalde dingen met betrekking tot seks binnen jullie relatie ziet. Komen jullie hierin niet overeen is het misschien beter om de relatie te verbreken.

Dit.

Dat hij naar de hoeren is geweest… ach. De ene jongen heeft daar een avontuurtje gehad, een andere jongen met een dronken chick uit de kroeg. Ik kan me daar niet druk om maken.

Maar de opmerking dat alleen hoeren oraal bevredigen, en jij dit dus niet mag doen, huh? Dat vind ik wel erg raar. Hij vind het dus oke dat hij nooit meer oraal bevredigt zal worden, als jullie echt voor een toekomst samen gaan? Bevredigt hij jou dan ook niet oraal? Ik zou daar eens met hem over praten, beetje kromme gedachtegang.

Die opmerking is inderdaad raar. Heb je het weleens bij hem gedaan?

Mijn ex-vriend is ook naar de hoeren geweest en ik vond dat ook super rot om te horen, omdat hij tegen mij altijd zei dat hij dat nooit zou willen. Maar ik hoorde het pas nadat het uit was maar alsnog vond ik het super klote, dus ik kan je gevoel wel begrijpen.

Maar dat oraal bevredigen heeft er echt niets mee te maken… Dat vind ik een rare opmerking

Dit. Vergeet zijn verleden en ga met hem in gesprek.

*Prostituees…

Maar heeft hij ook echt gedaan met haar? Want het klinkt nu alsof ze alleen ff gingen kijken ofzo.