Heei lieve meiden.
Ik heb vandaag met mijn vriend gepraat, en na een gesprek dat hij had met mijn bff waaran ik stiekem een paar woorden uit oppikte zei hij uit eindelijk dat hij was vreemdgegaan. Ik had het totaal niet verwacht. Hij was niet afwezig, of verdrietig, gewoon niks. Hij deed helemaal niet vreemd. Het kwam helemaal uit het niets. Ik had geen idee. Het was twee weken nadat we officieel hadden met elkaar, opzich dus niet zo veel, maar hij had het toch kunnen zeggen? Hij zei dat hij bang was voor mijn reactie en mij niet kwijt wou, dat ik alles voor hem ben en dat hij gewoon niemand anders wil. We hebben anderhalf uur wel met elkaar gepraat, gehuild en naast elkaar gelegen, uitgepraat, maar alsnog voelt het alsof er iets anders is. Hij heeft heel duidelijk gemaakt dat hij super dom is geweest en ik zag echt aan hoe hij deed dat hij ontzettend veel spijt had.
Hij zei ook (uit wanhoop denk ik) dat hij zichzelf niet meer vertrouwde met andere meisjes en voor de zekerheid maar even niet met andere meisjes zou praten. Toen zei ik dat ik hem wel vertrouw, waarop hij antwoorde dat hij dat weet, maar dat hij dat vertrouwen heeft weggegooit met wat hij heeft gedaan.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Zelfs mijn bff zei tegen mij dat hij echt spijt had, maar… Ik weet het niet.
Hebben jullie tips? Please? Ervaring? Iets? Ik ben echt wanhopig, ik wil hem niet kwijt… Ik hou zoveel van hem, maar dit voelt niet goed.