Hij is vreemdgegaan met mij

er is een jongen waarmee ik had gezoend dit weekend
later kwam ik erachter dat ie een vriendin heeft
hij is dus vreemdgegaan met mij, maar ik vind het wel zielig voor zijn vriendin maar ik vind hem wel leuk
maar, wat nu? moet ik met hem doorgaan of toch niet bij deze jongen die ik al jaren leuk vind?

Ligt eraan. Als je het meisje goed kent enzo en er echt geen ruzie mee wilt zou ik het niet doen. Als je haar niet kent etc. zou ikzelf het niet erg vinden. De jongen kiest toch zelf wie hij leuker vind?

ik ken zijn vriendin niet, ik hoorde alleen via zijn beste vriend dat hij een vriendin heeft

ja die is lullig.
vraag aan hem of zijn vriendin van jou weet?

Ik zou wachten tot hij weer vrijgezel is, want dit is best wel lullig voor die vriendin

Sowieso verder niks met hem doen nu.
Jij kan er eigenlijk niks aan doen, je wist het niet.
Als ik jou was zou ik me er verder niet mee bemoeien, dus ook niet met die vriendin gaan praten.

Persoonlijk zou ik gewoon gelijk kappen met die jongen.

Lekkere basis heb je anders straks in jullie relatie…

Oke ik denk dus als enige anders XD

maar je weet ook eigenlijk niet of die jongen zijn vriendin nog wel leuk vind. als hij jou veel leuker vind kan hij daar toch ook niks aan doen?

Als het bij mij zou gebeuren zou ik;

1. Het tegen zijn vriendin zeggen; zou mijn vriend vreemdgaan met een meisje die ik totaal niet ken, maar ze kent wel mijn naam en etc. En ze vindt me op hyves, dan wil ik het ECHT dat ze het aan mij zou vertellen.

2. Niet beginnen met hem, ook al is die single. Want if he did it ones, he’ll do it twice. Hij zal vast en zeker ook op jou vreemdgaan indien jullie wat met elkaar krijgen.

Stoppen, je ziet meteen hoe die is.

Oke, stel je voor het is zover jullie hebben met elkaar.
Wie zegt dat hij ook niet met een ander vreemdgaat als ie met jou heeft?
Een vos verleerd zijn streken niet.
:wink:

Vergeet hem.

ik zou verder die jongen gewoon proberen te vergeten, want je weet dat als je dan met hem hebt, de kans weer groot is dat hij weer vreemd gaat omdat hij nu ook vreemd is gegaan.

Idd hoe zou jij het vinden? als JOUU vriendje met een ander gaat / zoent etc. Ik denk dat je dan kapot zult zijn als je echt van hem hield.

en idd je ziet drect hoe dei is, wie zegt dat die danniet zoiets bij jou flikt.

Ik zou hem vergeten hij heeft een vriendin.

I agree