Hij is vreemdgegaan.

Heei lieve meiden.

Ik heb vandaag met mijn vriend gepraat, en na een gesprek dat hij had met mijn bff waaran ik stiekem een paar woorden uit oppikte zei hij uit eindelijk dat hij was vreemdgegaan. Ik had het totaal niet verwacht. Hij was niet afwezig, of verdrietig, gewoon niks. Hij deed helemaal niet vreemd. Het kwam helemaal uit het niets. Ik had geen idee. Het was twee weken nadat we officieel hadden met elkaar, opzich dus niet zo veel, maar hij had het toch kunnen zeggen? Hij zei dat hij bang was voor mijn reactie en mij niet kwijt wou, dat ik alles voor hem ben en dat hij gewoon niemand anders wil. We hebben anderhalf uur wel met elkaar gepraat, gehuild en naast elkaar gelegen, uitgepraat, maar alsnog voelt het alsof er iets anders is. Hij heeft heel duidelijk gemaakt dat hij super dom is geweest en ik zag echt aan hoe hij deed dat hij ontzettend veel spijt had.

Hij zei ook (uit wanhoop denk ik) dat hij zichzelf niet meer vertrouwde met andere meisjes en voor de zekerheid maar even niet met andere meisjes zou praten. Toen zei ik dat ik hem wel vertrouw, waarop hij antwoorde dat hij dat weet, maar dat hij dat vertrouwen heeft weggegooit met wat hij heeft gedaan.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Zelfs mijn bff zei tegen mij dat hij echt spijt had, maar… Ik weet het niet.

Hebben jullie tips? Please? Ervaring? Iets? Ik ben echt wanhopig, ik wil hem niet kwijt… Ik hou zoveel van hem, maar dit voelt niet goed.

Vreemdgegaan qua zoenen of seks?

Mijn vriend is een jaar geleden ook vreemdgegaan, wij hadden toen wel 7 maanden maar ik kwam er achter via een vriend van hem (want hij was vreemdgegaan met zijn beste vriend’s vriendin). We hebben elkaar anderhalve week weinig gezien en allebei goed nagedacht en zijn toen wel verder gegaan samen. Mijn vertrouwen was helemaal weg maar langzamerhand komt het weer terug. Het is moeilijk geweest en soms nog steeds maar als je echt van iemand houdt is het het proberen waard. Ik zou dus gewoon even aanzien. Als het dan kut voelt kan je altijd nog beslissen.

ik zou hem gewoon nog een kans geven. Als hij die verpest weggaan. Ik weet niet hoe lang jullie nu samen gaan maar misschien is het wel een hele tijd geleden en heeft hij er oprecht spijt van en van geleerd. Iedereen maakt fouten.

Ten eerste, dat jullie pas 2 weken hadden toen hij vreemd ging, geeft hem niet het recht dat daadwerkelijk te doen. Afblijven als je bezet bent, of dat nou 1 week of 50 jaar is.
Als hij zichzelf al niet met meisjes vertrouwt, hoe kun jij hem dan wel met meisjes vertrouwen? Oké, hij zal niet met een meisje praten, maar komt er toch elke dag mee in aanraking. Ik neem aan dat hij niet geïsoleerd leeft.
Tot slot, als het niet goed voelt, moet je naar je gevoel luisteren.
Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan vreemd gangers, ik ben daarin ook totaal niet vergevingsgezind. Once and you’re out. Maar dat is hoe ik er over denk.

Hoi!

Ik snap wat je voelt en denkt… Ik heb hetzelfde gehad.

Mijn huidige vriend is vreemd gegaan in de eerste maand en ik kwam er pas na (6 maanden!) achter. Ik was erg geschrokken, boos en verdrietig.

Hij heeft toen hetzelfde gezegd als dat jou vriend nu doet. ( Het spijt me, ik wil alleen jou etc.) Ik geloofde hem wel, maar het voelde niet hetzelde. Toch heb ik hem nog een keer een kans gegeven en dit bleek in mijn geval heel goed uit te pakken.

Normaal gesproken zou ik zeggen bij jongens die vreemd gaan dumpen! Once a player always a player. Maar toen ik hem dus nog een kans gaf heeft hij wel laten zien hoe veel spijt hij ervan heeft en hij heeft het sindsdien niet meer gedaan. Hij gaat ook niet meer uit, spreekt niet af met andere meisjes. Hij heeft ook zonder dat ik er naar vroeg zijn wachtwoorden van zijn hotmail, facebook telefoon enz. gegeven omdat hij wilt laten zien dat hij geen geheimen voor me heeft.

