Hij is vreemdgegaan met mij?

Hee,
Ik sta dus een beetje in dubio want ik zit in een situatie met een jongen en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.

Ik ontmoette een jongen op een feest en we waren allebei dronken. hij gaf zijn snapchat aan wat mensen en ook aan mij. Zo hielden we contact, via snapchat. op een gegeven moment gaf ik hem mijn nummer en hij stuurde mij een berichtje. zijn profielfoto op whatsapp was alleen een foto met een ander meisje dus hierbij had ik al een beetje een vreemd gevoel omdat we wel heel veel contact hadden (later bleek dit zijn vriendin te zijn) na een aantal weken whatsapp contact verwijderde hij zijn profielfoto en was het dus geen profielfoto meer met haar. we spraken af alleen hij wilde steeds afspreken met hem en zijn vrienden. zijn vrienden begonnen af en toe al over een een of ander meisje C. ik vond dit natuurlijk erg raar dus ik zocht haar profiel op. en ja hoor ze had een profielfoto met hem en in haar status stond dat ze een relatie had. dit had ze ook zo op instagram. ze had dus een relatie met hem. later sprak ik nog een keer alleen met hem af en toen kwam het gesprek op exen dus ik vroeg of C een ex van hem was. hij zei ja en zei dat het nu 3 weken uit was (?!) ik dacht ik laat het maar hierbij en ik geloofde hem. (maar haar profiel veranderde niet. foto’s bleven er op staan etc) ook mocht ik van die jongen nog niet te veel mensen ofzo over ons vertellen en dit bleef hij na elke keer afspreken herhalen. we kenden elkaar ondertussen al wat langer en op een gegeven moment mocht ik nog steeds niemand over ons vertellen met als reden omdat hij me nog amper kende. dit gebeurde vaker en het was nogal vreemd. er ging al een soort van belletje rinkelen. 2 weken terug had zijn school prom en op foto’s zag ik dat hij met zijn vrienden was en dat meisje C. (waarom zou je met ex naar prom gaan) ook stonden ze op C haar fb profiel samen op de foto dus ik had al het idee dat die jongen niet eerlijk was geweest over zijn relatiestatus en ik vertelde het aan mijn zusje. zij had het me niet willen vertellen maar haar vriendje kent die jongen en die had haar verteld dat die C zijn vriendin was. en dat ze daarom met elkaar naar prom gingen. dat vriendje van mijn zusje vond dit dus al erg vreemd omdat ik ook wat met hem had. dit was voor mij de druppel want een vriend van die jongen had dus bevestigd dat C en die jongen een relatie hadden en ze hadden overal nog foto’s samen op enzo. ik dacht een ding (negeren). ik heb hem een week genegeerd tot hij me weer een aapje stuurde waarna ik hem maar direct confronteerde met zijn vriendin. nu vertoond hij alleen ontken gedrag en zegt hij : van wie heb jij dat gehoord? en ik weet niet hoe je er bij komt. en ik heb niet gelogen maar ja. en je had me ook gewoon kunnen vragen inplaats van negeren dat had ik het uitgelegd en dat soort dingen. ik wil alleen het vriendje van mijn zusje niet verraden want die mocht het niet vertellen. ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, denken jullie dat hij nog een duidelijke reden heeft?

ik weet echt niet wat ik er van moet denken. ik heb er nu eigenlijk al helemaal geen zin meer in omdat hij echt overkomt als een eikel zo. maar straks heeft hij een hele goede reden. ik weet niet eens of ik die nog wel wil horen. :0

Volgens mij is het wel duidelijk dat hij niet eerlijk tegen je is. Ik zou niks met die jongen beginnen, dit is zeker geen goede basis voor een relatie.

wat een lul!

gelukkig is er nog niets serieus gebeurd.
Zo liegen over zijn relatie!

wat voor een goeie reden zou ie dan hebben? Kan jij er 1 bedenken?
ik niet

alles staat hem inderdaad wel echt tegen. maar ik denk steeds straks heeft hij op een of andere manier geen relatie maar dan is dit allemaal wel erg verdacht toch?

Die alarmbellen hadden al moeten rinkelen bij het zien van haar facebookprofiel. Toen had je het direct moeten vragen in plaats van nog af te spreken. Ik denk dat je moet aangeven dat er niets meer uit te leggen valt voor hem, dat je het weet en dat je hier geen zin in hebt en het geen reet uitmaakt van wie je het zou hebben. En dan daarna blokkeren. De lul.