We zijn inmiddels 16 maanden samen. Hoe lief hij ook is het zit me soms nog wel dwars! Dus je moet hier wel mee overweg weten te gaan… En je zult merken dat je op sommige gebieden er gewoon ‘last’ van hebt. Vooral in de eerste twee maanden nadat ik erachter kwam geloofde ik amper nog iets van wat hij zei.

Samen hebben we het wel weer goed opgepakt en ik ben nog steeds heel blij met hem. Dus ik zou echt doen wat je zelf voelt! Als het niet goed voelt moet je hem laten gaan want je blijft ermee rondlopen.

You forgive, but you never forget. :wink:
Hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.
Succes ermee!

Ik ben gestopt toen je zei dat hij na twee weken is vreemd gegaan. Ik zou hem vergeten. DUDE, 2 weken?

Dit, ja. Het klinkt misschien wel onaardig maar 2 weken is echt niks t.o.v. 3 maanden ofzo. Probeer hem gewoon te vergeten.

Ik vind het kut voor je. Vreemdgaan kan je denkwijze en doen en laten in relaties echt heel erg veranderen. Ik heb dit ook meegemaakt, en hij was vreemdgegaan, praatte niet meer tegen mij, en in een keer hoefde hij mij niet meer. Dus zo kan het ook lopen. Maar, wacht het af, praat er goed over, jongens zijn niet te volgen als het daarom gaat…

Als het niet goed voelt, probeer hem los te laten. En probeer het anders nog wel een tijdje, en als het dan niet goed gaat, LET IT GO.

+ Het gaat trouwens niet over hoelang ze hadden toen die vreemdging… beetje nare reacties.
Soms kan je ook iemand niet vergeten ook al is het maar 2 weken geweest.
Maar goed, sterkte.

proberen kan altijd

Precies. Voor mij is vreemdgaan sowieso dumpen, maar na 2 weken al helemaal.

^ even offtopic… +1 voor je username haha

Ik zou mijn vriend niet meer vertrouwen als hij vreemdgegaan zou zijn… Maar dat ben ik, als je jezelf er terug toe kan brengen hem te vertrouwen, kan je de relatie wel proberen verder zetten denk ik. Als je dat niet kan en iedere keer als je naar hem kijkt verwijten voelt, zou ik het niet doen.

Phoe, ik zou mijn vriendje niet meer helemaal vertrouwen denk ik.
Wat voor vreemdgaan heeft ie gedaan? Alleen zoenen of ook het bed gedeeld?

Als mijn vriend met een ander zou zoenen, moeten we flink praten.
Laat hem maar bewijzen dat jij alles voor hem bent.
Laat hem maar voelen dat hij het vertrouwen geschaad heeft bij je.
Dan zou ik hem nog een kans geven.

Heeft ie daadwerkelijk het bed gedeeld? Exit. Verwijderen, nooit meer willen zien.

^Je bent 13 en op je profiel staat 15?
Jij had volgens mij trouwens toch ook een ander topic aangemaakt over jou en je vriendje waarin stond dat jullie pas een maand hadden? (Zal nu waarschijnlijk wel langer zijn) Nouja, als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten.

Heel erg bedankt voor alle reacties allemaal.

Ik wil proberen om in te zien wat alles wat jullie zeggen moet kunnen, of dat ik tenminste moet kunnen inzien of het zou kunnen, maar… Ik kan het gewoon niet, het bedenken om door zo iets kleins (lijkt nu) het uit te maken…

Over jullie reacties op het ‘Ik zou hem dumpen hoor als hij vreemdgaat!’ … We waren toen niet echt close nog eigelijk, niet echt ‘echt’ samen… (beetje vreemd uitgelegt.)

Tsja, vertrouwen is wel nodig in een relatie.
Soms kun je iemand niet meer 100 % vertrouwen door dat die gene is vreemdgegaan. Daar word je ook niet bepaald gelukkig van denk ik, als je steeds moet denken of hij niet iets doet met een ander.

Maar kom op, je bent pas 13, al ontmaagd, maar dit kan weleens een keer verkeerd aflopen.

Liefde is niet altijd zeker, vooral niet op z’n jonge leeftijd, maar de toekomst zal het leren.

Dat hij zo snel vreemdging maakt het alleen maar erger.

Had je toen al wat of niet? Ik begrijp dat je dan nog niet zo close bent als na verloop van tijd, maar als je al wat had dan is het geen excuus voor hem of voor jou om te zeggen dat jullie nog niet zo close waren?

mwah, ik weet niet of je gelijk bij iemand weg moet gaan? ik ben ook nog lang bij mijn vorige vriend gebleven toen die meerdere keren was vreemdgegaan. Het ligt er ook aan wat voor een relatie je hebt.